x...Desing By: Andrijana...x kako sam kupala starke i žicala rizle....tukan od kompjutera mi nije objavio ovaj post jučer, pa moram danas.... - ponekad te ne poznajem jer te predugo znam......... - Blog.hr

nemam pojma što ću pisat u ovom boxu....
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


pinkblood!!!!!
tri mudraca

jedna prakrasna pisma:

BLACK IN THE PICTURE - The Rasmus
There were times in my life I was down on my knees, now it's over
Deep inside my heart I know
Simply put I've been stabbed in the back ever since I remember
Deep inside it hurt to let go

I'm black in the picture, black in the picture
I wonder what took so long, so long

Dedicate everything I create
To my friends I would die for
But you will always be the one
Memories that you can't overrun,
memories I could cry for
I thought I'd always be on the run


ponekad te ne poznajem jer te predugo znam.........

x...12.08.2006., subota...x

kako sam kupala starke i žicala rizle....tukan od kompjutera mi nije objavio ovaj post jučer, pa moram danas....

Frendica1, ja i dvije pive smo bile vani u ponedjeljak….da se odmah na početku opravdam, ja sam vam jakooo smotana osoba i na dan padnem ili nešto zabrljam najmanje desetak puta…..eh, dvije pive su morale poći kućici (čitajte: popile smo ih) pa smo ostale samo ja i Frendica1….ja sam morala oprat ruke jer su mi bile ljepljive, a najbliža tekućina mi je bilo more, a uz more griže, a po grižama hodam ja, a u moru završi moja starka i moja guzica….pojednostavnimo: pala sam u more i dobro se tresla….sad, Inspektor i Gnjavator bi me ubili da me vide mokru pa smo morale brzo razmišljat, a najbolje čega smo se mogle sjetit je bilo da jurnemo na wc i to osušimo onim fenom za ruke. Jurnule smo u neki kafić i pokušale ući u wc, kad nas je zaustavio konobar i rekao:''Cure, samo za goste!'' na što smo mi spremno odgovorile da ćemo naručit nešto kad izađemo, a on je lijepo odgovorio:''Aha, svejedno idete vani, znam ja takve fufice,'' ja sam se htjela zaderat da nas nema pravo zvat fufice i da sam ja rokerica, a ne neka šminkerica i da je on jedna jeb**** daltonist koji ne prepoznaje boje jer da ih prepoznaje vidio b da nosim crno, ali me Fredica1 odvukla….odjurile smo u neki wc u koji smiju dolazit samo gosti hotela, ona na recepciji je bila prezauzeta sporazumijevanjem s nekim Japancima pa nas nije ni primijetila kad smo ulazile, a kad smo izlazile smo samo izjurile….guzicu sam uspjela osušit, ali je ona jedna starka koja mi je upala u more je ostavljala mokre tragove kroz cijeli grad…..
Najbolje je to da Gnjavator i Inspektor ništa nisu primijetili….

I, da, zaboravila sam reći, kad su još i te dvije pive bile djevice (čitaj: neotvorene), ja sam vam stala i u šali pitala dva tipa što sam ih vidjela u prolazu jel imaju rizle, a ovaj jedan vadi kutijicu i pita:''Koliko ti treba?'' a ja se nisam stigla snaći i odgovorila sam :''Dvije!''…..što ću ja sad s dvije rizle?????



- 12:43 - piši, nije važno što... [1] - ajde klikni ako se usuđuješ!- #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

indeks za lakše dešifriranje postova!!!!
imaMala – mlađa sestra
Brat – stariji brat
Inspektor – mater, inače policijski inspektor, trenira na meni i bratu
Gnjavator – otac, roker, ispaljen, gnjavi
Pas – samo ime govori, kućni ljubimac
Frendica1 – moja najbolja frendica
Frendica2 – moja druga najbolja frendica
I predstavljamo vam glavnog junaka koji će se često spominjat:
Kreten – tip u kojeg sam zatreskana


Ajde a vam rečem malo o sebi, onako, usput:
Ja sam….luda
Nadimak….na blogu crazy little bitch
Visoka…..1.69m
Teška…..previše, 59kg
Godina….14
Škola…..1.razred opće gimnazije, na jesen
Horoskop….bik
Narav…temperamentna
Boja kose….smeđa, ravna, I like it!
Boja očiju…..zelena, sa sivim rubom
Ako me netko još nije prepoznao, onda neka pročita ovo:
Volim….MUZIKU!!!! to mi je opsesija, nije važna vrsta muzike, samo da je dobra, ali su mi ipak najdraži metal i rock, svoj mp3, svog pasa (kad mi ne krade starke), svoju mačku, kompjuter,
Ne volim…..narodnjake i pop, Britney Spears (iako ne ocjenjujem ljude prema muzici koju slušaju, to mi je glupo), neiskrene ljude…i ne mogu se više ničeg sjetit, nisam baš neka koja je ljuta na cijeli svijet
Mane…..preiskrena, to me često dovodi u nevolje, nje me briga što će ljudi reć o meni, zato smetam mnogima, ali mi nije briga zbog toga, previše se vežem za osobe koje mi se svide, često ljude zatrpavam svojim problemima, preozbiljna sam
Vrline…..i neprijatelju pomažem u nevolji, brzo opraštam, samo ne znam jeli ovo mana ili vrlina….mislim da sam solidna osoba, ali ne i dobra osoba….

Jedna ODLIČNA pjesma koju slušam kad sam u depri:

NIGHT AFTER NIGHT - The Rasmus

Heaven sent you
To bring the answer
Heaven sent you
To cure this cancer

For a moment
Unbeatable chance
For a moment
The world in my hands

Like an angel you came
-Every time when I prayd
Guardian of my dreams
-Watching me when I sleep
Like an angel you came
-Every time when I scraemd

Time after time I lose again
Night after night I wake up shaking
Cause my world is braking
I’m fool enough to fail again
Night after night I wake uo crying
Cause I feel like dying

Still disconnected
And unprotected
Still I’m haunted
But unwanted

For a moment
Unbreakable stars
For a moment
You stayed in my arms

Like an angel you came
-Every time when I prayed
Guardian of my dreams
-Whatching me when I sleep
Like an angel you came
-Every time when I screamed

Time after time I lose again
Night after night I wake up shaking
Cause my world is braking
I’m fool enough to fall again
Night after night I wakeup crying
Cause I feel like I’m dying

uvijek počmem plakat na ovu pjesmu....







malo slikica....












































free image hosting

free image hosting






Ulogiraj se u svoj blog!


DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006
.date{font-family: Verdana, Arial, sans-serif;color: black;font-size:16px;font-weight:bold;margin:10px;}