by:*X-Designes

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve o The Sims 2

MOLIM VAS AKO KOPIRATE MOJE POSTOVE STAVITE DA JE TO S MOGA BLOGA

MOJ EMAIL:

RihannaForeverFan@gmail.com

MOJ MSN :

foreverfanrihanna@hotmail.com

MOJI BLOGOVI :

CrazySims3

ForeverFanRihanna(Moj Blog o Rihannai)

LINKOVI :

NotGerard

VanessFan

Jorbine

Najkica

JasonDolleyGirl

X-Designes


BLOGOVI O SIMSIMA :

Sims2CoolLife

LudaZaSimsima

Sveosimsima2i3

Sims2AndMe

Neasims2


MOJI BANNERI :Download - Samo klikni na sliku




Downloads :

Sutra ću staviti za download,jer imam novi dizz pa moram srediti da bude zakon!!!

VIDEO

The Sims 2 :



Helena - My Chemical Romance - Sims 2 Version



My Immortal-Evanescence(Sims2)



Cancer-My Chemical Romance (Sims 2)



Britney Spears - Piece Of Me (The Sims 2)



Alicia Keys - No One Sims



Kelly Clarkson - Never Again Sims



Rihanna - Umbrella Sims



Leona Lewis - Misses Glass Sims (Video Only - HQ Available)



Rihanna - Shut Up And Drive (Sims2 Version)



Madonna feat. Justin Timberlake - 4 Minutes (Sims2 Version)



MOJI SPOTOVI U SIMSIMA 2 :





Leona Lewis - The Sims 2 Version



Ashley Tisdale - The Sims 2 Version

ponedjeljak, 13.10.2008.

The Sims 2 Scarlett Johanson

Hi!Evo opet sam stavila nekoliko slika koje sam slikala u simsima ali ovaj put su od Scarlett Johanson!!!Nadam se da će vam se svidjeti!!!Odlučila sam u nekoliko sljedećih postova stavljati par slika od slavnih osoba u simsima,ako imate prijedloge onda možete već početi ostavljati ih u komentarima tako isto možete mi napisati koja vam je odjeća najbolja u simsima!!!A sad idite i komajte mi!!!Pozz!!!wavewave

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| Comments (1) | Print | Refresh |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.