by:*X-Designes

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve o The Sims 2

MOLIM VAS AKO KOPIRATE MOJE POSTOVE STAVITE DA JE TO S MOGA BLOGA

MOJ EMAIL:

RihannaForeverFan@gmail.com

MOJ MSN :

foreverfanrihanna@hotmail.com

MOJI BLOGOVI :

CrazySims3

ForeverFanRihanna(Moj Blog o Rihannai)

LINKOVI :

NotGerard

VanessFan

Jorbine

Najkica

JasonDolleyGirl

X-Designes


BLOGOVI O SIMSIMA :

Sims2CoolLife

LudaZaSimsima

Sveosimsima2i3

Sims2AndMe

Neasims2


MOJI BANNERI :Download - Samo klikni na sliku




Downloads :

Sutra ću staviti za download,jer imam novi dizz pa moram srediti da bude zakon!!!

VIDEO

The Sims 2 :



Helena - My Chemical Romance - Sims 2 Version



My Immortal-Evanescence(Sims2)



Cancer-My Chemical Romance (Sims 2)



Britney Spears - Piece Of Me (The Sims 2)



Alicia Keys - No One Sims



Kelly Clarkson - Never Again Sims



Rihanna - Umbrella Sims



Leona Lewis - Misses Glass Sims (Video Only - HQ Available)



Rihanna - Shut Up And Drive (Sims2 Version)



Madonna feat. Justin Timberlake - 4 Minutes (Sims2 Version)



MOJI SPOTOVI U SIMSIMA 2 :





Leona Lewis - The Sims 2 Version



Ashley Tisdale - The Sims 2 Version

subota, 18.10.2008.

" Nova šifra "

Hey!!!People!!!

Ev slučajno sam tražila neke poze za sims 2 i našla sam neku "novu" šifru,nikad nisam znala za nju!!!

A zove se " AllMenus On "

Što šifra AllMenus On radi!!!
Ova šifra sve što simsi mogu raditi.Pa možete snimati i slikati video lakše.

Simsi mogu se vjenčati ili 1st poljubac kad vi god želite, mogu gurnuti kantu ili čak i jesti iz nje kad vi to zapovijedite.Jednostavno rečeno možete sve koliko sam pročitala ipak je bilo na engleskome.Ovo je jedna od takozvani skriveni šifri.

Evo par slika, pa ih pogledajte :
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Evo kako se aktivira šifra :

1. Odite na " Program FilesEA GAMESThe Sims 2TSDataResConfig " folder
Poruka: Ako nemate EP instalirano odite na " Program FilesEA GAMESEP NAMETSDataResConfig "

2. Open GlobalProps.xml file in bloku za pisanje
(ali kopirajte ga na radnu površinu ili negdje drugdje ako nešto ne bih dobro naporavili)

3. Onda morate kad otvorite blok zaljepiti ovo,nešto mi neće da se zaljepi pa ćete morati prepisivati šifru sa slike :

Image Hosted by ImageShack.us

negdje između ovih linija

Image Hosted by ImageShack.us

4.Sad spremite taj dokument!!!

5.Završili ste!!!sad uđite u igricu, the boolprop šifra će se automatski aktivirati. I još jedna stvar : allmenus automatski će se isključiti kada 'free will on' opcija u igri uključena. Ako želite morate uključiti šifru 'allmenus off'

6.Uključite šifru allmenus on ako želite da dobijete ekstra opcije

Ja ovo baš i ne kužim,al dobro ako sam vam pomogla onda dobro.



| Comments (13) | Print | Refresh |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.