by:*X-Designes

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve o The Sims 2

MOLIM VAS AKO KOPIRATE MOJE POSTOVE STAVITE DA JE TO S MOGA BLOGA

MOJ EMAIL:

RihannaForeverFan@gmail.com

MOJ MSN :

foreverfanrihanna@hotmail.com

MOJI BLOGOVI :

CrazySims3

ForeverFanRihanna(Moj Blog o Rihannai)

LINKOVI :

NotGerard

VanessFan

Jorbine

Najkica

JasonDolleyGirl

X-Designes


BLOGOVI O SIMSIMA :

Sims2CoolLife

LudaZaSimsima

Sveosimsima2i3

Sims2AndMe

Neasims2


MOJI BANNERI :Download - Samo klikni na sliku




Downloads :

Sutra ću staviti za download,jer imam novi dizz pa moram srediti da bude zakon!!!

VIDEO

The Sims 2 :



Helena - My Chemical Romance - Sims 2 Version



My Immortal-Evanescence(Sims2)



Cancer-My Chemical Romance (Sims 2)



Britney Spears - Piece Of Me (The Sims 2)



Alicia Keys - No One Sims



Kelly Clarkson - Never Again Sims



Rihanna - Umbrella Sims



Leona Lewis - Misses Glass Sims (Video Only - HQ Available)



Rihanna - Shut Up And Drive (Sims2 Version)



Madonna feat. Justin Timberlake - 4 Minutes (Sims2 Version)



MOJI SPOTOVI U SIMSIMA 2 :





Leona Lewis - The Sims 2 Version



Ashley Tisdale - The Sims 2 Version

četvrtak, 23.10.2008.

Just for me desing!!!


Evo ako vas zanima tko mi je napravio dizz to je bio X-Designes
!!!X-Desings pravi najbolje dizzeve pa evo možete se i uvijeriti i sami s ovim dizzom koji mi je napravio...

Hvala X-Desing!!!

Evo sad ću malo pisati o Simsima!!!

Evo pitala me susieandheridols kako naći slike od slavnih osoba u simsima i kako ih ubaciti u simse???

MOJ ODGOVOR : Slike možeš naći tako da u google upišeš the sims 2 i sad npr.Rihanna i pojaviti se slike i samo ih spremiš a ako hoćeš da ti osobe budu u simsima 2 napišeš download the sims 2 Rihanna i tak pretražuješ stranice!!!A ako ti se neda tražiti po internetu onda imaš kod mene na blogu za download slavne osobe a iako ti još neka osoba za sims treba a nema je na blogu ti samo reci u komentarima koja ti osoba treba pa je stavim.A da te osobe koje si downloadirala budu u simsu((imaš objavljeno u 2.postu) ali ipak ću ti ponoviti
prvo je trebaš odzipovati pa onda kliknuti na onu plavu ikonu koja ti se pojavi,i kad ti se pojavi prozorčić onda klikneš na install i kasnije ok!!!I to će ti biti u simsima kad budeš pravila obitelj tamo gore iznad imena!!!

Ako imate neka pitanja vezane za sims 2 igricu samo me pitajte!!!Odgovoriti ću vam 100%!!!

Evo nadam se da vam se sviđa dizz!!!I da ćete ouno komati!!!

PS.Novi post nakon 20 komova!!!Jer zašto praviti post kad nitko nekoma!!!Tnx svima koji su mi komali i koji mi još komaju!!!



| Comments (58) | Print | Refresh |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.