by:*X-Designes

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve o The Sims 2

MOLIM VAS AKO KOPIRATE MOJE POSTOVE STAVITE DA JE TO S MOGA BLOGA

MOJ EMAIL:

RihannaForeverFan@gmail.com

MOJ MSN :

foreverfanrihanna@hotmail.com

MOJI BLOGOVI :

CrazySims3

ForeverFanRihanna(Moj Blog o Rihannai)

LINKOVI :

NotGerard

VanessFan

Jorbine

Najkica

JasonDolleyGirl

X-Designes


BLOGOVI O SIMSIMA :

Sims2CoolLife

LudaZaSimsima

Sveosimsima2i3

Sims2AndMe

Neasims2


MOJI BANNERI :Download - Samo klikni na sliku




Downloads :

Sutra ću staviti za download,jer imam novi dizz pa moram srediti da bude zakon!!!

VIDEO

The Sims 2 :



Helena - My Chemical Romance - Sims 2 Version



My Immortal-Evanescence(Sims2)



Cancer-My Chemical Romance (Sims 2)



Britney Spears - Piece Of Me (The Sims 2)



Alicia Keys - No One Sims



Kelly Clarkson - Never Again Sims



Rihanna - Umbrella Sims



Leona Lewis - Misses Glass Sims (Video Only - HQ Available)



Rihanna - Shut Up And Drive (Sims2 Version)



Madonna feat. Justin Timberlake - 4 Minutes (Sims2 Version)



MOJI SPOTOVI U SIMSIMA 2 :





Leona Lewis - The Sims 2 Version



Ashley Tisdale - The Sims 2 Version

ponedjeljak, 20.10.2008.

CrazySims2

Hey!!!Evo mene opet, napravila sam novi blog zove se CrazySims3 ali nije još gotov ali ok!!!Kad budem nešto pisala najaviti ću vam da odete na njega!!!Ev da post nebude prazan evo jedna slika koju sam našla na internetu vezena za sims 2 i slavne osobe!!!Komajte mi i dalje, ali pogledajte di nemam komentara pa mi tamo komajte!!!Komentare vraćam vam čime ih vidim!!!POZZ!!!nutnut

Ova slika mi je najbolja jer ja volim slušati Katy Perry!!!A možda ako nađem Jonas Bothers i njih ću staviti!!!Pa,ciaos!!!


Image Hosted by ImageShack.us



| Comments (27) | Print | Refresh |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.