< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

dANAŠNJE NOVOSTI U ŽIVOTU DVIJU LUDA!!!

LI(N)KOVI

Kika i milka
***all you need is love***
If love is in the air

DOKUMENT PRIJATELJSTVA
OVIM DOKUMENTOM NAPISANIM 4.1.07. U PEPINOJ KUĆI(U SOBI)OBEĆAJEMO DA ĆEMO UVIJEK BITI PRIJATELJICE I DA ĆE NAŠE PRIJATELJSTVO TRAJATI ZAUVJEK,DOK NAS SMRT NE RASTAVI!!!AKO SE SLUČAJNO POSVAĐAMO MORAMO SE NANOVO POTPISATI,A AKO SE NETKO OD NAŠIH BLIŽNJIH BUDE POSVAĐAO S JEDNOM OD NAS,JEDNA DRUGU BRANIMO!!!SVE ĆE MO RASPRAVLJAT MEĐUSOBNO,A JEDNA DRUGU OGOVARATI NEĆEMO,NEGO ĆE MO RASPRAVITI U 4 OKA!
OVO JE DOKUMENT NAŠEGA PRIJATELJSTVA!
LUDE,FRENDS 4EVER!
POTPISI:
KEKA I PEPA

ABOUT US

LUDA 1

nick:keka
dat.rođenja:2.5
volim:moga dečka,moje frendove,obitelj(Moram malo),titanic,pepu.
nevolim:školu,dvolične osobe,umišljene osobe.

LUDA 2

nick:pepa
dat.rođenja:16.9
volim:frendove,obitelj(moram malo),moj ludi razred,Harryja Pottera,čokoladu,keku.
nevolim:školu,hranu,dvolične i umišljenje ljude,neke osobe iz razreda.


OBE LUDE

vole:hiphop,rep,šetati,jesti Snickers i Mars.
nevole:narodnjake,pedere i lezbe,miševe,lavove.



50 Cent - P.I.M.P Feat. Snoop Dogg & G-Unit







Click here to get Free Music Codes, Free Music Downloads and Music Lyrics!

srijeda, 02.05.2007.

Hepi brzdej tu ju keka!!!

Na današnji dan 2.5. jedne davne godine u Metkoviću rodila se je jedna osoba bez koje ja ne mogu zamisliti moj život.Oduvijek samo smo bile zajedno,odrastale zajedno i shvatile da jedna bez druge ne možemo.Naše prijateljstvo nitko ali baš nitko ne može uništiti!!!Koliko je bilo bolnih trenutaka kad smo jedna drugoj bile rame za plakanje,a naprotiv koliko je bilo sretnih trenutaka kada su naša srca kucala kao jedno radi naše sreće!!!Koliko me je puta tvoj osmjeh razveselio i kad mi nije bilo do ničega i koliko si mi puta ti bila sve u životu!!!Koliko puta si ti bila izvor moje sreće i koliko ćeš puta ti to još biti.Sjeti se starih dana kad smo bile kao sestre i znaj da si ti meni još uvijek i uvijek ćeš biti kao mlađa sestra!!!Ja nikada ne ću moći izraziti riječima i ničim kako te ja volim i znaj da ću uvijek biti uz tebe!!!Voli te tvoja pepa!!!Image Hosted by ImageShack.us

- 00:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #