Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

petak, 05.05.2006.

tobbene...vrati nam se!!!

komentar o naslovu mislim da nije potreban...:)taj dečko je zaludio cijelu školu,mislim na cure(a ko zna možda i dečke)!baš gledam zadnju epizodu serije ljubav na kocki.a bilo je i vrijeme,traje već sto godina!uglavnom,danas idem u grad tražit neki lijepi sat,već sam jedan vidla,al ću još malo pogledat šta ima!ne mogu vjerovat da je škola gotova za malo više od pet tjedana,ovaj osmi razred je prošao tako brzo,nisam ni trepnula.tako mi je žao zbog razreda,baš kad sam si sa svima dobra, kad mi nikad bolje nije bilo, sve je gotovo.bit će mi tak mutavo ić u neku drugu školu, neki drugi razred... koma!budem slikala ljude sljedeći tjedan, pa ću objavit na blogu.ovaj slonić me podsjeća na moju grupu u vrtiću-slonići...
MySpace Layouts

MySpace Layouts


a ovaj mali dalmatiner me podsjeća na dalmaciju i imotski..i prasladak je
MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 18:09 - napiši mi nešto... (1) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us