crazy girls5555

16.06.2006., petak

hej

ej ljudovimah...pa mogla bih i ja nešto napisati...budući da cijeli dan radim svašta ništawink... mislim da je i na meni red... ugl. ko što je to petra napisala nama je škola završila... ja sam, pametno djete prošla sa 5yes, drugi put u srednjoj školi... što kaže da sam u cijelom svojem školovanju samo jednu godinu prošla sa 4eek...fakat sam legenda.rofl..ugl. prevruče mi jeparty.al bolje i tako nego hladno.... po cijele dane sam negdje a kad sam doma mi je predosadnozijev...fakat neznam kaj da domeka radim... ugl. izvještaj u zadnje vrijeme kaj se događa kod mene... ah neznam, pitam se zašto nemogu imati dečka.no.. stvarno mi nije jasno... nemojte mislit da sam neka nadobudna očajnica koja bi otišla sa svakimnono, al tu i tamo me neki dečko pomuti srcezaliven (ak se to tako smije reči)... ugl. onu predivnu utakmicu hrvatskaCROhrvatska:BRA sam gledala sa svojima u bircu... u KICusmokinsmokinsmokin... i to na najboljim mjestima... fakat smo zakon... a ja sam imala nacrtane šapicesmijeh (jednu crvenu jednu bijelu) na dekolteuwink... fakat je bilo forathumbup... možda uspijem stavit sliku na komp pa vam pokažem... inače...tako mi je žao kaj su se petrica i rajnica razbolile čim je završila školica...al evo držim im fige da što prije ozdravewink... do maloprije sam bila sa Martom u maximiru i tak smo lijepo 2 i pol sata pričaleblabla i pričaleblabla.... baš je bilo supernut...skroz sam se opustila...pričale smo i o maturalcu koji nam sljedi...ali zanjimljivija tema nam je zasigurno bila sutrašnji izlazak... PAPAYAparty... ooof.... dala sam cipele na popravak...moram sutra posuditi suknju od smijehsestričnesmijeh... u svakom slučaju moram se totalno skockat...jer opet imam neku "zadaću"naughty... nadalje uopće ne shvačam zašto se danas jedna osoba nadurila na mene i Žnamcor... al fakat, fakat, FAKAT bez razloga... headbangpa halooo...headbang ugl. neznam... kaj još? pa neznam brijem da sam dosta napisala iako za_pravo (ovakvo izgovaranje te riječi sam naučila od svoje dvije drage prijateljice) nisam napisla ništa baš konkretno... al eto dovoljno za vas... koje uopće interesira... a bome vas je malo... a nema veze ne dira to mene... pogotovo ne dok sam ovako umornazijev... u svakom slučaju još samo mogu reći da mi je drago da na neke ljude pozitivno utječemrolleyes... kao što se to danas pokazalo...a dobro mislim da to nebi bilo tako da ta osoba još pozitivnije ne utječe na menecerek

cerekLjubi vas Laracerek

P.S. Isprikuwave šaljem R što nisam došla na njegov lumtu večeras, makar mi je več dao VIP kartu...hehehe ...al am fakat iscrpljena...

- 21:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

e-mail

OBAVEZNO

You're beautiful- JAMES BLUNT