pRiNcEsS

utorak, 11.10.2005.

ja,dezurstvo i naslovi....nejde bas to zajedno ;)

ovak...juce sam bila dezurna,tj. bila sam na porti i terorizirala swe po redu...a drugo danas sam upoznala novog lika u skoli...ivan :)... plave oci plava kosa i smede obrve....a lik izgleda jebeno zgodno :)) uf.... i tak uglavnom ;) one kurve s popizdile kad su vidjele mog decka...i da... NAJVAZNIJE sam vam zaboravila rec...onaj kiki iz A razreda me pito dal bi ja furala s njim makar ja imam decka i makar ON to zna :) i moj bivsi se vratio u Zg...koooma :p ma ja sam fucked up!!! ej ljudi....znate kaj znaci DNK ne znate 1000000% e pa to cu vam rec u slijedecem postu a dotad si vi mislite i recite (usput) meni o tome-sto je dnk i jos nesto... smislila sam jednu pjesmu...al ima vremena da ju cujete ;)...nadam se da ce vam se ovo svidjet : PROROCANSTVO! Ovog ljeta vozit ces se brodom, otplovit ces daleko na pucinu i dozivjeti brodolom ali ne brini se! Nece ti biti nista jer GOVNO PLUTA!!! :))
kiss swima i uzivajte mi a ja idem strebat :(

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:16 - tipkaj...nece ti ruka otpast :) (13) - brijem da ti ovo NE treba - #