where is my guarding angel

27.01.2006., petak

Vikend počinje! Živio vikend!!!!

Prema naslovu zasigurno bi rekli da mi je vikend nešto posebno, nešto očaravajuće, nešto za pozavidjeti. Istina je, da zapravo vikendom radim sve ono što kroz tjedan ne stignem - čišćenje, peglanje, kuhanje - vidi sreće - po danu.... Ali, ima nešto lijepo. Dio vikenda je i subota.... tada kuha Ko****(hrvatski lanac trgovina - da ne reklamiram - jerbo nisu platili), ponekad i pokoji trgovački lanac. Pitate se koji mi je to gušt, ali uistinu je! Ostaje mi vrijeme koje trošim na odlazak na jutarnje-podnevnu kavu u grad!!!! A to je ono što mi vikend čini ljepšim.
Osjećam se toliko punom energije,nakon jedne malene kavice i malo više pričice sa znancima. U priču uključujem samo one koji šire pozitivnu energiju. Već sam spomenula da baš nisam neki alternativac, ali priča sa energijom...to je nešto drugo.
Počela sam o tome razmišljati nakon razgovora, sasvim običnih, svakodnevnih, možda uz malu dozu osobnosti, sa osobama koje su me nervirale. Zapravo, nervirala me pomisao i o samom razgovor sa njima i tada sam uvijek imala potrebu izbacivati iz sebe obrambeni stav. Nakon rasprave osjećala sam se loše. Razgovarajući o istim stvarima s nekim drugim osobama činila sam se ispunjenijom, vedrijom, optimističnijom, u svokom slučaju bolje nego ranije. Tada sam počela intenzivno razmišljati o energiji koju ljudi šire, ali i preuzimaju od drugih. Zato se družim samo sa osobama u čijem društvu se osjećam ugodno, a ove druge zaobilazim ili im ne dozvoljavam da imaju utjecaj na mene ili od mene.
To su tzv. vampiri - sakupljači vašeg dobrog raspoloženja. Ponekad je to vaš muž, svekrva, prijateljica, kolega na poslu, a ponekad tek usputni znanac. Ne dajte im da se hrane vašim optimizmom, i da vas bace u najlošije pesimistično raspoloženje.

Na poticaj jednog prijatelja otišla sam na radionicu gospođe Zdenke Andrijić "Anđeli". Iako kažem da sam poprilično na zemlji, a mrvicu na nebu, radionica me se dojmila zbog pozitivizma kojim gospođa zrači, zbog optimizma koji budi u ljudima i zbog nade da sve što želite možete i ostvariti. Nakon toga, odlučila sam popustiti mrvicu u svom realizmu, i dozvoliti takvom, recimo, ohrabrenju da dopre do mene. Ma kako vam se to pomaknuto činilo, danas se bez ustručavanja obraćam svom anđelu, jer spoznaja o tome da te netko bezuvjetno voli, i uvijek je na tvojoj strani, sama po sebi daje snage za daljnji korak prema ...nekuda. Nije nužno da idemo naprijed, važno je da se krećemo, da ne stagniramo.
Do kraja ovog posta, shvatiti ću da sam zašla u neke čudne sfere, a da to nisam ni primijetila!!!!

Vraćam se na zemlju. Već sam sedam dana na dijeti i skinula sam 2 kg!!!! Hura, napredak. Mali korak za čovječanstvo, ali za mene je ogroman.


Želim vam ugodan vikend, uživajte u svakoj njegovoj sekundi... Pozdravljam posebno iam, spuky... Kad naučim staviti ću link do vas u box

- 14:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zaljubljen u ljubav

There is something about ME(aRY)