< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic

Hmm..... pa odi ćete čitat valjda o meni i mojoj ekipi, sranjima u mom životu, koja san većinom izazvala ja sama ili možda sa ekipom...
odi bi valjda tribali upoznat jedan mali dio mene, ali stvarno mali mali dio...
uglavnon uživajte.....
.


KLIKNI, USUDI SE, DOKAŽI DA NISI KUKAVICA

my msn:
crazy-kimih@hotmail.com

Image and video hosting by TinyPic
mateina umjetnicka strana

Image and video hosting by TinyPic
moja malenkost

Image and video hosting by TinyPic
JUIJA I MIŠEL

Image and video hosting by TinyPic
MATEA, ovu san sliku ja slikale
eeeeeeeee

Image and video hosting by TinyPic
OPET MATY

Image and video hosting by TinyPic
JAAAAAAA

Image and video hosting by TinyPic
umjetnicko djeo moje cimerice, znan ja da bi luška volila da me ni...
ipak je ona samo luškadead jo mrtva san ko ovo vidi

Image and video hosting by TinyPic
ovo je moja shoda, jo što volin ovu sliku ali san mrtva kad se obada

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
petra the punk
help
little blond
untidyspace
manekenke
umjetnicki
love me today...break me tomorrow
morbid lady
glupacha u starkama
morbid lady
dalmatinke u srcu
...::ivana::...
;..:..iansy..:..;
hipohonder, odnosno moja shoda
darkness

Image and video hosting by TinyPic
MOJE MARTE....

Image and video hosting by TinyPic

O MENI



PRIJE SVEGA ŽELIM REĆ DA OBOZAVAM GHOTIC I MORBID FOTKE, NISAM LUDA, JEDNOSTAVNO IH VOLIM, NE ŽELIM PREDRASUDE I KRIVA MIŠLJENJA O SEBI ZBOG NJIH, ZATO TO ODMA NA POČETKU NAPOMINJEM, PA KO VOLI NEK IZVOLI GLEDAT DALJE, A OSTALI... MA VAŠ PROBLEM....

- ime: kao blogerica odazivam se na KIMIH
- prezime: naslijedila sam ga pa je nebitno
- doktora prvi put ugledala: 07.08 jednom davno
- horoskop: lavica, i to totalna
- pretvrdoglava
- iskrena, to me često zna koštat
- uvik puna energije i spremna za ludosti
- živim od danas do sutra, kod mene ništa nemože bit po planu,
živim svaki trenutak života ka da je zadnji i ne mislim na posljedice,
to me također zna jako puno koštat
- otkačena
- luda
- samouvjerena
- uglavnom optimistična
- sigurna u sebe, a i kad nisam glumijm da jesam


Image and video hosting by TinyPic

što ova otkačena cura voli

- papati
- starkice
- potpetice- znam da je čudno al nemogu se baš pohvalit
visinom,pa to moram nekako nadoknadit,
a i volim ih nosit pa si mislite šta oćete
- gledati poneke crtiće sa sistericon
- biti svoja
- biti drukčija od ostalih
- glupirati se
- izlaziti
- bojati kosu
- surfati po netu
- zezati turiste
- flertat
- pisat (sve i svašta)
- slušat rock
- glumiti da nešto ne kužim
- isprobavati najluđe konbinacije make-upa
- zezat sistericu
- zezat se sa starom
- svoje frendice


Image and video hosting by TinyPic

što ova otkačena cura mrzi

- umišljenost
- omalovažavanje
- kada neko tlači slabije od sebe
- kada neko misli da je uvik u pravu
- sebičnost
- svađanje
- sve šta je dosadno
- licemjerje
- bediranje
- kad mi neko uzme daljinski
- kada nema struje


IMA MNOGO DECKI
S KOJIMA MOGU BITI
KOJI ĆE ME VOLJETI KAO TI
ALI TEBE...
NIJEDNA NEĆE VOLJETI KO JA!!!!!!!


Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

When you love someone...


When you love someone, you'll do anything

you'll do all the crazy things that you can't explain

you'll shoot the moon, put out the sun

when you love someone...

You'll deny the truth, believe a lie,

there'll be times that you'll believe that you can really fly

but you're lonley nights have just begun

when you love someone...

When you love someone, you'll sacrifice

give it everything you got and you won't think twice

you'll risk it all no matter what may come

when you love someone...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Everybody's Fool

Perfect by nature
Icons of self indulgence
Just what we all need
More lies about a world that

Never was and never will be
Have you no shame don't you see me
You know you've got everybody fooled

Look here she comes now
Bow down and stare in wonder
Oh how we love you
No flaws when you're pretending
But now I know she

Never was and never will be
You don't know how you've betrayed me
And somehow you've got everybody fooled

Without the mask where will you hide
Can't find yourself lost in your lie

I know the truth now
I know who you are
And I don't love you anymore
Never was and never will be
You don't know how you've betrayed me
And somehow you've got everybody fooled

It never was and never will be
You're not real and you can't save me
Somehow now you're everybody's fool


Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

My Immortal

I'm so tired of being here
Suppressed by all of my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
Because your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I've held your hand through all of these years
But you still have all of me

You used to captivate me
By your resonating light
But now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts my once pleasant dreams
Your voice it chased away all the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I've held your hand through all of these years
But you still have all of me

I've tried so hard to tell myself that you're gone
And though you're still with me
I've been alone all alone

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I've held your hand through all of these years
But you still have all of me

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svijet je jedno plastično mjesto
Bez imalo duše gdje su istinski osjećaji
Prava rijetkost

Image and video hosting by TinyPic

Opasno je ljubiti, možeš se zaljubit
Sve je lako obećati a sutra se ne sjećati

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

KAD SI MLAD I KAD MISLIS I OSJECAS
DA CES TI I LJUDI KOPJE VOLIS
ŽIVJETI ZAUVIJEK...
NAŽALOST U JEDNOJ SEKUNDI ŽIVOTA
SE MOŽE PROMJENITI
TAKO DA IZGUBIS ONE VOLJENE
NEMOJ CEKATI DA SE TO DOGODI
POKAZI KOLIKO TI JE STALO DO NEKIH LJUDI
JOS DOK SU UZ TEBE
NIKAD NIJE PREKASNO RECI:
VOLIM TEE

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
ja u razredu

Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TUGA DOLAZI KASNIJE...

Jednom kad sve ovo sad bude daleko,
kad svane dan, nestane mrak
i dođe neko
i rasplete sve što veže me
sve niti ovog sna
možda tad ću ti priznat koliko sam te voljela...

Jednom kad mi sretnemo se u vrevi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tada
i ako se ti osmijehneš mi
kao nekada
možda ti priznam koliko sam te voljela...

Možda ću tad reći ti sve, ali danas još ne
to ne rade velike djevojke
one tek nasmiješe se
i odu bez tuge
jer tuga dolazi kasnije...

Jednom kad ti pogledaš u oči moje
kad ponos više ne bude
igra za dvoje
tad ćemo mi pričati
dugo ko nekada
i možda ti priznam koliko sam te voljela...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I'm just a kid!!!!!!

I woke up it was 7
I waited till 11
Just to figure out that no one would call
I think i got a lot of friends but I don't hear from them
What's another night all alone?
When your spending everyday on your own
And here it goes

[Chorus:]
I'm just a kid and life is a nightmare
I'm just a kid, I know that its not fair
Nobody cares, cause I'm alone and the world is
Having more fun than me
Tonight...

And maybe when the night is dead, I'll crawl into my bed
Staring at these 4 walls again
I'll try to think about the last time, I had a good time
Everyone's got somewhere to go
And they're gonna leave me here on my own and here it goes

I'm just a kid and life is a nightmare
I'm just a kid, I know that its not fair
Nobody cares, cause I'm alone and the world is
Having more fun than me

What the hell is wrong with me?
Don't fit in with anybody
How did this happen to me?
Wide awake I'm bored and I can't fall asleep
And every night is the worst night ever

I'm just a kid [repeat x5]

I'm just a kid and life is a nightmare
I'm just a kid, I know that its not fair
Nobody cares, cause I'm alone and the world is
Nobody wants to be alone in the world.

I'm just a kid and life is a nightmare
I'm just a kid, I know that its not fair
Nobody cares, cause I'm alone and the world is
Nobody wants to be alone in the world
Nobody cares, cause I'm alone and the world is
Having more fun than me tonight

I'm all alone tonight
Nobody cares tonight
Cause I'm just a kid tonight

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

SJECANJA

Dali se sjecas one noci davne,
Dali se sjecas nase klupe stare.
Zivjeli smo samo jedno za drugo,
Nocima pricali dugo, dugo..
Zakleli smo se u ljubav vječnu,
Željeli nista, samo srecu.
Drugi su nam se smijali, rugali..
No mi ih uopce nismo slusali.
Da smo zajedno jedino je bilo vazno,
Znao si me grliti nocima snazno.
Mjeseci su nam prolazili kao minute,
Rjesavali smo skupa sve nevolje i muke.
Tada je dosla ona i uzela te od mene,
Ja sam za te postala djevojka iz sjene.
Sve si zaboravio u jednome trenu,
Nase dane i nasu ljubav vjecnu.

MOJA PRVA LJUBAV
MOJ PRVI PREĐEN MOST
MOJA PRVA LJUBAV
MOJA NEVINOST
MOJA PRVA LJUBAV
SADA SVJETOM HARA
POSTALA JE...
KRALJICA TROTOARA


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


četvrtak, 21.09.2006.

ojjjjjjjjjjj
napokon san se uspila javit, znan da nisan odavno ali nije radio internet odi u domu
onaj zadnji post je bia napisan u teškoj depresiji što se odvajan od ekipe tako da se nemojte puno obazirat na to
hvala vam na komentarima podrške, mali i ja smo opet skupa smijehparty he he he
ma sve se to istu večer sredilo, ma jednostavno me bilo uvatilo, ma neznan ni ja što, uglavnomu sad nam je supach, on je bia odi 2 puta od kad je počela škola, više nego ja doma hi hi hi, al ovaj viken ja dolazin doma, ipak mi fali ekipa.........
ma odi je super, iman supach cimerice i lude su ko i ja, jedna ide sa mnom u razred....
ma i u razredu je ok, nije to ona moja stara ekipa i znan da nikad neće bit, al mogu proć i oni...
e prvih nekoliko dana svi su mislili da sam umišljena i štreberica, hahahahahahahaaaaaa
uh kako smiješno, ali mislin da san ih uspila razuvjerit aje budem vam se javila kad opet nađam vremena



| Just Say SomeThiNg (11) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.