Igra--sudbine

utorak, 18.04.2006.

Bezrazlozno srecna..

Hello people!
Sta ima novo? Brinem jer ovo "stanje" u kome se nalazim zaista je cudno... najblaze receno.. znam da je prolece i da sreca zaista moze biti bezrazlozna ali ovo?!?.. mozda malo preterujem.. ne znam jednostavno se dogadja i odlucila sam da cu jednom pustiti stvari da se dogode.. i tako danas idem na fax i naravno kasnim cool ali me to bas mnogo ne dotice ionako sam ujutro imala tako dosadno predavanje vec cu smisliti nesto da se opravdam! i svracam da uzmem kafu dole u Starbucks-u.. i tako zapocinje moj predivni dan! Malo pateticno ali jbg zaista ponekad moze da se dosegne savrsenstvo i to kad se najmanje nadamo!!
Izlazim napolje sa toplom kafom i ogromnim suncanim naocarima - da konacno je ovde suncano u punom smislu te reci! i tako kontam nesto da mogu da prosetam do sledece stanice, ali budimo realni shvatam da sad vec uzasno kasnim.. sedam u bus i tako mi je super (nisam nikad zamisljala da cu ovo ni izgovoriti a kamoli napisati:) .. dosla sam na fax i obavestena sam da nam je otkazan prvi cas na koji sam ja tako lepo zakasnila.. - ironicno ali ovo je tek pocetak! Tako mi je brzo proslo i sledece predavanje i ono posle toga.. vracam se kuci sa May i zove me Ivana (moja sestra koja je isto ovde samo znatno duze od mene) da se nadjemo u gradu da malo "pogledamo" po Oxford street-u nismo dugo kupovale nista zujo
Nasla sam savrsene cipelice i da ne pricam previse naravno da sam ih kupila..
I tako kod Ivane toliko novih dogadjaja kao po obicaju..
Krecem kuci oko 4 i tako.. smeskam se tipu u busu bez nekog posebnog razloga - kao sto sam rekla vec 100 puta.. i tako i on gleda mene.. i odjednom meni zvoni tel - Bojana!
Zamislite koliko sam samo srecna bila i zbog tog poziva.. i naravno kad mi je rekla da DOLAZI u Lo za spring break skoro da sam pocela da vristim.. i tako sva u soku i sa jos vecim u glupljim (pretpostavljam) osmehom zavrsavam razgovor.. tip (na kojeg sam vec zaboravila) mi prilazi i ja sad vec smisljam sta da kazem kako da se opravdam za svoje glupo gledanje i on mi se obraca na srpskom!! Kaze ja sam Marko slucajno sam te cuo kako pricas odakle si?!? Ja sam u soku.. izlazim na sledecoj stanici i on izlazi sa mnom i sedamo u pub da popijemo pice - zaboga ovo treba zaliti..
Marko je iz BG-a i studira ovde - arhitekturu i tako smo se bas ispricali - znte osecaj kad u "tudjini" sretnete nekog "svog".. eto nekako imam osecaj da ga poznajem odavno - opet gluposti ali..
Eto moj savrseni dan jos nije gotov veceras dolaze neki drugari - neko druzenje kokice i tv.. mislim valjda nista ne moze poci po zlu i upropastiti mi ovakav dan..
Tako sam srecna....

- 20:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Sve je nekako povezano sa sudbinom - hteli mi to ili ne neko vuce sve konce nad nama...

Linkovi