< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtArI Da/Ne

design by MaLa_Sa_MaRsA:))

Opis bloga

sve o zivotu jedne male(ili ne bas tako male) plavushe!!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!



Sve o meni

ime:paola
prezime:imam neko...valjda...
datum kada me roda donijela na svijet:30.11.94
razred:7.c is the best
-iam 2 brata
-iam psa
-živin na GREDICAMAhrvatska
Click here to get avatars like this!
moj msn:plavushasta@hotmail.com
Click here to get avatars like this!
Volim:
-deckenaughtykiss
-čokoladusmijeh
-plesroflparty
-pjevatpjeva
-izlazit vannut
-morefino
-pivupartyparty
-rakijupartypartyparty
-ritmicku gimnastikuzubozubo
-taekwondocoolcoolcool
-rocksmokinsmokinparty
-metalpartysmokincoolcool
Click here to get avatars like this!
Nevolim:
-narodnjakemadheadbang
-glupe deckelaze
-kukcepuknucupuknucu
-zmijeburninmadbang
plodove moratuzan
Click here to get avatars like this!
maine al fkt bešt frendovi:
PETRA je cura koju sam kao i luku upoznala prije 3 godine kad sam dosla u Oš.josipa Račića.cura je premrak i volim ju najvise na svijetu.jedina njena mana koja bas i nije mana je alkohol btw.volim ju jakokisspartypartycerek
LUKA je moja ljubav najvecha(ko frend)vojim ga jako i sve bi dala za njegakiss
ELA je moja carica koju sam upoznala prošle godine na treningu,i stvarno nemam riječi kojom bi ju mogla opisat osim ljubav mojayeskisskiss
SABINA je cura koju sam upoznala na ljeto i stvarno smo se zbližile i fakat mogu reć da je naj naj!!cerekpartykiss
Click here to get avatars like this!
Ovo su vam ljudofi iz mog razreda:
*Domy(car,plavo moje)zubozubocool
*Bara(vecha plavuša od mene,kraljica)partypartyfinofino
*Valentin(nedruzim se bas s njim al ok je decko)
*Luka(imas zakon naocale,ok decko)zubo
*Andreja(ma kaj da kazem)zaliven
*Lusy(malo moje,biser južnih mora)mouthwashnutzujo
*Josip(smijesan lik,svira harmoniku)eek
*Ivan (filozof mali)lud
*Alen(nemam riječi)zaliven
*Maggy(curo zakon si)wavedead
*Ivana(nedruzim se bas nesh spešl a i živcira me)headbang
*Gordan(ma lik je car)njaminjami
*Nina(simpa cura al daj dok pricas pojacaj ton malo)zujo
*Ema (ma cura ne da je fancy neg izglerda ko da je izasla iz modnog časopisa,predobra cura)yes
*Muth(moj maji muth,lik ne da je car neg je kralj)smokinparty
*Ena(plavuša s mozgom(ili ne)zakon cura,žirafa)finonutnut
*Sebastijan(ma lik je fenomen svoje vrste)finozujo
*Kiki(dobar decko,zakon si mi)cool
*Rafael(šutljiv decko s lijepom kosicom)
*Laura(ok cura,zgodna)wave
*Pepy(ma za nju nemam riječi kojom bi je opisala,savršena je,samo malo pretjera sto se tice alkohola)partypartysmokin
*Matija (maine gorila,full cool decko)partysmokin
*Puž(a dobra je sta da kazem,al daj se prestani preseravat)belj
*Sven(fora lik,makar,se zna ponasat ko najveche dijete na svijetu)nut
*Starčević(ma ljubav moja,najvechi zahebant na skoli)kissgreedyfino
*Ana_Marija(ma vojim ju jako,zakon cura)kisszujo
*Dora(cura je mrak)yes
*Jan(ma bubica moja,sve svoje kemijske sam mu dala)kissdead
Click here to get avatars like this!

Frendovi:
*ana...tuljan moj..seka moja..predobro moje
*andreja...zakon cura...nogometasi su joj u krvi...
*aida..jedna od mojih predobrih frendica..volim ju puuno.najvise
*ajdin...super lik...s lijepom kosicom...
*sabina...best frendica...moja cura..xD...ma sve bi dala za nju...
*dora..dobra frendica...
*žužy..loodo djete...ma zakon cura...opicena...
*sanja...dobro djete..super cura
*lina..ma super cura...
*karlo....ma sreca moja...volima ga jako...
*karlo....rocker moj...srecica moja...
*tvrtko_karlo...kurva moja...ma super decko...
*dodo...car mali...
*šikić...predobro i loodo djete...
*lea...slovenka moja...metalika...
*ela...maine bf...ljubav moja...dala mi ime lucifer..xD
*nika...loodo djete uspavano s treninga
*tina...super cura...metalka
*selma...ma ona je ljubav moja..dobro djete
*paulina..isto ko i zuzy..lodaca i to velka
*marija..zakon cura...volim ju...
*darija...cura je ok al me zivcira...
ziher vas ima jos al mozak mi uopce ne radi...pa sry...
Click here to get avatars like this!


gluposti...muzika...slikice....

prvo par "pametnih" i onih fkt pametnih izreka:

Čovjek je tužan samo zato što nezna da je sretan!!!

Biti sretan neznači imati osmjeh samo na licu nego i na srcu!!!


Danas je tesko biti glup jer konkurencija je velika...toliko velika da se one pametne moze prebrojati na prste jedne ruke!!!

Bolje izgubiti trenutak u životu nego život u trenutku!!!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

top 10 bendova(al nejdu po redu):
1.bullet for my valentine

2.nirvana

3.hamerfall

4.hladno pivo

5.oasis

6.sistem of a down

7.nightwish

8.slipknot

9.iron maiden

10.HIM

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!








subota, 09.02.2008.

sve si meni bila ti i to ces ostati!!!volim te najvise na svijetu malena!!!

mogu vam samo rec da sam zaljubljena i to jako...u jednog tako slatkog malog(makar je veci od mene)....voooolimmm ga jako i on mene i nadam se da se to dugo nece promjenit.....

a sad da pređem na stvar....ovaj tjedan nije bas bil nekaj totalno spešl....

ponedjeljak je bil tak dosadan jedino ga je jedna osoba oživila....ma ko i obicno ponedjeljak je prvi dan u tjednu...a i ujutro je skola bila pa je tako i bio redovni babinjak kod tete darije(petra,teta darija i ofcorse ja)...ljepo smo se natracale i napricale...onda sam ljepo dosla doma i morala bit do kraja dana s onom gnjavažom od brata kojeg tolko volim al kadkad uopce nepodnosim....

utorak smo dobili testove iz zemljopisa i kaj mislite kaj sam dobila...3...užas to moram pod hitno ispravit.....i taj dan sam bila vec bolesna i totalno mi nije bilo dobro.....al isla ja na trening....i tako sam se naljutila zato kaj darija uvjek mora sve akrobacije radit pa tako i sada...mrš...ela i ja cemo se pobunit i ko i uvjek dobit ono sto zelimo...ljubav moja....

srijeda ma super dan...provela sam dan gledajuci tv...i razmisljajuci o svemu....to nebi mogla da nisam pokupila neku virozu....ma super dan fkt svi su me služili joj kak to volim....

cetvrtak ok dan provela sam ga na kompu....i prepisivajuci gradivo koje su radili....i htjela sam na trening al nisam otisla a znate zakaj...zato kaj sam glupo djete malo....eto ja sam vam odlucila da cu u petak ic u skolu...zato kaj je bio party...a u petak smo pisali matematiku,kemiju i trebala je pitat vjeronauk....ma glupo djete sam jer sam otisla..

petak... a znate zakaj sam glupa..jer sam otisla zbog partya koj je bio koma...bez uvrede..ma za sve je šimeta kriv on ej bio D.J a muziak je uzasna bila...i tak je vecina ljudi otisla na pol partya....i onda je umjesto u pol 10 zavrsio u 9...osmaši su svi bili pijani...ma neka su bar su se zabavili.....


subota(dns)..cjelo jutro provela sam u crkvi..prvo oratorij a kasnije zbor...e grlo me ubija od pjevanjaod jucer i od dns ja nznm kak cu sutra na misi...a moram doc jer pjevam ko solista a tak mi se neda sutra ic...smuc...


nemam kaj zanimljivo vise pisat jer nemam inspiracije uopce....zelim samo reci da vas sve volim..i da mi komate...ajde sad vam saljem najvecu mogucu pusu..KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiSSSSSSSSSSSSS!!!



| CoMeNtIrAj (SaMo36KoMeNtArA) | PrInTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.