**The world is cruel place..We're here only to lose**

subota, 31.03.2007.

Groznicha subotnje večeri

hey ya ljudovi.... U zadnje vrijeme ( posljednja 2 posta) puno komentirate pa bi vam htjela zahvaliti! Poseban pozdrav ide munjenome koji se stvarno potrudio i na svojem blogu ( koji je btw zwerrski ) cool napisao nešto o mojoj najdražoj grupi- 3doors down! objavio je i video i riječi njihove pjesme. MUNJENI HVALA JOŠ JEDAMPUT!!!!!wave Evo ja živim ovu proljetnu idilu i ludujem!!! smokin Sinoć sam bila na tam nekoj probi od pol osam do pol deset i super se zabavila! Nema ništ baš kod mene..... smijeh U 6. mjesecu s razredom
( pozdrav ekipi iz škole ) idem u tuheljske toplice! yeah... jedva čekam! blabla Bit će ludnica tam na bazenima! Od kad se bliže praznici nastavnici su poludjeli!!! samo pitaju, najavljuju ispite i barataju imenikom!!! Pa dobro, koliko ja znam, prije proljetnih praznika se ne zaključuju ocjene!!! ili je to neki novi zakon??? ako je, pa dobro, onda di ja živim??? zaliven nego dosta o školi, tko nju još danas voli!!!! puknucu
pa za danas imam neke planove.... prvo malo doma ludujem do 18:00 sati, ili neka frendica dojde malo k meni, a onda ide najbolji dio dana!!! U 18:00 sati, ( tam negde dok sunčeko bu počelo zalazit ) idem k Tejči.... onda nas dvije idemo na igralište pred školu i tamo ćemo da ludujemo!!!!!!!!!!! party thumbup naughty smokin
onda dok se ''izludujemo'' onda idemo k njoj doma.... tam ćemo još imati tulum!!!!!!! party smokin smokin party thumbup onda dok naš tulum završi, idemo lijepo ''spavati.'' ( je spavati, i dalje ćemo ludovati ) i onda oko 6.00 ujutro, dok nas uhvati mučnina od ludovanja idemo spat.... tko zna do koliko..... ( NE BUDITE ME LOŠE SAM VOLJE DOK ME NETKO ZBUDI, šala, lol, ) eek
yeah.... jedva čekam!!! šta sam se napalila..... za tulume, lol.cerek Ajde i ja vama želim dobar provod!!! Ukoliko nećete ludovati, nema veze! uvalite se u krevet doma i pogledajte dobar film! To je moj savjet za one koji ne luduju, ne mogu večeras ludovati, ili su spriječeni nečim! I to je zabava! ( ali ne za mene subotom ) dobar provod vam želim kakav god da je!!!wave Komentirajte! sad slijedi malo književnosti.... uhvatila me neka nostalgija i za time! Sve vas voli, pozdravlja i šalje kiss vaša Luce!! ( jbg, koliki mi je post ) thumbup smokin party cool wink

Odlazak u školu- odlazak običnih smrtnika u zatvor bez izlaza  
Škola- zatvor za jadnike ( nas )
Zbornica- ovdje ulaze samo hrabri.
Učionica- mučionica
Jedan dan u školi- mračni tunel bez kraja
WC- kako se lijepo vratiti kući…dome, slatki dome…
Šetnja hodnikom- ples zombija
Odmor- prljavi ples
Nastavnici- mučitelji bez kraja
Nenapisana zadaća- prirodan dolazak u školu ( prirodno )
Zvuk školskog zvona za početak- početak kobnog dana
Zvuk zvona za kraj škole ( samo za taj dan ) – povratak u život
1. sat- padanje na samo tlo
2. sat- umri muški!
3. bolje spavati jedan sat, nego uopće!
4. visoki napon u zraku
5. zvuk pucanja živaca nastavnika
6. 200 volti struje struji po školskim klupama
odlazak iz škole-povratak u živi svijet!
Vikend- povratak u živi svijet
Matematika- 1 + 2 , jbg

Kad osjetim da tonem ka dnu,
Plačem jer znam da nisi tu.
Plačem, plačem,
Kad telefon zazvoni odmah skačem.
Javim se i kad znam da nisi ti,
Plačem i kad znam da nismo daleko bili.
Tražim odgovor mračnim noćima,
U zvijezdama,
I svojim snovima.
Ne znam koliko dugo mogu ovako,
Ne mogu više, nakon svega….
Pogledati te u oči nije lako!
Ako će sutra biti kasno,
Nije danas,
Popravimo sve, nije prekasno
Za nas!!!
Ljubav naša kao ruža vene,
A ostaju samo lijepe uspomene!

Ljubav je bol što vene,
Nada u nama nikako da krene,
Volim te i ne znam što ću bez tebe! cerek

Ljubav se osjeti polako, prodire
Negdje iz dubine….
A zatim se pojačava i vere u visine…burninmad hrvatska smijeh cerek




31.03.2007. u 15:04 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

2007 Travanj (2)
2007 Ožujak (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moj je blog ko' i milijune ostalih. Zabavan, zanimljiv ( nadam se ) Opicheni je ( na mene, jabuka ne pada daleko od stabla) On je izvor mojih ideja, raspoloženja....... Čitajte moje postove, komentirajte i uživajte!cerekcool


Cursors


adopt your own virtual pet!
MySpace images

MySpace images

Linkovi

Blog.hrsmokin
Forum.hrsmokin
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr
lud
mebymeburninmadcoolwavethumbup

o MeNi:

Ja sam jedna obična cura po imenu Lucija.
Svijetlo ovoga svijeta ugledala sam 24.7....
Vesela sam i nasmijana po prirodi, možda malo opichena.... he-he...
VOLIM....
sebe, obitelj, svoju ekipu, pizzu, ljubičastu, zelenu i crnu boju, sviranje, pjevanje, plesanje, svoju flautu, imati para na mobu, rođendane, zezati ljude, svajetovati frendove, surfati po netu....

MRZIM.... roznu boju, narodnjake (ali nemam ništ protiv ljudi kojima je to gušt slušati ) preseratorice, šminki-pinki, laži, nepravednost,kelj, grah, mahune, zelje, knjigu iz povijesti i općenito povijest, matematiku... bang zaliven eek

Slušam: strani rock:
Red Hot Chilli Peppers-4ever!!!!
3 doors down
HIM
Bullet For my Valentine
Black Eyed Peas
Dino Jelusić
Shakira
Naj pjesma: Snow, Tell me baby, Here Without you....

Moji naj frendovi i frendice:Helena,Tea, Lora, Patricija, Marija S., Vanessa, Nikolina, Tara, Ivana, Lara, Iva, Antonio, Dominik, Nikola, Eda i Zvonac, Luka ( žal mi ak sam nekog zabila nisam namjerno ) cerek cool yes

MySpace images

MySpace images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Bigoo

Bigoo

Myspace

Myspace

Myspace

Myspace

Myspace

Myspace

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Here Without you

zalivenHere Without You lyrics
A hundred days had made me older since the last time that I saw your pretty face
A thousand lights had made me colder and I don’t think I can look at this the same
But all the miles had separate
They disappeared now when I’m dreaming of your face

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight it’s only you and me

The miles just keep rolling as the people either way to say hello
I hear this life is overrated but I hope it gets better as we go

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me

Everything I know, and anywhere I go
it gets hard but it won’t take away my love
And when the last one falls, when it’s all said and done
it get hard but it won’t take away my love

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me

I’m here without you baby but your still on my lonely mind
I think about you baby and I dream about you all the time
I’m here without you baby but your still with me in my dreams
but tonight girl it’s only you and me

kisscerekcerekthumbupburninmadsmijeh


MoJA aBecEdA:cool
A- aaaaaaaaa-to mi je često u govorueek
B- Bog-vjerujem u Boga cerek
C- cool- i to mi je često u govoru i komentarima cool
Č- čizme- napokon sam ih hitila u ormar nakon dugo vremena! yes
Ć- ćuk-noćna ptica koja me lagano živcira i ne da mi mira noćima! burninmad
D- Dino Jelusić- moj idol i jedan od naj pjevača cerek
Đ- đak-to sam, nažalost!bang
Dž- ništ mi ne pada napamet! nut
E- Eda-jedna od mojih naj frendica i Everybody dance now-naziv mog bloga thumbup mah
F-flauta-sviram ju, i mislim da je to zakon istrument! smijeh
G- glazba- jedna od najvažnijih stvari u mom životu bez koje ne mogu živjeti! cool cerek
H- Hlače s puno džepova-eee to je zweerr odjevni predmet... i Helena-moja naj frendica! ( Helena + ....helena, znaš da te zezam, i sama znam da to niej istina)cerek smijeh rolleyes
I- Ivan- slatki mali genijalni zvrk od mog brata! eek
J- ....... headbang
K- kužim.... to velim dok nekaj skopčam u glavi.... headbang
L-Lucija-moje ime cool
Lj-ljubav..... prekrasan osjećaj! cerek
M-mama- osoba koju volim najviše na svijetu. Matematika-fuuuj! od nje mi se diže kosa na glavi! nono headbang
N- novosti-to me uvijek zanima...wave
Nj- njoke-volim ih žderati! njami
O- Opera-dok upalim tv s programom di se to izvodi popucaju mi sva stakla u kući i obavezno mi se digne kosa na glavi! mad
P- pjevanje- obožavam pjevati i znam pjevati. ( ne hvalim se ) plesanje-plešem i volim dance! cool
R- rock-vrsta mjuze koju slušam. cerek party
S- sviranje flaute-hobi i zadovoljstvo kiss
Š- šuti!- to velim burazu dok mi dojadi... mad
T- tata-volim ga najviše na svijetu! cerek
U- uuuuuu!!!!!!! moja uzrečica dok se nekaj desi... zaliven
V- voda- volim piti vodu, ona je izvor života. thumbup
Z- zakaj? često se pitam.... burninmad
Ž- žlica- pribor za jelo kojim se normalno služim.... nemrem se pametnijeg sjetiti! njami