Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
......hehehe.....Torres i cakani Cjistiano......predobro...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Manchesterov new dres.......coooool*

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne

Design by: zlocheste3

Opis bloga

Counter
Counter

~_hImNa oD mAnChEsTeR uNiTeDa_~


LINKOVI

Blog od frendice Matee

Isto blog od frendice Dajane

Blog frendice Deje-Andree

***hesitant girl***

_(*buby love rock*)_

i love one football boy

NAJBOLJI BLOG IKADA-OBAVEZNO POSJETITE I KOMAYTE AK' MOŽETE


Custom TShirt Generator



aBoUt CRISTIANO.
Puno ime-Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro
Nadimak-Ronnie,Cris,The Sultan of the stopver,Ron...itd...
Horoskopski znak-Vodenjak
Datum rođenja-5.veljače 1985(ponedjeljak)
Mjesto rođenja-Funchal,Madeira Portugal
Nacionalnost-Portugalac
Visina-184cm
Težina-78kg
Profesionalni klubovi
1999-2003 Sporting Lisabon
2003-200*-Manchester United
Naj boja-Bijela
Trenutni klub-Manchester United.
Broj u klubu-7
Pozicija-Desni krilni vezni napadač
Nogometni uzori-Luis Figo & Thierry Henry
Nogometni uzor iz djetinjstva-Diego Maradonna
Osoba koju bi želio upoznati-Mike Tyson
Naj glumica-Angelina Jolie
Naj glumac-Jean Cloude Van Damme
Najdraži filmovi- "The sixth sense" & "The Rock".
Naj Charlijev anđeo-Drew Berrymore
Naj glazba-Dance
Naj jelo- Bachalu a Braz (Bakalar s krumpirima i kajganom)
Naj piće-Santal (Voćni koktel-sok)
Hobiji- šetnje, izlazak u kino,slušanje glazbe,sviranje bubnjeva.



sOmEtHiNg aBoUt mE***


Ime-Nina*
Živim u najboljem selu Ivankovu.
Razred-7b_the BEST
Volim- najviše na svijetu-
*CRISTIANA RONALDA*cerekfinocerekfinocerek
nogomet,
family,friends-kvartić,svoj jedan jedini
razred 7-b-poz svima,
Manchester United,DINAMO.
Frendovi-Ekipa iz kvartića-Matea,Dajana,
Nemanja,Andrea.K.,Andrea.P...itd...*
Ne volim-Umišljenost,dvoličnost.
Slušam-POP, R' N' B', ROCK...itd...
Pjevači-Enrique,Usher,Akon,Eminem.
Pjavačice-Rihanna,Britney,Fergie
Mandy Moore,Ana Kokić.
Pjesme-A millions miles away,Born
to make you happy,Bad boy,
CRY, Big girl don't cry,Čujem da,Ako ga vidite.
Film-"Bring it on:All or Nothing",Step Up.
Naj Nogometaš/i:C.RONALDO,Kaká,Nuno Gommes,
Mark Gonzales,Eduardo Da Silva...itd...
Klub-DINAMO & MANCHESTER UNITED!!!_-THE BEST


Malo Ronnyevih slikica!***

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
A jadan plače*!*

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

srijeda, 09.07.2008.

...napooooookon...weeee...nowi post...lol...malo o Eskurziji i mom b-dayu!!!...hh...

Ewo iako mi se neda pišem ovaj post...lol...roflbelj...
Napokon pa praznici...jedva sam ih dočekala!!!...ljeto je preedobro...pogotowo kakvo je u mojoj ulici...a tek nawečer, ono, imamo čudne vizije...svaku nas noć netko plaši al' ok!<----....
Pa ewo malo ću o eskurziji!!!<---
Išli smo 16.6 a vratili se 22.6- i to na moj najbolji rođendan....
Ljudo nama je bilo preeedobro tamo...
ja bi ooooooooooooooooopet....crycrycrycrycry
a isse bilo je FAMOZNO!!!....
SVAKI DAN LUTANJA I ZEZANJA!!!....... a noći su nam sve bile neprospavane...zadnje smo uvijek zaspale ja i andrea ma prave partyjanerice...lol....a i nemam PINJA...ma bila si toliko luda...hehe...a tek onda kada smo šmrkali...hihi....neznam dal sam to trebala reći ali da šmrkale smo i to niš drugo već smo zdrobili kumine(TININE)tablete i to lekadol....hh...naughtyzubo...
a kada smo išli zube prati svaku noć..mouthwash..pa kada smo se špricali...
imali smo čak i vjenačanje moje s C.RONALDOM HH...A kuma mi je bila Tina!...to je vjenčanje bilo na riwi uz plau...hihi....preloodo...party
eee da bili smo u Selcu pokraj Crikvenice!!!...s nama su bili Vođinčani i neki kreteni slovenci...
tamo mi je jedan dan samo bio katastrofa i to kada je Hrvatska hrvatska ispala sa EP-a protiw turskelud!!!...
e ja sam bila u šoku ono cijelu noć...
a onda 21.6 dan prije mog rođendana...prwo u disku su svi na mikrofon čestitali i čak DJ DAMIR...HEHE,...čak je rekao da je party u našoj sobi...the best sobi!!203...thumbupthumbupfinopartynjamiyes
Pilo se pjevalo se bilo je ludnica a onda ponoć 00:00 i ewo ga rođendan swi su mi čestitali...tj. svi su bili u našoj sobi čovječe ej ma za krepati!!! i da moj najbolji razred mi je kupio MAJICU HRVATSKA I SVI SU SE NA NJU POTPISALI I KUPILI SU MI NARUKVICU NA KOJOJ PIŠE MOJE IME NARAWNO --->NINA<---....
I KAO ŠEĆER NA KRAJU BOMBONJERU milka...HH...finonjami...
tako mi je teško kada zamislim da ćemo biti zajedno još jednu godinu i onda se rastati...joooj...ma plakala sam na eskurziji ko kišna godina....Taj smo dan bili budni do 5...a nažalost sam brzo zaspala bila sam jakoo umorna ali zato ANDREA,PETRA,TINA(kuma),PINJA LEGENDE....WEEEE..... su bile budne....smokinthumbup
...e da da spomenem svog ''naj'' frenda JOSIPA NUJIĆA...tj. kako ga cijela nacije zove NUJA!...taj je čovjek živa legenda...s njim uvijek moš plakati od smijeha!...DOSLOVNO...thumbupsmokinnaughtynut!!!to mi je bila naredba da napišem neš o njemu!!!...lol...ludbangnutnaughtysmijehwinkrofl
..kakve je provale radio na eskurziji bolje da negovorim!!!...hehe...zubo...jednu je noć se došuljao kod nas cura u sobu iako nije smio...lol...nesmijem pričati...KONJ...deadbeljzubo..to je pravi showman!...ujutro kada smo krenuli u selce moš mislit u 4h on je odmah počeo ludovati!...kako može?!?...lol...bang...ae i da moj rođenda nebi bio taaaaako doar da njega nije bilo...napravio je taakav party....lol...da on nije pleso nebi nitko...hh...ma sve pohvale...!!!...ludludzubobelj...mislim da je to sve o njemu hihi...cool...
pa da ja nastavim..thumbupsmokin
i eto kada smo se probudile bio je dan odlaska prwo ošle na doručak, pa u trgovine dok su neki bili na plaži i takooo.... yeswink
a onda sreli Lucijinog dečka Darka tak da nam nije bilo dosadno ići iz trgovine kući...on je legenda a šta mislite zašto....pa zato što navija za MANCHESTER UNITED...
lol....sretannaughty
i tako došli do odmarališta tamo se spakirali i to...i prošao ručak...i ono najteže...narawno odlazak...
i da tamo u selcu je bla naj ekipa...narawno...SANDI,SEBASTIAN, i ti koji su tamo nogoša grali!!!...
i kada smo se kući vratili nije bilo sve tako crno...bio je kirbaj...tj. sutra dan je bio...
i vidila sam ih swe...i moje ivankovčane i vođinčane koji su legende!!!poz svima!!!
mislim da je to swe budem wam fotkice stavila i pozdravi swim mojim legendama koje obožawam!!!nemogu bez was!!!
pozz
-andrei fino
-petri party
-sandri njami
-pinji lud
-mojoj naj kumi tini thumbup
-luciji zujo
-sandokanki pjeva
-gloriji wink
-beki yes
-jelićki laze
-nuji lud
-stiletu nut
-koletu naughty
-makkyu nut
-kaletu-tvtku belj
-žgelinju bang
-dojderu bang
-kirinu zujo
-tumarić pjeva
-bari thumbup
- jozi dead
- braći pranjić smokinsmijeh>...i nekim vođinčanima!!!...
-jozi ćuku
-kati
-drdi ćuku
-antoniu
-majkiju
-franji
-sandri
-stanislavu
-željani
-barbari
-ani
-kreši
-benji
-biondi
-ivanu
i toe to...
i legende iz ullice...
-tea
-dajana
-ele
-vlade
-skolsova
-file
-gabe
-kiki
-sikira
-deje
-pica
-međe
-mare
-slađe
-stipe
-pepe
-luce
-anica i toe to...
ma ljudi komayte svaki prinos je dobrodošao...
a i malo o crisu tj CRISTIANU RONALDO ...samo dvije rečenice nek se dečko ubije i pokopa da ga nitko nevidi...
jer je toooooliko umišljen de ja da sam real za njega nebi ni ponudila 20milja...lol...i jedna rečenica njegovoj krasotici neridi...curka spusti se na zemlju, jer te ja nebi ni kolcem dotaknila ni u snovima a tvog dragog..hmm...pa narawno...hh...ae pozzz a savijet za ronalda stoji i samo još neš opameti se!!!....kiss...mahwaverofl..........byeeeee........eee da PETRA SRETAN ROĐENDAN sorry što nisam mogla doći....ae vidimo se...



| komaj malo (29) | a ak baš očeš... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.