< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRcIcHi Da/nE
  • Opis bloga

    blog layouts

    blog layouts


    Cursors




    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Blogovi koji su dobri:
    Sara-super cura iz moje škole
    Barbara-Moja best frendica iz vrtića
    Lara- moja imenjakinja
    Hana - Zakon cura
    Kety-frendica iz razreda
    Fora cura
    Tena - jedna super cura
    Megi - jedna slatkica, cura je isto iz moje škole
    Martina - Fora cura isto ide ui moju školu
    Danijela - cura iz moje škole
    Ivana - Jadna cura iz Zadra
    Super cure - Imaju super blog






    Koliko vas ima:
    Free Hit Counter
    Free Hit Counter



    Cursors



    Bok! Nadam se da će vam se svidjeti moj blog i da će te ga često posjećivati i ostavljati kometnare. Na ovome blogu ću pisati različite postove o svemu i svačemu. Uživajte u mom blogu... KI$$$$$$$$!!!

    Nešto o meni=)

    Book=) Zovem se Lara i imam 13 godina.
    Volim: Svoje frendove i frendice, obitelj, glazbu, klizanje, jednog dečka..... i sve što vole mladi.
    Ne volim: Umišljene i bahate ljude, drogu, cigarete, inekcije, zmije, liftove, narodnjake.........
    Slušam: pop,hip hop, rnb, rock
    Naj pjecači, pjevačice i grupe :Rihanna, Kelly Clarkson, Beyonce, Sean Paul, 50 Cent, PCD, BEP, RHCP, GD, Blog27.
    Naj glumci i glumice:Chad Michael Murray, Brad Pitt, Jessica Alba, Hillary Duff i Angelina Jolie.
    Izgledam: Smeđa kosa, smeđe oči i visoka 160cm
    Naj frendovi i frendice: Mia, Hana, Sonja, Tena, Petra, Jelena, Iva, Zubak, Barbir, Puljić i Dino....
    Bavim se: odbojkom




    Ovo pobliže opisuje mene:
    blog

    blog


    ovo tu gore

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts






    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws






    Moja abeceda

    A-auto. Skoro svaki dan se vozim njime.
    B-Brač. Moji najdraži otok.
    C-cipele. Tko to još od mladih nosi, skoro su svi u tenisicama.
    D-Dinamo. Klub za koji navijam.
    E-Ena. Frendica iz razreda.
    F-filmovi. Obožavam ih gledati.
    G-gliste. Nešto najodvratnije na svijetu
    H-hrčak. Mala slatka životinjica
    I-iskrenost. To je nešto najbitnije u životu.
    J-jakna. Mrzim kada je moram nositi.
    K-Kusa. Frend s mora.
    L-Lara. Moje ime.
    Lj-ljeto. moje najdraže godišnje doba.
    M-Mia moja best frendica
    N-naušnice. Skoro uvijek ih imam na ušima.
    O-odbojka. Jedan od najboljih sportova.
    P-prijateljstvo. Meni nešto najvažnije na svijetu.
    R-Rea. Moja sestra.
    S-Supetar. Najluđe mjesto na svijetu.(barem meni)
    T-traperice. Skoro sam uvijek u njima.
    U-Una. Fora ime.
    V-vlakovi. Nije da ih volim, ali nije ni da ih mrzim.
    Z-zagreb. Mjesto gdje živim.

    layout for myspace

    layout for myspace



    Blog images

    Blog images




    image hosting file

    image hosting file















    blog Layouts

    blog Layouts




    blog Layouts

    blog Layouts



    LLittle
    AAwkward
    RRelaxing
    AAdventurous

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com

  • ponedjeljak, 01.01.2007.

    Sretna nova godina!!!!

    DRAGI MOJI SRETNA VAM NOVA GODINA I NEKA VAM SE ISPUNE SVE ŽELJE U NOVOJ 2007 GODINI.
    Pa dragi moji meni je za novu godinu bilo super bils sam kod svoje frendice matee i ludo smo se zabavljale plesali i tako dalje. Ja vam Želim u novoj 2007 godini svu sreću ovoga svjeta i puno puno sreće u ljubavi. Pusa. kiss

    P.S. Luđanikicem moja žao mi je šta nisam mogla doći kod tebe za novu i SRETNA TI NOVA GODINA. Drago mi je što ste se super zabavile. Kisscerek



    | komentari (10) | print | # |

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.