MADE BY: ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Odjednom ti

Mogu reći šutnjom, mogu prstima
I u pijesku stopama, i u mraku usnama
Mogu čuti srcem, mogu očima
Nekim novim mirisom, nekim novim okusom
Zauvijek, promijenilo se sve

Odjednom ti,
U jutru što kraj mene drijema, ti,
a činilo se nikog nema, ti,
odjednom ti u kapi kiše, ti,
a činilo se nikad više..

Mogu vidjet kožu, mogu mislima
To se samo dogodi, i bez riječi pogodi
Zauvijek, promijenilo se sve

Skupilo se vrijeme,
U jedan dan..
Dan u kom' se budim i osjećam...
em>

Linkovi..vrijedi pročitati..

Parvus Gollum - hm..jedan jako (smesni) super lik iz 3.f
Nela - draga osoba.. jedna od naj frendica;nebrete je se rijesiti..nikad :)
Mala Tejcica - my very best friend.. Nema vam tu rijeci za opisati.. Samo vam se pojavi i odmah vam uljepsa dan.. Pozitivno stvorenje.. :) I love her very much..
Patuljcica - cura iz 3.i
Lucy - Lucijaaaa :)
Helena - cura iz 3.i, zabavna je..
-Fallen Angel- - Suzana :) Jako je volim
tuzna_cura - nema je vec dugo..
Lord give me a sign!!! - cura luda za nogometom; iz Zagreba
Svijet pisane rijeci - samo ime govori
Bojan - 2.b razred Gimne VZ.. decko savrseno pise.. to morate citati..
Ivanna :) - cura s kojom sam pjevala jedno vrijeme..
Maleni Jura - dobar prijatelj iz osnovne..osjecajna dusica
..rabel.. - moja polusestricna :)
Lejla - my second very best friend, zaljubljena do usiju/i jace :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas sve isparava..
A ja zelim nemoguce..
Uvijek zelim nemoguce..



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

My ICQ number 486190445
E-mail: curly_angel@net.hr --tu mi se mozete javiti

Moji frendovi :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ljudi bez kojih ne mogu živjeti..

Moja Lelach..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Johnny..the man ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ana.. who's the boss?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Moj brat.. strašno sam ponosna na njega..

Image Hosted by ImageShack.us


Tea.. srce moje :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

I wish I was a radio song, the one that you turned up...




Free Website Counter
Free Website Counter

petak, 06.04.2007.

13 životnih fraza

Jednom je jedan pametan čovjek rekao..
(a ja sam komentirala njegove fraze)


1. Volim te, ne zbog toga što si ti, već zbog toga što sam ja kad sam kraj tebe.
Voljeti nekoga zbog toga kakvima nas čini kada smo kraj njega jako je lijepa osobina. Ali često nije tako. Pogotovo u našim godinama. Ljubav se svela na nešto uže.. Žalosno..
2. Ni jedna osoba ne zaslužuje vaše suze, a ona koja ih zaslužuje, neće vas nikada rasplakati.
Ni jedna osoba ne zaslužuje naše suze, ali ona koja to učini, može znati da se nalazi u našim srcima. Jer zašto bi neko plakao zbog nečega do čega mu nije stalo?
3. Samo zato što vas netko ne voli onako kako bi vi voljeli, ne znači da niste voljeni cijelim njegovim bićem.
Često smo voljeni, a da to ni ne znamo. Ili znamo, ali ne možemo sebi dopustiti da vjerujemo u to i da se tako ponašamo.
4. Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce.
Pravi prijatelj je i više od toga.. S njim možeš plakati i smijati se istovremeno.
5. Najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš kraj njega i znaš da ga nikad nećeš imati.
Joj.. Ali uvijek postoji nada.. Sjediš kraj njega i toliko ti treba taj jedan dodir.. Taj jedan pogled.. To je dovoljno da znaš..
6. Nikada se ne prestajte smijati, čak ni kada ste tužni. Netko će se možda zaljubiti baš u vaš osmijeh.
Bolje je smijati se i ljudima darivati osmijeh. Tužan možeš biti kad si sam sa sobom i kad si siguran da svojim suzama nećeš nekoga ražalostiti.
7. Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga, ti si cijeli svijet.
Vjerujem u to. Svaki čovjek je nečiji svijet. (ili nečiji dan ;))
8. Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo provoditi ga sa tobom.
Najžalosnije je što je nama u interesu da provodimo vrijeme s nekim ljudima.. I toliko to želimo da i ne primjećujemo jeli njima stalo. A kad i primijetimo, shvatimo da nam je toliko teško maknuti se.. Tek tada shvatimo koliko nam je zapravo stalo.. Koliko ljubavi možemo imati za jednu jedinu osobu.
9. Možda Bog želi da upoznate mnogo pogrešnih ljudi prije nego što upoznate pravog/u, i na tome ćete mu, kad se to bude desilo, biti zahvalni.
Bog zna što radi. U to vjerujem.
10. Ne plači zato što se završilo. Smij se zato što se dogodilo.
To je stav optimističnih osoba. Uvijek trebamo biti zahvalni na onome što smo dobili. I naravno, na onome što imamo. A ako nešto završi, ne treba plakati. Možda se jednostavno treba nasmijati i reći hvala. No, ponekad nam to nije dovoljno. Što nam preostaje. Boriti se?
11. Uvijek će biti ljudi koji će vas povrijediti. Nastavite vjerovati, samo budite oprezniji.
Ja sam se POMIRILA DA ON RAZOČARAVA LJUDE. Pomirite se i vi. Lakše je. Ali u svakom slučaju treba nastaviti vjerovati.
12. Postanite bolja osoba i budite sigurni da znate tko ste. Prije nego što sretnete nekoga novog, nadajte se da ta osoba zna tko ste.
Ali nekad možda nemamo snage za nove ljude. Jer nas jedna jedina osoba toliko iscrpi.. Dajemo joj sve.. I ona nas ostavlja bez ičega. Nakon toga treba prvo skupiti sebe, a onda tek ići tražiti nove ljude. Jer skupljajući sebe i tražeći nove ljude istovremeno, najprije povrijedimo njih (jer shvatimo da im ne možemo pružiti što bi trebali i što oni zavređuju) a onda postanemo razočarani u sebe jer mislimo da više nikad nećemo biti sposobni voljeti.. No, to je zabluda.. Treba prvo pronaći sebe. Dalje bi trebalo biti lako.
13. Ne opiri se toliko! Najbolje stvari se događaju onda kada ih ne očekuješ!
Nisam najbolja u ovome. Uvijek mi je razum ispred srca. Nitko nije savršen.

ZAPAMTI: NIŠTA SE NE DOGAĐA BEZ RAZLOGA!

Gabriel García Márquez

- 23:26 - Komentari (20) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>