!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> PUSTOLOVINE 3 CURE.....:cool: - crikvagirl #9 - Blog.hr

O mEnIiIiIi... sretan

Ey....ja sam Corina imam 14 godina
živim u Crkvenici....
VOLIM : SVOG DEČKA,prijatelje,glazbu,sport,modu,
filmove,
mobitel,komp,msn....
i sebe i naravno
FERNANDA TORRESA....
NAVIJAM ZA : Liverpool,Dinamo,
Arsenal,Manchester United i
Milan....
NE VOLIM : školu,umišljene ljude,rat,laž,L.P.,ispite ....

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

moji prijatelji,dečki,škola,život,sve pomalo....!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 22.07.2008.

PUSTOLOVINE 3 CURE.....cool

Jučer je puhala jaka bura.....i bilo je hladno,ali ne bi tu bilo ništa čudno da mene nije zvala Klaudia da me pita oću li na piknik....normalno ja sam pristala....našle smo se u 16:15 kod mene...išle smo u Dolac(na livadu)....smijeh došle smo dolje....izvadile pribor za jelo ono šta ćemo jesti i piti i čitati i slušati muziku i sve to....ja sam zapalila vatru....dok je Klaudia gulila krumpire...onda smo ja i Fana otišle po drva za vatru da se ne ugasi....Klaudia je ponesla čak i tavu...:rolf: u tavi smo pekle krumpire,Klaudia ih je izrezala pa smo napravile pomfrit...nakon šta smo ispekle dvije porcije pomfrita...pekle smo hrenovke... bilo za 10....ma za 100 bilo je tu i pršuta...mmmmmm.....!!! I tako kroz Dolac prilazili neki ljudi,a mi se smijale do bola....bile smo na pikniku do skoro osam sati...dogovorile smo se da ćemo ići van u pola deset tu na jog....i išle smo ali malo kasnije,jer su ove dvije došle po mene....heh....i tako mi sjedili na jogu i ko će drugi nego ja....sjetim se da se idemo šetati do BAGARIĆA(hehe)....i išli smo...kroz šumu skoro smo poginuli po onoj šumetini....došli mi do BAGE i gledali mu malo vilu...lol....(ko budale)...al neka...on je meni super....!!!!! Vratili smo se na jog Klaudia,Fana i Brkić ostali na jogu ,a ja otišla doma...nije i se dalo biti više vani...boljelo me koljeno užasno...nisam mogla spavati zbog njega.....užas....al ok...sve u svemu...dan mi je bio savršen....lol....!!!!! A sad vas napuštam...pozz mah



| Just Say SomeThiNg (15) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.