by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

UKRATKO O MENI

Zovem se Ivana
Prezivam se.................
Rođena sam-25.7.1996
Treniram -Odbojku
volim-
-odbojku
-Novi Vinodolski
-svoju obitelj
-prijatelje
-svoju veeliku rodbinu
-ljeto
-rođendane
-sajmište
-snijeg
-sunce
..........



***MY ANGEL***
*PETRA
*LORENA
*DŽALTO
*KAROLINA
*GARA
*TENA
*FRANIĆ
*MAJA
*MARINA V.
*GALIĆ
*ŠESTAK
*TONI
*TEKAVČIĆ
*DOMO
*FILIP
*ŽELJKA
*VERONIKA
*VANDA
*MATA
*FIJURI
*DADO
*TINA
*SANJA
*RENATA
*NATA
*IVA
*MAJA
*NIKY
*JOZIĆ
*IVAN
*MARINA
*HELENA
*JANJA
*MARIJANA
*ANNA
*IVANA
*ANJA
*PUGY
IMA NJIH JOŠ AL MI SE NEDA NABRAJAT EO TO SU ONI BITNI
AND SRY AK SAM NEKOG ZABORAVLA



Free Music

Free Music



Free Music

Myspace Photo Cube

BLOGOVI OD ONIH NAJBLIŽIH.....XD

MARINA
ŽELJKA-kumica...xd
<VERONIKA-kumicaa...xd/font>
PETRA.......xd















xdan školex

ewo mene napokon.ovaj tjedan nije bio baš poseban ali ću opisati samo zadnja 3 dana
četvrtak-ewo ovako....probudila sam se oko pola 8 i obukla se i krenula u školu.prva dva sata smo imali matematiku...prvi sat je ona ispitivala neke...a ja sam sa svojim najboljim prijeteljem Filipom i snjim zajedno sjedim crtala neke krugove...trokute...nemampojma šta je to bilo... a drugi sat nas pustila van......jupi....a treći sat smo imali tjelesni igrali smo odbojku...jeeeee...
a četvrti smo imali engleski a ona nas je pustila kući............
i tako ja došla kući bila na lptopu jer mi se kompjuter smrdo....i u pola šest ja mama i ana krenule u grad......bile u kozmu......na piću i tako i u pola sedam išli u kazalište jer je bio dan škole i ja sam nastupala.....ma me je to bilo supač...kažu anini prijatelji da sam bila sjajna i najbolja tamo...hehehe
i ja se vratila kući pola devet i ja i mama se išle vozati biciklima...
i mi došle kući u pola deset ja se otuširala i išla pajkit...........
petak-probudila se ja isto u pola osam i krenula u školu...morali smo predati one glupe knjige...ma meni je bilo dobro jer sam cijeli sat prićala sa šestakom i galićem o nekim hororima......i išli mi van bile neke igre ......... igrali prvo cure sa kanižlićeve škole protiv naših tamo bile sve cura sa treninga i moja kuma.ja nisam znala da su to one dok nisam vidila Karlu.......mi smo izgubile u odbojci kmeeee.... ali smo ih pobijedili u nogometu 7:1 HEHEHEH...onda smo mi petaši išli polagati neki vijenac na kempfa.....ma bilo je dosadno i ja išla po moju seku anu in išle mi kući....... i ani se navečer nije dalo ići se šetati pa sam ja išla van sa najboljom prijateljicom Majom.........na počeku je bilo dosadno ali na kraju je bilo zakon...ja maji pokazivala neku igricu sa prstima i neku pas vučjak počeo režati na mačku a ja mislila da on na nas reži ja uhvatila maju za ruku i počela ja trčati i vidim ja da se maja ne kreče ja nju pustilai ja počnem šprintati......maja se počela cerekati .....a ja nisam mogla disati ...... ma .....
sve u svemu bilo mi je zakon.......

subota-sestra mi je imala rođendan 14.hehe. mi brisale neke stolice pa išle na odbojku..bilo mi je dosadno..pa smo otišle ja i ana u ktc
tam smo nešto kupovali za rođendan.......i došli mi kuć i počeli stizati ljudi... došlo negdje oko 25 ljudi....puna ulica djece ja se vozila na barbi romobilu i biciklu........igrale mi odbojku i tako....šetali se mi .......i već je bilo oko pola 11 ljudi otišli kući i ja sam otišla na spavanje


|nedjelja, 22.06.2008. , 11:17|

| Komentari (41) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.