where is my guarding angel

15.03.2006., srijeda

Život čine male stvari

Ali velike ga zasigurno mogu učiniti lakšim, ljepšim, boljim....
Posebno ako ih iskoristite za pomoć drugima. Organiziram akciju za kupnju UZV aparata jednoj bolnici na kraju grada,.... Ugodno me iznenađuje odaziv ljudi. Jako me vesele kontakti u kojim dobivam nove informacije i razmišljanja sugrađana koji žive pored nas, paralelno s nama, čije su misli slične našima, čiji interesi se preklapaju, s kojima se susrećemo, a da se nikada zapravo ne sretnemo....
To su male stvari... Velika stvar je mogućnost da skup malih stvari učini veliku za sve nas, da kupimo taj aparat. Možda je to mala stvar, a velika spoznaja da smo okruženi ljudima koji hoće, misle i kojima je stalo....

Iz uvoda vidite "Što me nema". Rastrgana sam na četiri strane, ali sve se međusobno nadopunjavaju i čine me sretnom. Pune mi baterije. Daju mi smisao. Samo petu sam gurnula na stranu - odložila sam ispit. Ponekad je potrebno napravilti rez samo zato da možeš krenuti ispočetka...
Ostajte mi sretni i veseli, kad vas netko pozdravi,makar i neprimjetnim kimanjem glave, pogledom.... darujte mu svoj osmijeh jer ne znate nije li ta osoba na neki način, svojim razmišljanjima povezana s vama.... Zašto onda ne prihvatiti novo poznanstvo....temeljeno na pozdravima iako se ne poznajete i nemate se namjeru upoznavati.... ljudi pozitivnije gledaju na nasmiješene osobe... i šire im su otvorena vrata velikog svijeta...
- 09:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zaljubljen u ljubav

There is something about ME(aRY)