where is my guarding angel

12.01.2006., četvrtak

Duhovnost


Ljudi često brkaju vjeru, religiju i duhovnost. Osobno smatram da je svaki od nas u nekoj svojoj sferi "duhovnjak",i da svakome treba nešto nadnaravno i alternativno kamoće upraviti molitve, želje i potrebe. Netko koga će moliti za brojeve na lotu. Njegov anđeo čuvar, zaštitnik.
Netko možda i ne treba takvo nadprirodno biće. Netko možda sve to pronalazi u ovozemaljskom svijetu (molim broj od vidioca loto brojeva ;))))).
U posljednje vrijeme, čini mi se da sam okružena ljudima koji me uvažavaju i žele mi dobro. Željela bih da taj osjećaj potraje. Možda su oni moji ... anđeli .....zaštitnici....možda su ipak samo prijatelji! Nema veze, hvala im jer mi čine život ljepšim.

Prije ovih svjetlih trenutaka imala sam period kada mi se sve činilo bezizlazno i crno i grozno. Prošlo je. Nadam se s kartom u jednom smjeru.
Evo vam dijela iz knjige Razgovori s Gospodinom, možda vam uljepša dan, a možda i ne. Nema veze.
Uživajte....


INTERVIEW S GOSPODINOM
Sanjao sam da sam intervjuirao Gospodina...
"Uđi!", rekao je Gospodin. "Dakle, ti bi me htio intervjuirati?"
"Ako imaš vremena", rekao sam. Gospodin se nasmiješio i kazao: "Moje je vrijeme vječnost i dovoljno je da se učini bilo što. Koja mi pitanja želiš postaviti?"
"Što Te najviše iznenađuje kod ljudske vrste?"
Gospodin je odgovorio: "Što im brzo dosadi biti dijete, žure se da odrastu, a onda čeznu za tim da ponovno budu djeca.
Što troše zdravlje da bi zaradili novac, a onda troše novac da bi vratili zdravlje.
Što u tolikom strahu razmišljaju o budućnosti da zaboravljaju sadašnjost, tako da ne žive niti u sadašnjosti niti u budućnosti.
Što žive kao da nikad neće umrijeti, a onda umiru kao da nikad nisu živjeli."
Gospodin me držao za ruke, neko smo vrijeme šutjeli, zatim sam upitao:
"Za koje bi životne lekcije kao otac volio da ih nauče Tvoja djeca?"
Uzvratio je smiješeći se:
"Da nauče kako ne mogu nikoga natjerati da ih ljubi. Ali mogu dopustiti da budu ljubljeni.
Da nauče kako najvrijednije nije ono što imaju u životu, nego oni koje imaju u životu.
Da nauče kako nije dobro uspoređivati se s drugima. Svi će biti suđeni zasebno prema vlastitim zaslugama, ne kao skupina na osnovi uspoređivanja!
Da nauče kako najbogatija osoba nije ona koja najviše ima, nego ona kojoj je najmanje potrebno.
Da nauče kako je dovoljno samo nekoliko sekundi da otvorimo duboke rane u osoba koje ljubimo, i kako je mnogo godina potrebno da rane zacijele.
Da praštajući nauče praštati.
Da nauče kako ima osoba koje ih silno ljube, ali jednostavno ne znaju kako iskazati osjećaje.
Da nauče kako novac može kupiti sve osim sreće.
Da nauče kako dvoje ljudi može gledati istu pojavu, a vidjeti je posve različito.
Da nauče kako je istinski prijatelj onaj koji zna sve o njima, a svejedno ih ljubi.
Da nauče kako nije uvijek dovoljno da im oproste drugi, nego je potrebno i da oproste sami sebi."
Sjedio sam s Njime neko vrijeme uživajući. Zahvalio sam Gospodinu za taj susret i za sve što je učinio za moju obitelj i mene. Odgovorio je: "U svako doba. Ovdje sam dvadeset i četiri sata dnevno. Sve što trebaš je potražiti me, i ja ću se odazvati."
Onda me pogledao u oči i prošaptao ove riječi:
"Drago moje dijete, zapamti da će ljudi zaboraviti što si rekao, zaboravit će što si učinio, ali nikad neće zaboraviti kako su se uza te osjećali."



- 18:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zaljubljen u ljubav

There is something about ME(aRY)