Slike za pomirenje - Stvarne djevojke

nedjelja , 30.12.2018.

Ljubavne poruke za pomirenje - borite se za ljubav










Click here: Slike za pomirenje






Ako želiš da me imaš, ljubi me najbolje. Ako ste u nesporazumu ili svađi sa dragom prijateljicom, znajte da pomirenje je najvažnija poruka Evanđelja. Svako traži najlepše reči za one koje voli zato i vi pronađite među našim ljubavnim porukama poruku koja odgovara vama i koja će se svideti vašoj voljenoj osobi.



slike za pomirenje

Jer mnogo je teško kad duša zaboli, kad nisi sa onim koga srce voli! Umesto da te žarko ljubim, ja se prenem i probudim.



slike za pomirenje

Ljubavne poruke za pomirenje - borite se za ljubav - Iako se više ne viđamo i nismo zajedno moja ljubav prema tebi ne poznaje izreku daleko od očiju, daleko od srca. Onda kada odlučimo da progutamo ponos I ipak uputimo izvinjenje, znači I obična sms poruka, mada je uvek bolje izviniti se uživo.



slike za pomirenje

Onda kada odlučimo da progutamo ponos I ipak uputimo izvinjenje, znači I obična sms poruka, mada je uvek bolje izviniti se uživo. Za one koji se odluče da ipak otkucaju sms, evo nekih primera: Nijedna svađa, nijedna razmirica, nijedna nesuglasica, nijedan problem…nisu vredni cene koju nose sa sobom. Ništa lose što nam se desi nije strašnije od najveće kazne koja nestrpljivo čeka ako se rastanemo. S tobom život ima smisla i vredan je svega, ne napuštaj me nikada! Koliko nevolja zajedno smo prošli, koliko suza jedno zbog drugog isplakali, koliko noći bez sna odživeli, koliko jutra s praznom posteljom dočekali, koliko puta bili kilometrima odvojeni, koliko daleko od zajedničkih snova ostali — toliko te volim i želim pored sebe, sada i zauvek! Dozvoli da ti budem jastuk na kom se budiš. Pusti me da budem postelja kojom se prekrivaš. Želim da ti budem zavesa koje te štiti od jakog Sunca. Žudim da ti budem osmeh na licu. Oprosti mi i pusti da budem pored tebe zauvek. Onaj ko je rekao da vreme leči sve — lagao je! Vreme nam samo pokazuje koliko dugo možemo da izdržimo da jedno drugom ne kažemo koliko smo nepotpuni kada nismo zajedno fizički, a jedno bez drugog ne možemo u mislima. Ako ti je stalo do mene, dođi i zagrli me. Ako želiš da me imaš, ljubi me najbolje. Ako želiš da me zadržiš, ne daj me nikome. Ako hoćeš da ostanem tu, voli me i ne dozvoli mi da odem. Nedostaju mi tvoje oči, da se izgubim u njima, a opet se osetim sigurnom. Nedostaju mi tvoje ruke, da me uhvate snažno, a opet budem bezbedna. Nedostaju mi tvoje usne, da me pritisnu jako, a opet znam da sam voljena. Nedostaješ mi ti Najlepše poruke na netu čitajte na poruke. Naša arhiva se svakodnevno popunjava lepim porukama za sve prilike. Tu su nove ljubavne poruke, najlepše čestitke za svadbu, poruke za dobro jutro i laku noć, najbolje rođendanske poruke i čestitke. Za razliku od drugih sajtova kod nas se nalaze samo orginalne i unikatne poruke koje ne možete naći ni na jednom drugom sajtu. Kome god zelite slati sms, čestitku, poruku ili neki lep tekst kod nas možete ga pronaći, tu su lepe reči za devojku, momka, brata, sestru, prijatelje, roditelje, djecu i sve ostale. Ako ste izgubili inspiraciju a zelite lepu poruku za krštenje, slavu, 18 rođendan, ili bilo koju priliku na našem sajtu ćete naći sve šta vam je potrebno.



Kija uhvaćena sa OVIM bivšim cimerima! PALO POMIRENJE! (FOTO)
Noći su moje duge i hladne, srce je moje jadno i samo jer bez tebe ja umirem samo. Iako se više ne viđamo i nismo zajedno moja ljubav prema tebi ne poznaje izreku daleko od očiju, daleko od srca. Noćas neću plakati jer suze nisu lijek, ali zapamti riječi: Voljet ću te zauvijek. Ako ste nedavno prekinuli vezu, a ljubav je u vama ostala prema toj osobi, možda neke stvri nisu izgubljene. Sad me srce zbog toga boli jer te još uvek iskreno voli. Oprosti mi i pusti da budem pored tebe zauvek. Ti si bol koju ne mogu preboleti. I zamišljam kako stojiš ljubiš me i zvezde brojiš, kako kažeš da su naše sve. Neka kod tebe nadje svoj dom, kod tebe je najsigurnije tom srcu mom. Vrati se jer čekam te. Tad uzimam list papira i srce počne da dirigira, i olovka plave boje, da ti pišem jade moje, to me boli, jer ja samo tebe volim.

[Dodirni mi kolena akordi|Halo oglasi banja luka licni kontakti|Kupovina preko interneta 2018]






Oznake: ljubavne, poruke, za, pomirenje, &, borite, se, ljubav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.