!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> My LoOoOoOov....(my boy)... - crikvagirl #9 - Blog.hr

O mEnIiIiIi... sretan

Ey....ja sam Corina imam 14 godina
živim u Crkvenici....
VOLIM : SVOG DEČKA,prijatelje,glazbu,sport,modu,
filmove,
mobitel,komp,msn....
i sebe i naravno
FERNANDA TORRESA....
NAVIJAM ZA : Liverpool,Dinamo,
Arsenal,Manchester United i
Milan....
NE VOLIM : školu,umišljene ljude,rat,laž,L.P.,ispite ....

< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

moji prijatelji,dečki,škola,život,sve pomalo....!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 21.10.2008.

My LoOoOoOov....(my boy)...

MOJ "MALI" ...ufff...dečko i pol...haahhaha....rofl ...kako kaže Doris mi smo sapunjara...heheh...:-))) toliko toga se izdogađalo prije nego šta smo on i ja završili zajedno....yes...ma sve je to prošlo...sad smo skupa,evo još 3 dana i mjesec dana smo skupa...heehhe....smijeh...super nam je...neznam kako da vam to opišem..JoOoOoOoJ....mislim ako ste bile zaljubljene ili ako ste zaljubljene znate kakav je to osjećaj....mmmm...dobar jelda??? Ali najbolji je kad imate tu osobu i kad znate da je samo VAŠAAAAA....hahaah....e onda ste najsretnija osoba na svijetu....ma nemam tu šta više pisati...heheh...kisach!!!



| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.