Moje ime je Silvija

četvrtak , 24.09.2020.

Više puta sam kroz desetljeće ili dva pokušala pisati blog, ali kako pisanje nije moja najbolja strana to pisanje je uvik palo u drugi plan.

Ovo je sada još jedan pokušaj od mene, zrelije, odraslije sretan.

Razmišljala sam ( nekada je dobro i to činiti ) da bi određivanje cilja bio efikasan način za uspješno vođenje bloga, stoga sam odlučila uzeti jedan dan u tjednu za pisanje tekstova koji će vam, nadam se, biti dovoljno zanimljivi da se nastavimo družiti tjedno.

Majka sam dvoje prekrasne dječice, od kojih je jedno ove godine prvašić. Nadam se da će ova školska godina biti bolja nego prošla. Za sada je sve dobro krenulo.

Po struci sam prehrambeni inženjer.

Vječiti student u meni me doveo do toga da prošle godine završim za aromaterapeuta. Svoju kozmetiku radim već više godina, a ove godine sam upisala i školu za formulatora kozmetike kako bi usavršila stečena znanja. Stalno istražujem, učim, ispitujem i propitujem...kažem vječiti student sretan Pa je i to jedno od stvari koje me čine sretnom i o čemu bi volila pisati u ovom blogu.

Moja djeca kažu - mama radi tri posla: u laboratoriju, masira ( dio učenja u školi za aromaterapeuta ) i radi kozmetiku. Ono, masažu bi mogla izbaciti iz popisa posla, jer ne stignem i to ubaciti u svoj raspored. Ali moram naglasiti da sam jako ugodno iznenađena sa masažom i sa ulogom masera, a ne onog koji se masira. Radi se o aromamasaži, gdje sa pravom tehnikom mogu masirati puni sat, ja koja inaće nisam mogla to raditi više od 5 minuta. Jako sam zadovoljna postignutim.

Zaljubljenik sam u prirodu, pa tako i u zdravu prehranu ( iako se ne mogu baš pohvaliti sa prezdravom prehranom u svom domu )

Zaljubljenik sam i u umjetnost ( iako baš ne mogu nabrojati umjetnike)

Volim vidjeti lijepe slike, skulpture, preobrazbu starog namještaja, lončarstvo, izradu nakita, scrapbooking i ostale ručno rađene proizvode od velikih i malih umjetnika čije ruke vrijedno rade.

Volim mnogo toga. Muž mi kaže usredotoči se na jedno, ali ja to jednostavno ne mogu, sve je to ono što volim, radim ili bi voljela raditi.

Dan je prekratak sretan

Volim igru sa svojom djecom, njihov smijeh, zagrljaj, malene ručice, njihove pametne rečenice i lukave izjave..

Volim druženja, izradu kozmetike, crtanje, modeliranje, izradu albuma, ples, capoeiru..

Ne volim jetricu, crne tartufe ( bijele nisam probala )

Ne volim kokos, znam većina ga volite, osim u kozmetici.

Ne volim licemjere i laž ( ako nije dobročudna wink )

Probala bi skočiti s padobranom ( ne znam bi li se usudila kad bi se zaista našla gore )

Probala bi paraglajding, okomiti ples i strane kuhinje, ne uključujući raznorazne kukce ( možda bi se i usudila ako trenutak povede wink )

Željela bi znati pjevati...nikad ništa od toga.. i svirati klavir.

Uživam u saksofonu, gitari i sunčanim danima.

Ne bi željela plivati s morskim psima, ni u kavezu ni bez...osim ako trenutak ne povede.

Za sebe bi rekla sam sam prvenstveno majka, žena, kćer, sestra, istraživač, znanstvenik, formulator, sportašica, plesačica, umjetnica. Neka mi ne zamjere svi koji se bave profesionalno navedenim zanimanjima, ali je navedeno sve ono što ja u sebi jesam.

Evo puno sam toga rekla i puno ne rekla. Ako nabasate na mene slobodno se javite, pozdravljam vas u komentaru.

Neka bloganje započne..

Budite znatiželjni

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.