Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

petak, 09.06.2006.

suza suzu goni...

i jučer i danas je bilo suza u školi...zbog kraja i rastanka...ja još nisam ni svjesna da je za tri dana gotovo...više neću sjedit u svojoj klupi, neću prolazit onim hodnicima, neću ić u toni za veliki odmor, neću pričat s istim ljudima pod satom...previše toga završava...pokušavam se skulirat, al čim neko spomene da je gotovo a tajna me pogleda suznim očima...gotovo, meni se oči napune suzama...zagrlim onog ko mi je najbliže i plačemo zajedno...sa svima s kojima nisam bila u najboljim odnosima, sad sam super...ma viđat ćemo se...sigurna sam...ne želim da sve završi ovako brzo...ima par osoba kojima želim nešto reći:
IVANA-debejo moje malo...najbolja cura i frendica na svijetu...uvijek uz mene...
TANJA-ljepotica koja mi puno znači, kojoj mogu sve reć, koja me kuži i koju jako volim
TAJNA-prijateljica s kojom sam prošla puno toga, koju uvijek rado saslušam, kojoj mogu sve reć i koja mi jako znači
SANDRA-slatkica koja me uvijek nasmije, s kojom uvijek nađem zajedničke teme, koja me uvijek sasluša i koju ne volim vidjet tužnu,jako će mi falit
NELA-cura koja nije svjesna kolko mi je draga
IRENA-dugo se družimo i pričamo kad idemo doma, kuži me u puno stvari,jako je volim
ELORA-znamo se od 2.godine...jako me dobro pozna, bilo je tu svega,ali na kraju je sve super i drago mi je da smo si ovako dobre
NIX-moja talijanka...jako je volim i jako će mi falit naše priče
pusa svima ostalima:bojan(moj dobar frend), lukica i sven(super dečki,skroz su mi smiješni),dundić(hihihihihihihi),jančika(dečko koji mi je drag),mostarac(napokon smo si i mi dobri...dobar dečko,zanimljivi su mi naši razgovori),marta(moja rokerica),koićka, moja magda

bit će mi nezamislivo bez vas...i sve vas jako jako jako jako jako jako volim...8.a foreverblog Layouts

S. Valentine images


- 14:20 - napiši mi nešto... (4) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us