ABOUT US & OUR FRIENDS..

Ime: Andrea
Datum rođenja: 9.8.1991.
živin: u Solinu
Škola: pomorska, ŠpedicijA-Split
Volim: društvo, sprdanciju, more, plažu, odbojku, jednog malog...
Ne volim: da ne volim, košarku, metal, rastanke i suze...
~MY MSN..~
***** va-trena-lavica@hotmail.com ****

eo van mene i moi naj frendsi...i ono šta me za frendologiju veže...

Image Hosted by ImageShack.us

ĐELA

Ma jean mali iz pomorske..zajeban samo tako..al je dobarpartysmokinfino

D_LEZBACHA
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Canon PowerShot A410 at 2007-07-05
Ova ženska..jedna i jedina..ma carica..nea šta..najbolja..neznan šta bi bez nje..

NIKE I LEZBA
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Z530i at 2007-07-05
hahha..a neću komentirat..naj,naj..

ŽMIRE I LEZBA
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with Z530i at 2007-07-05
Inače...žmire je darijin dečko..bilo je tu prekida mali milijun..al eto...

BAKUŠIĆ
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-P52 at 2007-07-05
Lik iz osnovnjaka s kojim sam ostala super, zajebant je...inače, prometna škola...

JA, KATE I JELENA...
Image Hosted by ImageShack.us
Prvo..na ovoj slici ova boksačica Kate je moja naj prija..upoznale smo se u srednjoj al mi je mala odlična..stvarno se slažemo..dobro..nekad se posvađamo al radi gluposti..
Drugo..ova druga cura je Jelena...skupa smo u razredu..i ok mi je ...

LIBRE..
Image Hosted by ImageShack.us
otkad san ja upoznala ovu malu...život se pritvoria u jednu veliku kuglu zajebancije...
predraga mi je...inače upoznala san je priko lude kate..a štaš...sve ka i ona...=)

A MOJA MILISSA...
Image Hosted by ImageShack.us
cura je preprepredobra..odlična mala..nea šta..svaki dan s njom sprdancija..ma jednostavno - zakon curka...

PEPE ..
Image Hosted by ImageShack.us
ajme ova ženska mi je super..pepe..kiss..

MILLA BRAČKA..
Image Hosted by ImageShack.us
A ova ženska..ma neću puno komentirat..hehe..ma super je...nea šTA..

kate, znaš u kojem filmu glumi... hehe..nutnaughty

Image Hosted by ImageShack.us



A EO I MENE----

IME: Renata, al za mou Keku - Bebela ;)
Datum rođenja: 28.2.1985.
Živin: pretežno na Pujankama, u stanu sa Mateom i sa dvoje dice...Giancarlo i Eva...
Škola: davno završena umjetnička
VOLIN: dobru mjuzu, šetnje, motore, svog Matea, slikanje, spavanje...
NEVOLIN: metal (!!!!!!!), sjećanja na nekoga...ma sve van ja volin..nea tog šta nevolin

EO i Da JA STAVIM NEKE FOTKICE...=)

ZA POČETAK...
Image Hosted by ImageShack.us
Moj naj nogometaš..hheh..C.Ronaldo..

TONĆI..
Image Hosted by ImageShack.us
Eo dein kum...čovik ipo..kolko mi je pomoga to van nemogu ni opisat...


KLASNIĆ...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

MALO NJEŽNOSTI..
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

LJUBAVNE PORUKICE...

*
Ako zaspim sanjat ću te,
ako se probudim vidit ću te,
ako te vidim zaljubit ću se,
ako se zaljubim poljubit ću te,
ako te poljubim istopit ću se.
Šta da radim s tobom?

**
Većeras cu rano ugasiti svijetlo
(kao mi nekad).
Zatvorit ću oči i osjećati tebe
ležat ću tako dugo,dugo do jutra
i tada shvatiti da sam opet varala sebe.

***
slušam šum valova,
krik jednog galeba,
sunce preko zapada,
a srce mi se raspada!


****
Uzeo si mi života pola,
ostavio noći pune bola,
sad bez tebe živim kao sjenka,
duši prevarenoj tražim lijeka.
Nikom nedam da u sobu uđe,
stežem srce kao da je tuđe,
dok ti slike spaljujem u bijesu,
proklinjem suze,isplakane sve su.
Nitko nezna šta mi je na duši,
oko mene cijeli svijet se ruši,
znaju samo moje duge noći,
kako boli život u samoći...


*****

VOLJELA BIH TI POSLATI SUZE

Sada sama,izgubljena,ne poznajem te
Stranče iz davnina!U daljini vidim te
no prići ti ne mogu,previše je
riječi srce zarobilo.No ti odlaziš,
ne pozdravljaš,sve lagano zaboravljaš.


Oh voljela bih ti poslati suze,jer
riječi više nemam,staviti ih na
tvoj obraz da nikad ne presuše!
Jer sad tvoj je red da plačeš
ja ne smijem više,previe me
bole suze - Izdajice!


I tako dalje gazim kroz gustu,crnu
maglu,bez tračka nade i on se
ugasio."Al proći će"-dobaci mi
netko,"Ta sve prolazi"-osmjehnem se
lažno i nastavim svoj put jer teško
je sustići vrijeme.


oh,voljela bih ti poslati suze
jer samo njih imam još sve
ostalo vec si ukrao...


*******
nekad si me volio i za ljubav beskrajno molio,a ja ljubav nisam krila,
mislila sam da nema te sile koja bi nas rastavila.
a sad zbogom nevjerniče nek ti moja ljubav sudi,
ti si našao drugu i vječno joj vjeran budi,
ja ću u grob mirno leći jer tamo mi tebe nema,
a ti dođi stavit cvijeće i rukama pokrij lice,
a iz groba ces cuti: jos te volim
NEVJERNIČE!!!!!!!!!!!


********
...jednog dana kad odeš od mene...
kad moje mjesto pokloniš drugoj...
tad ću se pretvarat da te gledam kao prijatelja...
da mi više ne značiš toliko...
ali svaki put kad pogledam najljepše oči, tvoje oči...
vjeruj mi, sjetit ću se svega...
i dok budeš sjedio s drugom...
i dalje ću te voljeti i dalje ću se nadat...
i dalje ću te željet...
samo za sebe, iako više nećeš biti moj...
živjet ću samo za tebe...


*******
Ja ću uvijek biti tvoja

Pomislim na tebe kad samoća pokuca,
kad me kiše jutrom probude.
Tvoje oči sigurne su, tvoje ruke znam,
što ću onda kad te ne bude.

Ti i ja samo prošli, što i drugi prolaze
svaki dan je bio godina,
ono što smo tražili, to smo dobili
samo nam je ljubav ostala, ljubav ostala...
Ja ću uvijek biti tvoja,
ti si prva suza moja,
tajna moje mladosti...
Ja ću uvijek biti tvoja...


*****
Slušam u noći, more se njiše, polako padaju jesenje kiše.Sjedim uz prozor, slušam ptice koje zbore..nema te više...

***
Dok vani snijeg pada i zima polako stiže poželim često da si mi bliže...Da mi nije hladno, da mi u srcu nije zima i da te zagrlim u inat svima...

****
Možda previše tražim, a premalo dajem, možda previše pričam, a premalo kažem, možda se premalo borim, al znaj da te stvarno volim...

<$NaslovBoxa$>

<$TekstBoxa$>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

mA SVaKAj..

Tose Proeski - Igr...


Adee - Selma Bajra...


23 Seka Aleksic ...


Counter
Counter




Linkovi i ostalo..

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moj blogich

LJuDOfi iZ uPRaVne~
kateeeeee
dea rockerica
petra klišanka

~pIPLsi Iz pOmorSkE~
*RuShE*
*jEL€*
*LiL€*
*KuLich bebi*


~joŠ ČiTaM~
toni
treehill fan
jedna mala


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 13.05.2007.

judi, jojin vas...u potpisu - mala zajubjena..

Eo da nakon onog juče incidenta napišen nekaj normalno..ili nenormalno.. zapravo ni sama neznam kaj znači kad je neko normalan..kad nitko nije..valjda...no dobro...eo ja van jutros išla u solin na krizmu...tribale doć kata i libre al kate zaspalazijevzijev
puknucuburninmad..ništa novo...i uglavnom došle ove dvi, rodica i prija kod mene u stan u solin jer je baba bila u bolnici...i mi tu stale negdi do 10uri..ja san onda otišla do crkve da vidin dujića, tonia i da se malo nasmijen.yeswink..hehe..uglavnom dok nisan probudila Mirka..oko 11satii...onda on reka da će doć do parka na širini..i ja u park..a ove dvi ošle u stan..ajme koje glupače..al ok...u parku bile antonela i ana mahwave e i onda on doša...ajme koji debil..
e i mi tako pričali..krenili nas dvoje put centra..on iša u kladionicu..a di će on...malo smo spominjali **me**, al ništ puno..samo MALO...Ma meni je ta ženska super...nean niš protiv nje..ugl...ja i on smo kao sad prijatelji...thumbupsmijehkiss ma to van je uglavnom to šta san van tila reć..jer nisan juče bila na tulumlu...UBIĆU SEEEE!!!!!I ONU GLUPU MATER!!!!blablazalivendeadAjme kako mi je ža šta nisan išla...btw...mataska je opet pričala sa GLUPAČON.....hehehenut
naughtyzujoburninmad ma neču je nadam se više nikad vidit...eo pozz ću prvo soju jopisu, milisu. katu, libru, pamu, mirka, duju...i znan da san dossadna sa ovin pozzdravima al eto...i big hug mom jebaču...kojeg moran imat..thumbupsmokinkisskisskisskisskisskisskisskiss
jbg..mislin da san se opet zajubilacerekcerek..ajd sinjamo se tu i tamo..klikajte me i dalje..jojin vas..kissmahnutnaughty odoh ja učit..zijevdead



| CoLoR My WoRlD (4) | Or ShUt Up | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.