!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Evo nešto o mojim b.f.f. - crikvagirl #9 - Blog.hr

O mEnIiIiIi... sretan

Ey....ja sam Corina imam 14 godina
živim u Crkvenici....
VOLIM : SVOG DEČKA,prijatelje,glazbu,sport,modu,
filmove,
mobitel,komp,msn....
i sebe i naravno
FERNANDA TORRESA....
NAVIJAM ZA : Liverpool,Dinamo,
Arsenal,Manchester United i
Milan....
NE VOLIM : školu,umišljene ljude,rat,laž,L.P.,ispite ....

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

moji prijatelji,dečki,škola,život,sve pomalo....!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 16.07.2008.

Evo nešto o mojim b.f.f.

Naravno ko i za svakoga koga volim tako tu ima ponajviše mjesta za moje prijatelje....eto....sad ću malo pisati o mojim b.f.f.(best friend forever)....
To su moje 4 prijateljice koje poznajem oduvijek....s kojim se družim od malih,malih nogu....Fana,Klaudia,Iris i ja živimo u Ladviću....a naša Lorena živi tu malo ispod ladvića...ma važno je da smo si svih 5 blizu....rijetko kad nas nećete vidjeti zajedno....naše slobodno vrijeme koje je preko ljeta po cele dane koristimo za druženje....uz ostale prijatelje...a ponekad odvojimo se malo od velikog društva i odemo se prošetati i popričati....!!!! Puno puta se dogodi da se međusobno malo posvađamo,al mi se brzo pomirimo...ipak nam je naše prijateljstvo važnije od bilokakvih svađa...i tračeva koji nas posvađaju....!!! Dogodilo nam se dva puta....da smo se posvađale ono jako pa nismo pričale gotovo cjelo ljeto....a to nije mala stvar....!!!!! Al ipak mi smo stvarno previše preživjele skupa da bi se sad prestale družiti....!!!! To je moje mišljenje....a sad kako one razmišljaju o tome ja ne znam....ma reći će nam to sigurno u komentarima....hehe....!!!!!
sad ću ih ukratko opisati....
IRIS : ona je prava ludica....voli se zezati...stvarno je smiješna i ima dobre šale....cura je predobra....ima lijep glas,ali to poriče.....kod nje mi je najgore kad počne govoriti da je debela....onda bi ju bacila s vijadukta....ima 48 kila....i onda misli da je debela...ccc....lol....
KLAUDIA : ona voli modu ko boga(hehe)...prati ju stalno i stvaro cura ima stila....svaka čast...išla je na manekenstvo al nažalost je prestala bavit se time....uspijela bi kao model....to vjerujem al ja mislim da joj to nikad nisam rekla....sad sam sigurna da oću...!!!!!! heh...
FANA : Fanica je dosta povučena....stalno se smije.....ma možete joj pokazati mali prst počet će se smijati...hhh....voli se zezati.....!!!! ozbiljna je samo kad je to potrebno ko i mi ostale...mi smo zapravo još uvijek mala djeca...ali i ozbiljne smo....!!!! ;) :P
LORENA : ona je zvrcka mala....može ti napraviti takvu spačku i tako te osramotiti da to nije za vjerovati...lol....tako da bolje vam je da e s njom ne svađate......inače cura je zaaaakooooon...al ona to već zna...pa onda... XD XD XD
Eto to je to...ukratko mojim b.f.f.



| Just Say SomeThiNg (6) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.