Igra--sudbine

četvrtak, 23.03.2006.

Poziv...

Wow, jos vise verujem u sudbinu..
sedimo danas cimerka i ja u stanu i dolaze nam neki prijatelji.. sve tako krene prica i gde cemo, sta cemo, vreme se znatno poboljsalo.. hocemo do Big Bena malo prosetati (cimerka je opsednuta satom - ove godine smo se vec 8 puta vozili na London Eye-u, ne bi li ga videla kako zeli).. Elem, odbacili smo tu njenu ideju.. mislim razumite me!!!
Zvoni telefon javlja se Mery i vice da je za mene..
-Hello!
-Najlepsa ja sam... Ne mogu da verujem da je zvao.. mislim nisam navikla na pozive iz Amerike u ovo doba (kod njega je sad 1 ujutro).. mozda mi se sudbina osmehuje?!?! Najlepsi ima predlog - idemo zajedno na more!! Van sebe sam.. obozavam ga... Boze nisam se valjda zaljubila?!?! Jedva cekam 15. maj da idem za Novi Sad i tada cu ga videti.. kakva slucajnost slecemo isti dan.. jos da se sretnemo na aerodromu i buuummm odoh ja za SAD ionako je London taaaakoooo tmuran :)

- 23:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Sve je nekako povezano sa sudbinom - hteli mi to ili ne neko vuce sve konce nad nama...

Linkovi