**The world is cruel place..We're here only to lose**

četvrtak, 05.04.2007.

Odmor od robovanja-škole

Pozzz ljudi!wave Odmah na samom početku novog posta, želim se zahvaliti onima koji komentiraju.thumbup Pozdravljam vas sve, a pogotovo Kiky, Kiki, Munjeni, John, Kristy, Sweet, Crazylazy girl, Život!! i ostalim članovima ove velike složne blogerske obitelji. Thanks na komentarima, komentirajte i dalje! Pa evo, tu su.... dugo, dugo...očekivani...PRAZNICI!!!!!!!!!cerek cool party smokin Tu su, ja ne mogu da vjerujem, oni zbilja postoje i ja uživam trenutno u njima! Blaženi praznici... Odmaram se od škole....smijeh IZAŠLA SAM PONOVNO MEĐU ŽIVE! ahhhh, kak je to divan osjećaj.... ma znate vi to, kaj vam to uopće pričam! Pa evo, ne traju nešto naročito dugo, ali bolje išta nego ništa, ne? kiss party smijeh wave hrvatska wink

Otkad je u 13:00 sati, onoge mračne srijede, 4. travnja, kad se razredom osjetilo i plutalo zrakom 200 volti visokog napona, zazvOnilo školsko zvono.... eekMI LUDUJEMO!rolleyes Ja koristim praznike od onog trenutka kad je zazvonilo za kraj 6. sata. Tako sam se istog popodneva uputila u shopping s mamom i bakom, eto. opustošila sam dućane, nema što....naughty mama se zbog mog shoppingiranja obavezno hvata i za glavu i za novčanik.... mah nego, kad smo sve obavile i vratile se kući, zvala me frendica Mia.zujo I dogovorile se mi za jedan tulum navečer. Sklopile smo svečen dogovor da ću ja, moje frenice Tejči i Patrisha prespavati kod nje....dead ma ne spavati!mah Ludovati noćas kod nje.. i tak Mia mi je susjeda pa sam brzo dojurila oko pola sedam k njoj i tu je započelo... Mia ima ispred kuće mali bazen, koji je trenutno bara jer ga nisu dugo čistili, toliko da tam ima i žaba, ikra, punoglavaca. fuuj!thumbup i sve bi bilo ok, da Mia, luda kakva prirodno je, nije pala unutra.... weee! heheh, lol! to ste trebali vidjeti...wave i još onak mokra, a nemremo unutra, jer njezinih nema, a sestra Martina ( 23.god ) je otišla u novotvoreni Kaufland. A vani je bilo malkice hladno... i dok smo uspjele doć unutra, ludovale smo.... imale smo tulum za pamćenje.... gledale onu seriju ili film, kaj god to je, ''Reži me''eek zujokak je bilo smeshno.... morale smo biti jako tihe jer Martina čuje svaki korak.... nažalost....ali mi smo se derale i sve bi bilo ok da nije nam stigla poruka od Martine: ''Cure smirite se, jer budem zvala policiju i vatrogasce, a pogotovo mamu i tatu.'' zaliven dead bang na to smo se stresle... još smo se glupirale.. spale smo u jednom velikom krevetu u prizemlju, a Martina i Domagoj ( 13. god ) Miin i Martinin brat gore. i tak... ujutro smo se još kod bazena glupirale tak da sam ja se poskliznula i s nogom pala unutra....yes toliko sam jako pala da sam skoro nogu slomila... prve trenutke nakon kaj sam se van izvukla mislili smo da mi je noga slomljena... ali dobro, nije... Inače, za par dana idem na operaciju... ništ strašno.. blabla samo mi budu otklonili malo zubnog mesa koje mi smeta... nervira me... a uopće se ne vidi... Komentirajte! Ja sad idem ludovati jer ništ drugo ne znam... lud a vi komentirajte, i uživajte u praznicima! Pozdrav crazylazy girl,cerek thumbup i njenoj školskoj ekipi iz zagreba, koji moj blog redovito posjećuju! you are the best! Sve vas pozdravlja, voli i kissove šalje vaša Luce...thumbup wave cerek kiss cool party smokin

....:::: do tipkanja :::..... ( za Uskrs ) cerekcerekcerekcerek

05.04.2007. u 13:38 • 62 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

2007 Travanj (2)
2007 Ožujak (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moj je blog ko' i milijune ostalih. Zabavan, zanimljiv ( nadam se ) Opicheni je ( na mene, jabuka ne pada daleko od stabla) On je izvor mojih ideja, raspoloženja....... Čitajte moje postove, komentirajte i uživajte!cerekcool


Cursors


adopt your own virtual pet!
MySpace images

MySpace images

Linkovi

Blog.hrsmokin
Forum.hrsmokin
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr
lud
mebymeburninmadcoolwavethumbup

o MeNi:

Ja sam jedna obična cura po imenu Lucija.
Svijetlo ovoga svijeta ugledala sam 24.7....
Vesela sam i nasmijana po prirodi, možda malo opichena.... he-he...
VOLIM....
sebe, obitelj, svoju ekipu, pizzu, ljubičastu, zelenu i crnu boju, sviranje, pjevanje, plesanje, svoju flautu, imati para na mobu, rođendane, zezati ljude, svajetovati frendove, surfati po netu....

MRZIM.... roznu boju, narodnjake (ali nemam ništ protiv ljudi kojima je to gušt slušati ) preseratorice, šminki-pinki, laži, nepravednost,kelj, grah, mahune, zelje, knjigu iz povijesti i općenito povijest, matematiku... bang zaliven eek

Slušam: strani rock:
Red Hot Chilli Peppers-4ever!!!!
3 doors down
HIM
Bullet For my Valentine
Black Eyed Peas
Dino Jelusić
Shakira
Naj pjesma: Snow, Tell me baby, Here Without you....

Moji naj frendovi i frendice:Helena,Tea, Lora, Patricija, Marija S., Vanessa, Nikolina, Tara, Ivana, Lara, Iva, Antonio, Dominik, Nikola, Eda i Zvonac, Luka ( žal mi ak sam nekog zabila nisam namjerno ) cerek cool yes

MySpace images

MySpace images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Bigoo

Bigoo

Myspace

Myspace

Myspace

Myspace

Myspace

Myspace

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Here Without you

zalivenHere Without You lyrics
A hundred days had made me older since the last time that I saw your pretty face
A thousand lights had made me colder and I don’t think I can look at this the same
But all the miles had separate
They disappeared now when I’m dreaming of your face

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight it’s only you and me

The miles just keep rolling as the people either way to say hello
I hear this life is overrated but I hope it gets better as we go

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me

Everything I know, and anywhere I go
it gets hard but it won’t take away my love
And when the last one falls, when it’s all said and done
it get hard but it won’t take away my love

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
but tonight girl it’s only you and me

kisscerekcerekthumbupburninmadsmijeh


MoJA aBecEdA:cool
A- aaaaaaaaa-to mi je često u govorueek
B- Bog-vjerujem u Boga cerek
C- cool- i to mi je često u govoru i komentarima cool
Č- čizme- napokon sam ih hitila u ormar nakon dugo vremena! yes
Ć- ćuk-noćna ptica koja me lagano živcira i ne da mi mira noćima! burninmad
D- Dino Jelusić- moj idol i jedan od naj pjevača cerek
Đ- đak-to sam, nažalost!bang
Dž- ništ mi ne pada napamet! nut
E- Eda-jedna od mojih naj frendica i Everybody dance now-naziv mog bloga thumbup mah
F-flauta-sviram ju, i mislim da je to zakon istrument! smijeh
G- glazba- jedna od najvažnijih stvari u mom životu bez koje ne mogu živjeti! cool cerek
H- Hlače s puno džepova-eee to je zweerr odjevni predmet... i Helena-moja naj frendica! ( Helena + ....helena, znaš da te zezam, i sama znam da to niej istina)cerek smijeh rolleyes
I- Ivan- slatki mali genijalni zvrk od mog brata! eek
J- ....... headbang
K- kužim.... to velim dok nekaj skopčam u glavi.... headbang
L-Lucija-moje ime cool
Lj-ljubav..... prekrasan osjećaj! cerek
M-mama- osoba koju volim najviše na svijetu. Matematika-fuuuj! od nje mi se diže kosa na glavi! nono headbang
N- novosti-to me uvijek zanima...wave
Nj- njoke-volim ih žderati! njami
O- Opera-dok upalim tv s programom di se to izvodi popucaju mi sva stakla u kući i obavezno mi se digne kosa na glavi! mad
P- pjevanje- obožavam pjevati i znam pjevati. ( ne hvalim se ) plesanje-plešem i volim dance! cool
R- rock-vrsta mjuze koju slušam. cerek party
S- sviranje flaute-hobi i zadovoljstvo kiss
Š- šuti!- to velim burazu dok mi dojadi... mad
T- tata-volim ga najviše na svijetu! cerek
U- uuuuuu!!!!!!! moja uzrečica dok se nekaj desi... zaliven
V- voda- volim piti vodu, ona je izvor života. thumbup
Z- zakaj? često se pitam.... burninmad
Ž- žlica- pribor za jelo kojim se normalno služim.... nemrem se pametnijeg sjetiti! njami