Ne čitan puno ali ovi ljudi vride čitanja...:)
moji Splićani...
Tija
Škorpion
ZeLe
Amaris
i njih dvi...
James_blond
matterial_girl
bit će ih još...:)


Obožavan ga...
Roberto Cavalli
Image Hosted by ImageShack.us

Najlipši grad na svitu...
Split
Image Hosted by ImageShack.us

I najlipši otok na svitu...
Korčula
Image Hosted by ImageShack.us




Ima nešto od srca do srca...

četvrtak, 01.09.2005.

So many times I'm watching you...

Image Hosted by ImageShack.us
Ala nisan pisala stoooooooo godina....i sad neznan odakle bi počela....
svi uvik govore kako bi ovo lito između srednje i faxa tribalo bit najbolje lito u životu, meni iskreno i nije nešto posebno...uglavnom san bila bolesna, stalno mi je nešto bilo tako da se nisan pošteno izguštala, osim ona dva-tri dana šta san bila na otoku...sve ostalo san bila doma....sama...hehehe....sa dragin i njegovon ekipon ponekad....momci su stvarno ludilo...gledali smo filmove, pazili su me dok san bila bolesna, par puta smo se i napili, bili vani i tako to....al dobro, sad planiran ovi deveti misec iskoristit malo bolje...znan da sad već i nema ljudi, ali tila bi negdi otić....
Nisan mogla pisat jer su mi starci odnili laptop....
di san bila, šta san radila....tropic, tropic, tropic i opet tropic....povraća mi se od tog tropica više...od uvik istih faca, iste muzike, istih pića....još malo pa ću postat inventar tamo......eto, sinoć nisan bila...ne sluša mi se onu žensku iz Prve lige više....nezna pivat, a da ne govorin kako piva na engleskom....bože sačuvaj....pod hitno triba nać neko novo misto za izlazit....
čula san da su masters preuredili i da sad ima još manje mista nego prije...ma super....

S dragin mi je sve ludilo...evo kucan u drvo....lipo nam je skroz....:)))))))

Moran se malo ušemit u ovo pisanje opet pa ću se javit...sad neznan šta bi pisala....

eto, samo san se tila javit.....

kissessss!!!!

- 14:48 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...to the middle of my frustrated fears...
Image Hosted by ImageShack.us
Opis današnjeg raspoloženja
U ljubav vjere nemam - Oliver i Gibonni

Dušu sam potrošio zbog toga ne žalim
Sve sam svoje prošao, bezbroj prječica do sna
Bezbroj sljepih ulica
Srce se umorilo i ne znam šta ću s njim
U šta sam se pretvorio, sretan ili nesretan
Ja samo jedno znam


Nju da sam ženio, ne bih tako uvenuo
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
Njenim ih imenom nazvao
Starim ja, a u ljubav vjere nemam


Dušu sam potrosio, zbog toga ne žalim
U šta sam se pretvorio, sretan ili nesretan
Ja samo jedno znam