***MOJE DRUŠTVO***

....moje društvo je zakon...
.imam ppuunnoo frendova i frendica...
...neke dobre frendice su mi....
...rencymah,ana kthumbup,ketyyes,
betysretan,ninalud,amalijasmijeh,mateja f,mateja h,
marija,karla,anamarija,ana,iva,gluhakica,dunajka,
sandrucka,valjensmijehnaravno baranut,pipawink,željkica,
ma ima ih još puno.....
....neki od frendova....marko p,bane,banzo,groš,
vrdozujo,žigaparty,nixthumbup,perosmokin,
kučura,marko,karlo,tomo,tony,dražen,elvis,...
....ma ima ih..neda mi se sve pisat....





***MY ABECEDA***

..A..-auti nut
..B..-biciklnamcor
..C..- cmokkiss
..D..-dosadapuknucu
..E..-eminacerek
..F..-fakatlud
..G..glavaeek
..H..-hobigreedy
..I..idathumbup
..J..-jamppjeva
..K..kreveljenjezubo
..L..-limunno
..M..-mobitellud
..N..-nogometnut
..NJ..-njam njamnjami
..O..-osjetljivostcry
..P..-plesanjepuknucu
..R..radostzijev
..S..-spavanjedead
..Š..školaheadbang
..T..-tulumiparty
..U..-užaslaze
..V..vragsmokin
..Z..-zezancijabelj
..Ž..-žvakačemad




< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

****O MENI****

ludZOVU ME....matea...
PREZIVAM....sever...
IDEM....pa naravno u školu....
VOLIM...sve i svasta.....
NE VOLIM...da razmislim nista.....
NA SVIJET SAM DOSLA....radit probleme
22.05.1993.
HOROSKOP.....blizanac...
ŽIVIM...u kući naravno....
...to bi bilo to....mah






Linkovi


renchy & ana & kety...cereknutparty

renchy & bety...cerek

mafija...cool

[URL=http://somethingcrazy08.blog.hr]barbara...fino[/URL ]

kaso...naughty

matea s.zujo

Bara,Iva,Tonka i Ivana..fino

teich... thumbup

mihaela...smijeh

nela&ema&viky...zujo

karla...cerek

alen...naughty

marinela...rofl

huzy...dead

kiha...bang

pepi...pjeva

židakica...cerek

laura...rofl

Romana...belj

matea...fino

kristina...cerek

Amalija i Ivana...fino










petak, 21.03.2008.



| KoMeNtIrAj (0) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.