< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Fora najbolji najluđi!!!!!!!!!!!



Linkovi

Blog.hr
My sister
Moj ludi brat
ovo je moj drugi blog
ovo je blog moje frendice
ovo je blog mog frenda
i ovo je blog jedne užasno super cure

Malo i o meni

O meni:
Ime:Ivana
Prezime:isto ko i jučer
Nadimak:Mrvica,Kostelka
Godina:12
Škola:OŠ Grabrik
Razred:6.a
Volim:sve što vole mladi
Ne volim:sve što nevole mladi
Frendice i frendovi:Lucija,Miška,Cindrićka,Kolarka
Goga,Iva,Tovirka,Sara,Lea,Petra,Tihana,
Knezovićka,Mia,a frendovi: Gobac,Skupnjak,Seba-oni su mi kako kad
My MSN:kostelka@email.t-com.hr

ponedjeljak, 02.06.2008.

OJ NARODE!!!

Ja se već dugo nisam javljala!!! Pitate se zašto??? E pa škola,učenje,frendovi,ljenost!!! Da znam bezvezni razlozi al nema veze!!!
Kod mene nema ama baš ništa novo!!! U Karlovcu vladaju pasje vrucine i zato sam se ja u nedjelju išla kupat!!! Korana je još hlaaaaadna ali nema to veze jer ja inace mogu izdržat goooooleme hladnoće (vjerovali lil ne)!!! Isla sam sa bratićima iz Italije i bratom i sestrom!!! Bilo nam je ludo i nezaboravno!!! E da bila ja i na vrhu Kleka!!! Aha sad sam faca!!! Ma šala mala!!! Svi smo se nasli pred skolom u 8 sati i ukrcali se u bus!!! U busu je bilo forrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaa!!! Svi su se zajebavali i skakali po busu!!! Nastavnik i nastavnica iz tjelesnog koji su išli sa nama derali su se na nas ko mutavi ali nas to nije diralo ni malo primirilo!!! A jebiga ipak smo mi djeca ka j ne???!!! Kad smo stigli tam svi su energično potrčali, ali ta energija ih je nakon nekog vremena jednostavno napustila!!! Napokon mi se popeli na Klek (ne bas na vrh). Tamo je bio neki planinarski dom!!! Nakon što su svi napokon pojeli, krenuli smo totalno na vrh Kleka(to je išo ko je htio)!!! Put do tamo bio je fakat naporan,a da vam i ne pričam kak je bilo kad smo se morali po tim stjenama vračat i dolje!!! Uglavnom tam je bilo ogromnih provalija!!! Ja naravno šeprtljava kakva i jesam skoro pala u jednu od najstrmijih!!! Da dobro ste čuli(pročitali) noga mi se iskrenula i ja jednom nogom vec pala, ali uspjela sam se zadržat tako da sam se primila za nekakvo drvo!!! Hvala ti drvce!!! Tu provaliju u koju sam pala nazvali su Kostelkin(to sam ja kostelka je moj nadimak)i Filipov ponor jer se i Filip(tipac iz mog raza) isto skoro ubijo jer se i on poskliznuo!!!
I na kraju morali se mi spuštat dolhe skroz i do busa!!! Ajoj ubila sam se!!!
Kasnije smo posjetili i Đulin ponor!!! Bilo nam je fakat fora i svi bi to htjeli ponovit!!! A sada pozdravi:prvo ekipi koja je bila sa nama na Kleku a to su Lucija,Miška,Tihana,Cindrička,Knezovička,Seba,Filip,Cindrić,Katić,Miljac!!!
A sada slike sa izleta:

|Komentiraj 4| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.