Zovem se Mateja živim u Puli
idem u školu "Kaštanjer"
Ne volim ići u školu i volim obitelji ,
životinje...ne volim svađu...






koja vam je najbolja pjevacica?
Rihanna
Avril Lavigne
Antonija Sola
Shakira
Nina Badric
Vesna Pisarovic
Lana Jurcevic
ni jedna od njih
ima i boljih
sve pjevacice su glupe
  
pollcode.com free polls





Photobucket

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

Opis bloga

Linkovi





iva-naj prijateljica


tihana
lina

subota, 15.03.2008.

oprostite na čekanju

Oprostite što dugo,dugo nisam pisala
jednostavno nisam stigla.
Zbog glupe škole te kontrolne već su mi na vrhu glave
svašta!!!headbang
u srijedu nas je razrednik razmjestio
je sjedim s nekim mićim po imenu Luka
priznajem nije lose sjediti s njim.
Moja naj frendica Iva je sjela sa nekom budalom
on se ful pravi i sviđa se nekim iz mog razreda.
Jok svašta ja se nadam da ću kad bude Uskrs biti redovitija haha.
U ponedeljak iz hrvatskog pišemo padeže ne volim ih baš.
sada iz povijesti učimo Rim nije mi bas zanimljivo nadam se da će postati
sada kad budu praznici moram uciti povijest i zemljopis.
Joj sad sam zamrzila zemljopis pazite zadnji dan u srijedu još neke pita a
meni baš i nije zanimljivo previše je dosadno.
evo i tako vam o mom razredu i predmetima ,a sad moram ici
jer se jos moram okupati i onda ici malo gledati TV i u krevet spavati
e sada stvarno idem komajte mi bok!
mah



komentiraj (40) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.