*-Creatine-*

utorak, 30.01.2007.

Baba nije niišta vidjela...

Nikako da skupim vremena da napisem novi post... tj. nemogu skupit dovoljno vremena da napisem nesto pametno... evo danas sam oprao auto pa da se pohvalim zujo.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

E vidim puno komentara na ovaj spot....drago mi je da sam dobio kritike...jer cemo pravit ubrzo pravi spot koji moramo napraviti za marinovu pjesmu, al taj će spot nadam se bit bolji od ovog low budgeta bang.
Pola 3 je ujutro a ja moram na fax u 10....gadno gadno,ali najgore mi je što imam do 18 fax pa sam cijeli hebeni dan tamo...

E evo malo sam se sprdao u movie makeru pa pogledajte...negdje tamo poslije pola je najbolje...al pogledajte cijelo...nece vas pojest...ima 4mb... tek sam sad skonto kako je taj movie maker fora...ajd uživajte evo:




i link Youtube film ovaj

30.01.2007. u 02:17 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (24)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Dobra ova a? ;-) mmm
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


NEŠTO O MENI...

Rođen 14.5.'87 u najlipšem gradu na svitu, doselio se u 8 razredu u Osijek,upisao srednju elektrotehničku, završio to upisao fax (fizika i informatika) i sad eto tako uzivam u studentskim danima...

Ime: Mijo

Prezime: Vranješ

Škola: završio elektrotehničku

Čime se bavim: Studiram fiziku

Hobiji: Cuganje, spajanje ozvučenja

Volim: Bijelo vino,zeleni čaj i sok od brusnice

Vozim: Ford Sierru 2.0

Najdraža hrana: pečeni krumpir

Nevolim:Bambus, rakiju i ružne žene

Slušam: Trance, drum 'n bass

MSN: vranjesmijo@yahoo.com

mail mijo.vranjes@fizika.unios.hr

Vranješ Mijo

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Evo i moja osobna...a pošto imam 100kila sad su mi dali dvosobnu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Linkovlje

-najbolji forum
-java za mob
-Koji ste filmski luđak?
Footprints

Vraćam se odmah !
- Godot






Rekoh sebi nek' bude svijetla .
Pritisnuh prekidač i bi svijetla.
I što poslije da mislim o SEBI?

Bolje sedam sati u školi nego ne spavat uopće...

Nemože žena bit tolko ružna kolko ja mogu bit pijan...

Tko rano rani, sam u nju upada...

Nakon duuugog duuugog razmišljanja.. skužio sam da je bolje imat više novaca nego manje... za više novaca si moš kupit više stvari ! !


Par zanimljivih stvari :

-žohari mogu preživjeti nekoliko tjedana bez glave

-nije moguće kihnuti s otvorenim očima

-ljudi su jedina živa bića koja spavaju na leđima

-zirafin jezik dug je pola metra.

-tropski zohar moze trcati 5 km/h.

-mačka ima 32 mišića u svakom uhu.

-memorija zlatne ribice traje samo 3 sekunde!

-štakori se tako brzo razmnožavaju da bi 2 štakora nakon 18 mjeseci mogla imati preko milijun "potomaka"

-kada im ponudite novu olovku da pišu njome, 97% ljudi će napisati svoje ime.

-čovjek si ne može polizati lakat, ali će više od 75% onih koji ovo pročitaju ipak pokušati!

-kišna glista ima čak 5 srca.

-broj 3 jedini je broj koji ima isti broj slova kao i njegovo značenje

-tekst zakona u državi Kansas, USA:
Ako se dva vlaka susretnu na istom kolosjeku niti jedan ne smije nastaviti dok drugi ne prode.

-zakon u državi Iowa, USA:
Jednoruki klaviristi ne smiju naplacivati svoje nastupe.

-zakon u gradu Chico, California, USA:
Kazna za detoniranje nuklearne bombe u gradu iznosi 500 USD.

-najčešći nadimci među starim Egipćanima bili su: Crveni, Ćelavko, Lijeni, Majmun, Glavonja...

-španjolska mušica - njezin zgnječeni sadržaj na koži izaziva velike crvene plikove, a kada se proguta, onda ti sjebe bubrege. No, svejedno se smatra afrozidijakom.

-u jednoj čaši jogurta ima više bakterija nego ljudi na svijetu

-pravo ime Toma Cruisea je "Thomas Cruise Mapother IV"

-Treptaj traje oko 0.3 sekunde

-u simpsonima, svi likovi imaju samo četiri prsta, samo Bog ima pet.

-nošenje slušalica za slušanje glazbe u sat vremena povećava broj bakterija u uhu za čak 700 puta!!!!!








Sad će ljudi mislit da ja samo volim pit....ma no... imam ja i drugih zanimacija....


Ozvučenje u mojem fordu:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Kutija sa zvučnicima...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Moj pioneer 1000w...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Radio u autu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Kako to izgleda po mraku...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

To spajam kad imam vremena...pretežno ljeti... e i išao sam
na dB drag ove godine (za one koji neznaju) to je natjecanje
u razini glasnoće zvučnika u autu... i imao sam 136 dB...što
je enormna buka...uzmimo za primjer,buka pri polijetanju aviona
je 120 dB... evo i rezultati: dB drag Hrvatska !
Kontam da ću 2007 biti još glasniji hihi, jer sam ove godine
imao 2 pioneera od 1000W i pojačalo 1200W tako da to
nije disalo punim plućima....
Uglavnom...vidit ćemo u 5 mjesecu 2007 kako ću proć...naughty


SSophisticated
PPerfect
LLively
IInsane
CCasual
OOrderly

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Live Chat