utorak, 01.04.2008.

...::TwOjE iMe Je UrEzAnO nA dWa MjEsTa ; Na MoJoJ rUcI i u MoM sRcU::...

LJUBAW.zbog tebe ću swe učinit.swe.swe što poželiš.pruži mi jedan zagrljaj.široko raširi ruke i dočekaj me.zaletit ću se bez obzira.samo jedan zagrljaj tražim.samo minutu pažnje.želim se radowati.želim biti sretna.ali zaprawo sretna.owo swe dosad je zaprawo moja maska.wolim te.i to otworeno goworim.ne samo da te wolim.obožawam te.ti.ti si taj zbog kojeg sebi bol nanosim.kako me možeš gledati owakwu.smijati se.nastawiti užiwati.pruži mi razgowor i objasni mi.nemoj mi se smijati čim okrenem leđa.nemoj me izrugiwati swojim prijateljima.nemoj.neznaš kako mi je.


NADA.žiwot je pun boli.nadam se da češ otworit oči.widjeti kakwa je ona zaprawo.nadam se da češ shwatiti kakwa sam ja.wolim te.wolim te.wolim te.wolim te.swati.wolit ću te do kraja žiwota.ja sam twoj anđeo čuwar koji te čuwa i prati swugdje.anđeo koji te iskreno woli cijeni i poštuje.anđeo koji se nada da će doći i taj dan. =[ saswim sigurna sam da ga nikad neću imati.al neprestajem se nadati.jer ipak nada umire posljednja


SNOWI.ljudi sanjaju.ja često sanjam budna.sanjam o njemu.sanjam o njegowom zagrljaju.uwik mislim na njega.toliko mislim na njega da mu zaborawim izgled.al sjaj u njegowim očima otkriwa ga.sanjam o tom danu kad će nam se pogledi sresti.kad ću osjetiti tu toplinu.ali sanjam.sanjam.snowi su obratni od stwarnosti i zato me toliko boli.imam osjećaj da ako me neko probode nožem da bi me manje bolilo.žiwot je u k****.najwiše boli donosi.samo budeš zaljubljen...totalno bezazleno i ništa loše u tom što si zaljubljen a zauzwrat dobiješ toliko boli i patnje.al ja sam ipak weliki sanjar.i za mene nema odustajanja


18:15 | Komentari (392) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

-