lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No



Design: NoBrain
Brushes: ¤ ¤

Opis bloga

Bounce - Timbaland Feat. Dr.Dre, Missy Elliott & Justin Timberlake
Image Hosted by ImageShack.us

Inače da znate ovo sam ja ( Tincha )
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Mogao bih pisati o ljubavi
O tebi, o nama…
O nekoj mutnoj fotografiji u albumu sjećanja
U kutiji donje ladice mojih uspomena
Mogao bih pisati o besmislu
O životu, o smrti…
O sutra, o jučer…
Posebno o jučer
Nikada o jučer
Mogao bih pisati o trenutku
O beznačajnom trenutku u moru zaboravljenih trenutaka
Ni po čemu posebnom i pomalo dosadnom
Ali dragocjenom i neponovljivom
O trenutku koji je, sada već daleko iza mene
O trenutku kojega se sutra neću sjećati
O trenutku u kojem se ništa važno nije dogodilo
O trenutku koji mi baš ništa ne znači
O jednom savršenom trenutku…
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
She ain't got no money in the bank
She be walking 'round actin' all stank
Now she at the party looking at me
Hopein' she can get saved by me
I'm lookin at her like (right)
I ain't tryna save that girl(no sir)
I ain't tryna save that girl(no sir)
I ain't tryna save that girl(no sir)
She got her hand up but i tryna pay that girl
Image and video hosting by TinyPic
Gde si ti, gde su te
odneli vetrovi
ovi stihovi, tebi pisani
ne silaze mi s pameti

Pa, Slave ti, kako si mi
evo, reko' da ti bacim koje slovo
pod nasim nebeskim
krovom bas nista novo

Kao sto znas
trazili smo promene
dobili zamene
pa sad bauljamo
kotrljamo se i prljamo u blatu

Bas kao i juce, stvarnost te tuce
pa samo gledas bulju da izvuces
ja zapalio na fax
paracin mi postao previse skucen
Image and video hosting by TinyPic

Svasta a opet Nista

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Popomundo
My Space
Emolicious
Vale
Stardoll
Net.hr
you tube
Adela
Anica
Tamy
Valentina
Duky
182 BLINK
Zlatni Retriver =)
Katarina
Iwanna
Bilja
Ines
Image and video hosting by TinyPic
Slike mojih frendova i frendica, kućnih ljubimaca...

Deja-MOOOOOOOOJA NAAAAAJBOLJA FRENDICAAA... jako dobra osoba...Uvijek je tu kad god je trebam!
I dala bi dušu za mene ( bar ja to mislim )
Image and video hosting by TinyPic
Darix- legenda, jako dobra osoba, pravi breakdancer... mogao bi naplaćivati svoj ples... prjebeno darix svaka čast...
Image and video hosting by TinyPic
Ecka- spaljena likusha... neznam sta bi da nje nema u razredu... s kim bi se cerekala stalno... ajmo ecka si mutava'??? hahahaha
Image and video hosting by TinyPic
Ivana- ok cura, sta ja znam... nekada me zivcira sa cajkama, al sve ok... boli mene kurac... Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Čečo- Super frend,uvjek spreman za zajebanciju i šprdnju...Dobra osoba...pravi rapper, ponekad umisljen... ali moze proć
Image and video hosting by TinyPic
L&L ( Lea & Lidija )- jaaaaaako dobre cure... bile bi mi najfrendice da zive u istom gradu kao ja ali jbg jedna iz Ausrtije druga iz Umaga... jbg zivot je kurva, ali nema veze vidimo se ljetom, zimi... ma svake praznike, nadam se da cemo zauvijek biti dobrreeee cure jaaako vas volim
Image and video hosting by TinyPic
Pedja- Moj najbolji frend imam najvise povjerenja u njega i Deju moju sjatku....
Jako ga volim... neznam sta bi da ga nema... on je moj i dejin Medek hehe
Image and video hosting by TinyPic
Eddy- car nad carevima, jako mu vjerujem i on je jedina budala koja će ić samnom u skolu u 5 ujutro hahahaha
Image and video hosting by TinyPic
Bojak- ponekad povučen i miran, ali kad cugne stvarno smara... jako dobra osoba...
Bojane davaj kosu hehe
Image and video hosting by TinyPic

Svasta

Image and video hosting by TinyPic
Priznajem da mi je jako simpatična jedna osoba!
Priznajem da ne mogu bez prijatelja!
Priznajem da sam bila jako zaljubljena!
Priznajem da mi se hrčak zove govnar
Priznajem da volim likovni!
Priznajem da volim hrvatski!
Priznajem da sam jako smotana!
Priznajem da sam dosadna!
Priznajem da volim pričati!
Priznajem da mrzim laž!
Priznajem da sam bila iskorištena!
Priznajem da više ne vjerujem nekim ljudima!
Priznajem da volim živcirat starce!
Priznajem da sam nekad pametna!
Priznajem da sam škrta!
Priznajem da se znam borit, za ono što volim!
Priznajem da imam uspone i padove!
Priznajem da mi život nije svršen!
Priznajem da sam sretna!
Priznajem da se smijem svaki dan!
Priznajem da me zovu Kiki iako to znaci kurac!
Priznajem da volim pjevati!
Priznajem da ne volim matematiku!
Priznajem da se volim pravit pametna a nisam!
Priznajem da ne volim bahate!
Priznajem da ne volim umišljene!
Priznajem da mi nitko ne smeta, samo su mi neke osobe manje drage!
Priznajem da sam nekad dvolična!
Priznajem da kad pričam, da neznam stati!
Priznajem da obožavam fotografirati!
Priznajem da obožavam skat3rice
Priznajem da sam loša učenica!
Priznajem da sam pala 4 predmeta na polugodištu
Priznajem da se volim pohvalit!
Priznajem da mi je drago kad mi kažu da sam dobra prijateljica!
Priznajem da volim iskrenost!
Priznajem da se volim šaliti!
Priznajem da volim pisati pjesme
Priznajem da volim pričat pod satom
Priznajem da mi nekad popuštaju!
Priznajem da sam nekad odvratna!
Priznajem da nekad neznam, gdje su mi granice!
Priznajem da imam hrčka
Priznajem da volim imat para kod sebe
Priznajem da volim čitati!
Priznajem da volim kresnit ponekad koju psovku
Priznajem da ne volim neodgovorne osobe!
Priznajem da sam prije bila poprilično glupa!
Priznajem da govorim istinu!
Priznajem da volim komentirati različite stvari!
Priznajem da bi htjela skupiti najvise komentara na svom blogu
Priznajem da želim proći ovaj razred
Priznajem da bi na Mallorcu na more
Priznajem da volim Zagreb
Priznajem da nam smrdi učionica iz matematike na neku crkotinu haha
Priznajem da mi je muka od života ponekad
Priznajem da sam razmažena!
Priznajem da nisam umišljena!
Priznajem da mi je soba neuredna!
Priznajem da ne volim kad se Lora ujutro dere!
Priznajem da se volim smijati!
Priznajem da sam sad počela pisat slične rečenice!
Priznajem da sam se puno puta razočarala u neke osobe!
Priznajem da volim pričati na telefon!
Priznajem da nikad ne pokazujem da sam tužna!
Priznajem da sam jako pozitivna!
Priznajem da neznam šta da još priznam!
Priznajem da obožavam svoj mobitel!
Priznajem da ne volim matematiku, kemiju i fiziku
Priznajem da volim dubokoumne postove!
Priznajem da se nekad specijalno ponašam!
Priznajem da sam vam puno toga priznala!
Priznajem da nisam lagala!
Priznajem da te još volim!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
SLIJEDECI LJUDI PRDE NA SLJEDECI NACIN:
UCTIV: Prdne i kaze "pardon".
CINIK: Prdne i gleda pravo u oci.
KAVALIR: Pusta damu da prdne prva.
POBOZAN: Prdne i kaze - bozja volja.
BEZOBRAZAN: Prdne iz vlastitog zadovoljstva.
OSJECAJAN: Prdne i kaze "AH".
VESELJAK: Prdne i kaze: "Ko prdi zlo ne misli".
IDEALIST: Prdne iz uvjerenja, a ne iz guzice.
SENTIMETALAN: Prdne i misli kako bi bilo da nije prdnuo.
SEPRTLJA: Prducka cijeli dan i nikako da prdne.
NAIVCINA: Prdne i misli kako je ucinio veliko djelo.
NESTRPLJIV: Jedva ceka da prdne.
DOBRO ODGOJEN: Prije nego prdne moli za dozvolu.
GOROPADAN: Prdne da se svi prozori tresu.
REALIST: Smatra prdac za prirodnu stvar.
EGOIST: Prdne samo za sebe.
SRAMEZLJIVAC: Prdne i pocrveni te objesi glavu.
MUZIKALAN: Prdne i ustanovi o kojem se molu ili duru radi.
GURMAN: Prdne preko govna da bolje smrdi.
PODMUKAO: Ufulji se da nitko ne osjeti.
DVOLICAN: Ufulji se i pita tko je prdnuo.
DISKRETAN: Prdne i kaze: "Neka to ostane medju nama"
NEOPREZAN: Prdne i usere se u gace.
FLEGMATICAN: Svejedno mu je da li prdne ili ne.
KOLEGIJALAN: Daje priliku i drugima da prde.
SKRTAC: Prdi samo u zatvorenoj sobi.
PESIMIST: Jos nije ni prdnuo vec misli da se usro.
PENZIONER: Kaze da se za vrijeme Austrougarske bolje prdilo
Image and video hosting by TinyPic
1.Ako policajac prica s tobom, pretvaraj se da si gluh.
2. Pitaj ga mozes li vidjeti njegov pistolj.
3. Ako neda, nego te pita zasto, reci da hoces vidjeti da li je veci od tvojega.
4. Pitaj ga gdje je dobio takvu ludu odjecu.
5. Pitaj ga da li ti posudi svoj kostim
6. Ako te hoce pregledati i kaze da moras rasiriti noge, reci mu da te ne zanima.
7. Probaj istovremeno s njim reci: "Dobro vecer gospodine, vozacku i prometnu molim."
8. Ako ti da nesto za potpisati, prvo se pocesi po guzici pa onda uzmi njegovu olovku u ruku.
9. Ako ti da kemijsku u ruke, skrivaj je, rastavi i izvadi ulozak.
10. Pitaj ga ima li kcerku. Ako da, reci mu da ti je poznato njegovo prezime.
11. Pricaj sam sa sobom.
12. Probaj mu prodati svoj auto.
13. Pitaj ga, hoce li ti prodati svoj auto.
14. Ako te hoce voditi u policijsku postaju, pitaj mozes li ti sjediti naprijed.
15. Ako moras sjediti straga, probaj ga pipkati po glavi kroz resetku.
16. Prije nego krenete provjeri jeste li svi vezani.
17. Brzo uzmi limenku piva i otvori prije nego dodje do tvojega auta.
18. Nek ti pridrzi pivo dok trazis dokumente.
19. Reci mu barem dvaput da prtljaznik ne treba pregledavati.
20. Pitaj ga je li on jedan od Village People i pitaj gdje su ostali.
21. Pitaj ga je li ikad ubio covjeka.
Image and video hosting by TinyPic




Dosao je i taj dan....

Moj svijet će se znatno promjeniti u sljedećih godinu dana...
Gotov je i ovaj dio mog života, najboljeg do sada...
Idem na popravni samo iz matematike i to popravljam već u četvrtak....
Upisati ću srednju i moj život se nastavlja, samo na drugi način...
Nova lica, nove fore, novi nastavnici, sve je novo, i upravo se toga bojim... ali neću se toliko zamarati time, komunikativna sam osoba brzo ću se skomati, i steći nova prijateljstva...
Jedino sto mi jako fali... su moji prijatelji iz 8a, iako nisam sa svima bila nesto predobra opet, jako sam ih zavoljela, i faliti će mi jos vise
Neki će upisati isto sto i ja tako da je moguće da ćemo opet ići u isti razred...
Prosjek će mi biti 3.3
Nadam se da ću upasti u HTT
Prosle su nase godine dječijeg ponašanja, sada ulazimo u svijet starijih i zrelijih tako da i mi moramo poprimiti barem malenu dozu zrelosti u nas zivot inače će misliti da smo razmazena derista i odjebat nas
hehe a dobro ko to jebe, ja sam dovoljnoi zrela za svoje godine kako kažu, naravnoi kad nije zajebancija u pitanju
hahaha
Uglavnom... želim svima dobre praznike i puuuno zabave i ljubavi tjekom ovih praznika...
OVO LJETO JE SAMO NAŠE DRAGI SREDNJOSKOLCI ....
ZIVIMO GA KAO DA NAM JE ZADNJE!!!!!!!!!!!!


21.06.2008. u 17:34

| Comments (13) | Yes/No | Print | Up |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.