< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtArI Da/Ne

design by MaLa_Sa_MaRsA:))

Opis bloga

sve o zivotu jedne male(ili ne bas tako male) plavushe!!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!



Sve o meni

ime:paola
prezime:imam neko...valjda...
datum kada me roda donijela na svijet:30.11.94
razred:7.c is the best
-iam 2 brata
-iam psa
-živin na GREDICAMAhrvatska
Click here to get avatars like this!
moj msn:plavushasta@hotmail.com
Click here to get avatars like this!
Volim:
-deckenaughtykiss
-čokoladusmijeh
-plesroflparty
-pjevatpjeva
-izlazit vannut
-morefino
-pivupartyparty
-rakijupartypartyparty
-ritmicku gimnastikuzubozubo
-taekwondocoolcoolcool
-rocksmokinsmokinparty
-metalpartysmokincoolcool
Click here to get avatars like this!
Nevolim:
-narodnjakemadheadbang
-glupe deckelaze
-kukcepuknucupuknucu
-zmijeburninmadbang
plodove moratuzan
Click here to get avatars like this!
maine al fkt bešt frendovi:
PETRA je cura koju sam kao i luku upoznala prije 3 godine kad sam dosla u Oš.josipa Račića.cura je premrak i volim ju najvise na svijetu.jedina njena mana koja bas i nije mana je alkohol btw.volim ju jakokisspartypartycerek
LUKA je moja ljubav najvecha(ko frend)vojim ga jako i sve bi dala za njegakiss
ELA je moja carica koju sam upoznala prošle godine na treningu,i stvarno nemam riječi kojom bi ju mogla opisat osim ljubav mojayeskisskiss
SABINA je cura koju sam upoznala na ljeto i stvarno smo se zbližile i fakat mogu reć da je naj naj!!cerekpartykiss
Click here to get avatars like this!
Ovo su vam ljudofi iz mog razreda:
*Domy(car,plavo moje)zubozubocool
*Bara(vecha plavuša od mene,kraljica)partypartyfinofino
*Valentin(nedruzim se bas s njim al ok je decko)
*Luka(imas zakon naocale,ok decko)zubo
*Andreja(ma kaj da kazem)zaliven
*Lusy(malo moje,biser južnih mora)mouthwashnutzujo
*Josip(smijesan lik,svira harmoniku)eek
*Ivan (filozof mali)lud
*Alen(nemam riječi)zaliven
*Maggy(curo zakon si)wavedead
*Ivana(nedruzim se bas nesh spešl a i živcira me)headbang
*Gordan(ma lik je car)njaminjami
*Nina(simpa cura al daj dok pricas pojacaj ton malo)zujo
*Ema (ma cura ne da je fancy neg izglerda ko da je izasla iz modnog časopisa,predobra cura)yes
*Muth(moj maji muth,lik ne da je car neg je kralj)smokinparty
*Ena(plavuša s mozgom(ili ne)zakon cura,žirafa)finonutnut
*Sebastijan(ma lik je fenomen svoje vrste)finozujo
*Kiki(dobar decko,zakon si mi)cool
*Rafael(šutljiv decko s lijepom kosicom)
*Laura(ok cura,zgodna)wave
*Pepy(ma za nju nemam riječi kojom bi je opisala,savršena je,samo malo pretjera sto se tice alkohola)partypartysmokin
*Matija (maine gorila,full cool decko)partysmokin
*Puž(a dobra je sta da kazem,al daj se prestani preseravat)belj
*Sven(fora lik,makar,se zna ponasat ko najveche dijete na svijetu)nut
*Starčević(ma ljubav moja,najvechi zahebant na skoli)kissgreedyfino
*Ana_Marija(ma vojim ju jako,zakon cura)kisszujo
*Dora(cura je mrak)yes
*Jan(ma bubica moja,sve svoje kemijske sam mu dala)kissdead
Click here to get avatars like this!

Frendovi:
*ana...tuljan moj..seka moja..predobro moje
*andreja...zakon cura...nogometasi su joj u krvi...
*aida..jedna od mojih predobrih frendica..volim ju puuno.najvise
*ajdin...super lik...s lijepom kosicom...
*sabina...best frendica...moja cura..xD...ma sve bi dala za nju...
*dora..dobra frendica...
*žužy..loodo djete...ma zakon cura...opicena...
*sanja...dobro djete..super cura
*lina..ma super cura...
*karlo....ma sreca moja...volima ga jako...
*karlo....rocker moj...srecica moja...
*tvrtko_karlo...kurva moja...ma super decko...
*dodo...car mali...
*šikić...predobro i loodo djete...
*lea...slovenka moja...metalika...
*ela...maine bf...ljubav moja...dala mi ime lucifer..xD
*nika...loodo djete uspavano s treninga
*tina...super cura...metalka
*selma...ma ona je ljubav moja..dobro djete
*paulina..isto ko i zuzy..lodaca i to velka
*marija..zakon cura...volim ju...
*darija...cura je ok al me zivcira...
ziher vas ima jos al mozak mi uopce ne radi...pa sry...
Click here to get avatars like this!


gluposti...muzika...slikice....

prvo par "pametnih" i onih fkt pametnih izreka:

Čovjek je tužan samo zato što nezna da je sretan!!!

Biti sretan neznači imati osmjeh samo na licu nego i na srcu!!!


Danas je tesko biti glup jer konkurencija je velika...toliko velika da se one pametne moze prebrojati na prste jedne ruke!!!

Bolje izgubiti trenutak u životu nego život u trenutku!!!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

top 10 bendova(al nejdu po redu):
1.bullet for my valentine

2.nirvana

3.hamerfall

4.hladno pivo

5.oasis

6.sistem of a down

7.nightwish

8.slipknot

9.iron maiden

10.HIM

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!








petak, 25.01.2008.

znam...znam...vech me dugo bilo nije...al pisat cu samo o ovom tjednu...jer je bilo pre pre dobro!!!!!

ko sto pretpostavljam znate da idem na prvu pomoc...aha aha..da da...isli smo u novi vinodolski na predavanja...sad da krenem o tom pricat...e nacitat ce se...po dogovoru smo dosli u 7 i 20 ispred crkve...a bus je doso u 8...e vec smo se zabrinuli dok smo cekali..dolazile su same cure...i onda je dosla ekipa iz moje bivse skole....carevi...mislim na decke cure sve osim magdalene i dee mozete dobit moje teranje vas u k****....bili smo u busu sa mestrovicem,stepincem i jos jednom skolom....zezali smo se cjelo vrjeme...a ja morala sjedit s puževski..daj me ubi...curo glupa si...naravno za oko su nam zapali blizanci(L)(L)...kiki i lucijan....e sad naravno na putu ona totalna zahebancija....i sad mi dođemo tam i vidiš svi profesori i sve predavateljice viknu EJ hanža pa di si ti i izljube se a mi sam pocele pljeskat...a ona naravno se pocela klonit tam...žena je carica...za one koji neznaju to nam je profa iz tjelesnog...i naravno dolje bila totalna gužava al mi naravno ušli prvi u sobu..ja sam bila u sobi sa petrom(carica..cura moja..xd.),anom,magdalenom,nikom i naravno puževski...no koment....i tak sad mi brzo ostavimo torbe i otvorimo prozore i kog ugledamo na terasi...blizanci(L)...veno i ostala ekipa deckiju...i tak pricamo s njima...i naravno veno car prca puževski u mozak....ona je ispala tak jadna...al da nemislite da sam tak zla i glupa tad mi je bilo tak zao te cure...al ko je j***....i sad idemo na rucak..naravno mi dobile najveci stol...prvi rucak mi nie bio bas fin...al ko to šiša kad smo imali zalihe slatkiša...i sad naravno mi se spustile do plaže...i bilo nam hladno pa se vratile u sobu...i onda je uskoro pocelo predavanje..koji smo mi sretnici..tj sretnice...bili smo na predavanju sa stepincem(blizanci) i kraljem tomislavom...ma zakon cure iz tomislava i predobri decki iz stepinca...prvo smo skidali kacigu i ucili teoriju...aha aha meni je kiki skido kacigu...teorija je bila malo dosadna...onda je za veceru bila pizza...bilo je fino...onda smo se isli spremit pa smo isli u setnju di mi je veno reko da sam mu bas simpa..hihi...al moram se pohvalit da me cjeli hotel znao...to je sve zbog naocala....suncanih...samo sam ja nosila cvikere..izađem van a vani mrkli van a ja imam rebanice...aha aha..koji mi nisu znali ime zvali su me rai ban xd....i tak u "discu" je bilo ok,,,,al najbolje je bilo nakon disca..hanža je bila kod nas do 12 i pricali smo..i tracali..onda smo imali privatan parti...aha..aha..onda smo morali ustat u pol 8...dorucak...šminkanje..zubi i tak to...onda predavanje...lucijan ljubav moja...je bio maneken...i onda opet rucak..picek..e ko od vas zna jest piceka sa rukama..pa nisam vam ja prase ja ocu nož..i tak mi sad odmaramo i popodne bilo natjecanje između grupa..aha aha ja sam lucijana previjala...a zgodnichi moj...i tak je to islo...i sad spremanje za van..bilo je prloodo...i sad vecera...musaka...i onda disco..isli smo s njima...bilo je dobro..i onda sranje na kraju...cure iz tomislava su stalno hodale po hodnicima i mi smo zbog njih morali tj.svi su morali u pol 12 bit u krevetu..ma ubi me...al mi naravno nismo bile...makar smo ranije zaspali...i tak...ujutro smo se probudili..i skuzili da idemo doma....smirc...i tak dorucak ko i obicno..sa svima razgovaramo i pozdravljajmo se...i onda svi tj..skola tesla...stepinac...mestrovic...gubec..vrbani i ofkorse najljepse od svih...cure i račića...imale smo najvece kofere..i sad kazu da idemo sa mestrovicem i gubcem u bus u gubcu je veno..a bili smo i s tvrtkom i mićom u busu... i tak pricamo mi ..i prozborim ja koju s venom...i onda...dođemo nazalost do crkve i svi idemo na tramvaj...i ja sam se kasnije...dop s lucijanom a sadrzaji poruka je moja osobna stvar kao i njegova..oni koji me bas dobro znaju znaju sve...a sad nastavak tjedna...nis posebno se nie događalo::pusaaaaa...papa...vtp vas sve...ocu komache...i pozz sve svoje frendove,svoje ljubavi,svoje srece,svojecure xd...svoje sestre bracu..papa...ja sam THE TULJAN...aha aha...p.s sabina ocu da te vijim..a nikako da se to ostvari..smirc..ajd gluposti cu pocet pisat,,,iden ja



| CoMeNtIrAj (SaMo20KoMeNtArA) | PrInTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.