Ne čitan puno ali ovi ljudi vride čitanja...:)
moji Splićani...
Tija
Škorpion
ZeLe
Amaris
i njih dvi...
James_blond
matterial_girl
bit će ih još...:)


Obožavan ga...
Roberto Cavalli
Image Hosted by ImageShack.us

Najlipši grad na svitu...
Split
Image Hosted by ImageShack.us

I najlipši otok na svitu...
Korčula
Image Hosted by ImageShack.us




Ima nešto od srca do srca...

četvrtak, 15.09.2005.

Niti s tobom, nit' bez tebe...

Image Hosted by ImageShack.us
Ne, nisi ti kriv što si u blizini bio tako daleko
Mada čisto sumnjam da ćeš ikom biti bliži
Ti stvarno nemaš nikakve veze sa tim
Što više nikom ne dam da mi se tako približi...

Da, donosio si stvari koje me vesele
Valjda svatko dobije ono što zasluži
Dobro si znao što me raduje
Ali nikad ono što me rastuži...

Šta me sad pitaš šta mi je
Šta nisi pitao ranije
Šta nisi gledao znakove kraj puta
Sad više nisam ni tužna ni ljuta, svejedno je….

Šta me sad pitaš kako si,
Lopove moje mladosti
Puno sam bolje otkad te nema
Al sam i dalje nesretna žena,
Sretno ti, moja bivša radosti...

Mili moj, svaka povijest se ponavlja,
Pitam se što nisam starije slušala
nego sam krenula u krivom smjeru,
opet sam bila nekom samo orden na reveru...

Al' to je tako, sve prave ljubavi su tužne,
kako je tek onima koje i nisu prave bile,
neću te kleti i ništa ružno željeti,
al' ništa lijepo na tebe neće me sjećati...


Ljudi slomljena san....neman snage za ništa, ubija me to šta ovo sve skupa još nije gotovo i šta ga nikako ne mogu izbacit iz glave....on misli da nemamo više o čemu pričat...ja mislin da imamo...
ma i ja san bila glupa...malo san mu previše dopuštala, obilo mi se o glavu...a on nakon svega kaže da mu je teško i da sam sa sobom to još nije riješia...piše mi poruke, zove me...a onda kaže da je gotovo i da je sve to iza nas....neznan šta da mislin....volila bi da me ostavi na miru, lakše bi prebolila...a i on....previše se ljudi umišalo...

:((((



- 14:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...to the middle of my frustrated fears...
Image Hosted by ImageShack.us
Opis današnjeg raspoloženja
U ljubav vjere nemam - Oliver i Gibonni

Dušu sam potrošio zbog toga ne žalim
Sve sam svoje prošao, bezbroj prječica do sna
Bezbroj sljepih ulica
Srce se umorilo i ne znam šta ću s njim
U šta sam se pretvorio, sretan ili nesretan
Ja samo jedno znam


Nju da sam ženio, ne bih tako uvenuo
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
Njenim ih imenom nazvao
Starim ja, a u ljubav vjere nemam


Dušu sam potrosio, zbog toga ne žalim
U šta sam se pretvorio, sretan ili nesretan
Ja samo jedno znam