Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

petak, 12.05.2006.

hvala bogu,...petak!!!

bok bando!baš sam si nekak vesela danas...razumljivo...petak je...gotovo!danas sam pisala fiziku...e, generalna katastrofa!ovaj prošli test sam eto tako malo zabrijala, a šta ću je kad me žena pita neš šta nigdje ne piše, neg je to ona rekla na dodatnoj! da sam karla ne bi to znala riješit!(no offense)na tjelesnom smo trčali 6 minuta...otrčala sam čak šest i pol krugova, i nisam se baš umorila...i baš kad se ja ponadala BAR trojci, eto ti nje s nekim normama, bog te pitaj čim..da sam otrčala za dvojku...baš kad sam se poveselila, pušing generalka. uopće ne znam kak ja mislim imat pet iz tjelesnog, imam 3 3 3 5 1(iz penjanja, molim razumijevanje s obzirom na moju veličinu, treba dignut šezdeset kila na ono uže!) i sad šećer na kraju, 2. dakle ako ste dobro izračunali imam jadva TROJKU...a kaj sad, neću na dif!te atletičke, gimnastičke vježbe...daj bok!ja se tog bojim i kaj bum sad...a otrčat ću ja to za četiri, navući ću ja nekako taj tjelesni...užas živi! uglavnom, nismo imali lektiru, engleski niš, a njemački nismo ni imali...bili smo u glazbenom i pjevali...i tak. danas sam imala trening, imamo novu trenericu...otišao nam je šime...(šime,vrati se!!!)nije žena loša,dapače...al ono...ivana mi je otišla s treninga ranije (morala je faca u grad, po tisućiti put, krizma je za tjedan dana, a ona još ne zna šta će obuć,zapravo ima hlače i cipele...ne zna za gore,kad se luftala u trećem mjesecu ja sam marljivo obigravala svaki tjedan dućane...i našla sam si robu dok je još bilo brojeva,jel trebam ja sebe strpat u tu suknju...je li dakle)...došla sam doma i izležavala se ...kao i obično.u utorak pišemo zemljopis al mi se ne da učit...budem u ponedjeljak navečer po običaju...sutra idem na trg zbog otvorenih dana srednjih škola, pa ću malo dangubit po ilici u dućanima, navečer idem s ivanom na magic act show, a poslije moja rodica jelena ima OSAMNAESTI rođendan, ona je malo nervozna zbog zabave al ajde... nisam zicer da ću vam se javit sutra,jer sam bukirana cijeli dan...al probat ću...pusa

- 21:15 - napiši mi nešto... (2) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us