!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Utakmica Hrvatska-Poljska(rukomet):cool: - crikvagirl #9 - Blog.hr

O mEnIiIiIi... sretan

Ey....ja sam Corina imam 14 godina
živim u Crkvenici....
VOLIM : SVOG DEČKA,prijatelje,glazbu,sport,modu,
filmove,
mobitel,komp,msn....
i sebe i naravno
FERNANDA TORRESA....
NAVIJAM ZA : Liverpool,Dinamo,
Arsenal,Manchester United i
Milan....
NE VOLIM : školu,umišljene ljude,rat,laž,L.P.,ispite ....

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

moji prijatelji,dečki,škola,život,sve pomalo....!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 24.07.2008.

Utakmica Hrvatska-Poljska(rukomet)cool

U utorak....je bila rukometna utakmica...normalno to svi znaju....dogovorile smo se Klaudia,Fana i ja da idemo na nju...al normalno karte su rasprodane...nismo mi ni mislile plačati kartu....ali Klaudia je otišla sa sestričnom Kjarom...i platila je ulaznicu..belj..!!!! Lijepo Fana i ja prošetale se do grada i otišle ne tekmu...kasnile smo nekih 15,20 minuta....sjedile smo dolje na zidiću...blizu VIP-ulaza....prolazio je zaštitar i pokupio nas unutra...ušle smo kroz VIP-ulaz...aha....loool...!!!! Prvo smo stajale dolje kod one mreže...onda kad je bilo poluvrijeme otišle smo na tribine....belj gore smo ostale cijelu tekmu.....!!! Utakmica je bila nevjerojatno dobra...dobili smo Poljake 25:22 hrvatska ....i tako mi krenule doma....na stepenicama smo srele Lorenu i Iris....one su išle iz Selca...!!! I tako krenule nas 4 doma i sretnemo Dominika..na motoru....tamo smo s njim pričali nekih 10 minuta...i nastavile mi....došle smo do kuće od poštara(pokojnog)...šmrc....i sjele na ogradu ko po običaju...neka baba nam je srala....šta se deremo ispred kuće u 00:00.....!!!! ja i Lorena smo se namjerno išle još dolje derati...hehe....zločke jedne....lol...neka,neka....i onda je lorena počela prićati kako joj gosti idu na živce kako joj ljudi ko za inat sjede ispred kuće i puštaju glasno muziku....lol...!!!!! I onda smo se oprostili od nje i krenuli NAPOKON prema Ladviću.....sreli Stipu...s njim pričali na igralištu i onda svi otišli kuće....!!!! Sutradan to je jučer u srijedu je bio mojoj sestri Barbari rođendan.....sad ima 6 godina...heh....i opet je bila tekma al na nju nismo išli jer ja sam išla na rođendan,a Fana je mislila zvati Klaudiu al naša Klaudia je sinoć završila u bolnici...išla je operirati slijepo crijevo....užas...al sad je sve dobro...želim joj brzi oporavak i da mi se što prije vrati....!!!! Ajde ljudi odo ja gledati serije...papa....!!!!!mah



| Just Say SomeThiNg (11) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.