by:*X-Designes

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve o The Sims 2

MOLIM VAS AKO KOPIRATE MOJE POSTOVE STAVITE DA JE TO S MOGA BLOGA

MOJ EMAIL:

RihannaForeverFan@gmail.com

MOJ MSN :

foreverfanrihanna@hotmail.com

MOJI BLOGOVI :

CrazySims3

ForeverFanRihanna(Moj Blog o Rihannai)

LINKOVI :

NotGerard

VanessFan

Jorbine

Najkica

JasonDolleyGirl

X-Designes


BLOGOVI O SIMSIMA :

Sims2CoolLife

LudaZaSimsima

Sveosimsima2i3

Sims2AndMe

Neasims2


MOJI BANNERI :Download - Samo klikni na sliku




Downloads :

Sutra ću staviti za download,jer imam novi dizz pa moram srediti da bude zakon!!!

VIDEO

The Sims 2 :



Helena - My Chemical Romance - Sims 2 Version



My Immortal-Evanescence(Sims2)



Cancer-My Chemical Romance (Sims 2)



Britney Spears - Piece Of Me (The Sims 2)



Alicia Keys - No One Sims



Kelly Clarkson - Never Again Sims



Rihanna - Umbrella Sims



Leona Lewis - Misses Glass Sims (Video Only - HQ Available)



Rihanna - Shut Up And Drive (Sims2 Version)



Madonna feat. Justin Timberlake - 4 Minutes (Sims2 Version)



MOJI SPOTOVI U SIMSIMA 2 :





Leona Lewis - The Sims 2 Version



Ashley Tisdale - The Sims 2 Version

subota, 25.10.2008.

The Sims 2 Editiranje - Uvod

Hy!!!Tnx na komovima,natjecanje se uskoro bliži pa tako ću vam ja pokazati nešto čime bih se mogli koristiti!!!Pa krenimo...

The Sims 2 Editiranje - Uvod

Neki će možda pomisliti, kakve to ima veze s ičim? Ali ima. Ako se pridružite na neke strane Sims 2 ProBoards forume, vjerojatno ćete viditi neka natjecanja - i to sa Simsima. =). Nekad vam možda treba i za Sims film mala pomoč vašeg editora kako bi sve bilo savršeno. E pa, ja ću napravit niz tutoriala za editiranje. Spremni? Počnimo.

Prva stvar koja vam treba je neki editor. Imaš MS Paint? No, no. To vam baš i neče pomoči, jer nema ni osnove photo editora - layere. Moja preporuka je da skinete PHOTOSHOP s interneta jer ima mnoge zakon mogućnosti, a ako naučite raditi s njime, napravit ćete savršene slike. Možete ga downloadati tu.http://download.adobe.com/pub/adobe/photoshop/win/cs2/Photoshop_CS2_tryout.zip

Druga stvar, morate podesiti svoje postavke u Simsima, kako bi grafika bila puuuno bolja. Pa, nakon što otvorite svoj Sims, izaberete jedan Neighbourhood (ilti grad)



Image Hosted by ImageShack.us



Kada ste ušli, kliknice na ikonu sa tri točkice (vidi sliku iznad, označena crnom strelicom) a zatim na mali monitor (crvena strelica). Sada možete sve staviti na najviše. Ako imate sporiji kompjuter (npr. 256 mb RAM-a, koliko Sims zahtjeva, milsim da će ići sporije. Ja imam 2GB i sve je O.K.) Ako neznate kako treba postaviti, pogledajte sliku dolje.



Image Hosted by ImageShack.us



Trebalo bi izgledati prilično ovako... Ja imam par grešaka, pa nemogu promijeniti rezoluciju (greške na mom jadnom CD-u...) i nemam baš previše izbora za ono Refresh Rate ili nešto tako.

Bilo kako bilo, mislim da ste uspješno postavili, pa možemo kreniti dalje.

Treći korak je otvaranje Simsa u Windowed modu (neće biti preko cijelog ekrana, samo onoliko kolika mu je rezolucija, ali samo preko onog prečaca na kojem to napravite) Kopirajte vaš Sims 2 prečac na desktopu tako da imate dva, a ako ga nemate, onda ga stavite na desktop. Nama treba samo jedan preko kojeg ćete ulazit kad trebate slikat. Desnim klikom na ikonu koju ste napravili i uzmite "svojstva" ili "properties" ako imate Englesku verziju. Vidit ćete "Target" i mjesto na koje prečac vodi. Sada, samo na kraj dodajte " -w". Nezaboravite staviti razmak prije nego što to dodate. I ne trebate stavljati navodnike.

Četvrti korak... Kad slikate, nikad nemojte slikati sa "sims kamerom" ili kako je već zovete. Imate na svojoj tipkovnici print screen. Stisnite to, a zatim pastajte u svom editoru sliku.

Kad objavim još tutorijala , onda počinje natjecanje!!!A sad čekajte do 2. tutorijala i puno mi komajte...Pozz!!!



| Comments (71) | Print | Refresh |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.