!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> JAAAAADAN.....:cry: - crikvagirl #9 - Blog.hr

O mEnIiIiIi... sretan

Ey....ja sam Corina imam 14 godina
živim u Crkvenici....
VOLIM : SVOG DEČKA,prijatelje,glazbu,sport,modu,
filmove,
mobitel,komp,msn....
i sebe i naravno
FERNANDA TORRESA....
NAVIJAM ZA : Liverpool,Dinamo,
Arsenal,Manchester United i
Milan....
NE VOLIM : školu,umišljene ljude,rat,laž,L.P.,ispite ....

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

moji prijatelji,dečki,škola,život,sve pomalo....!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 20.07.2008.

JAAAAADAN.....cry

cry Kako mi je jučer to pokvarilo večer....specijalci su ga dovukli svog krvavog....kod konzuma na zidić....užas....lik je bio puuun,puuun krvi....grozno...fuul mi ga je žao...njih petorica bjednika napali su njega jednoga...koje budale....!!!!! Uffff....nakon nekon vremena došla mu je žena....a HITNA(nije hitna)....možeš umrijeti dok ona stigne...užas....tamo su ga jadnog nzadržali ja mislim cjelu večer....namcor mi smo prošle a oni su još ostali...ne znam di je završio ni kako je sad ni šta je zapravo bilo..al nadam se da je lik dobro....ajde ljudi pozz....wave



| Just Say SomeThiNg (3) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.