Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

Sve i svasta,a najvise mi....haha

4 VELICANSTVENE haha...
ANITA DRAŽIĆ:
Ide u GRAFICKU SKOLU ZADARbang....Obozava pretjerivat u sminki,ali ne i previsethumbup....Cila je neka njezna,slatka,ugl.munjena zenska,( u pozitivnom smislu).....Preponosna je i to ju cini vecom osobom....Dobra je u dusi ,a oni koji ju ne poznaju trebaju je upoznat da bi vidili kakva je ona zapravo,jer je vecina njih blati,a takve nabijemo na kurac...Zivila partykiss
IVA RADOŠ:
Ide u MEDICINSKU SKOLU ZADAR(Ante Kuzmanic,za one koji neznaju)...Zenska je zakon,s njom nikad dosadno...zuboUvijek je dobre volje i uzivljenica u ROCKsmokin...Zivo joj se jebe za sve...beljVoli svoju kuju Lunuzubo...Draga cura,bez koje nebi bilo zabavno lokati....E,da i mrzi svoju skolu i zeli ca iz nje,ali mama neda,ali jbg...burninmad...Ma,svi mi nju volimo ...kiss
KATARINA MADUNIĆ:
Ide u POMORSKU SKOLU ZADAR,isto ko Cela...Svi je obozavamo,jer je skroz draga i opicena...A,pogotovo kad popije koji gutljaj alkohola,onda nam nema spasa od piseva....Jako je osjecajna,pa cesce voli pustit koju suzicu...kissGlavno da ona OBOZAVA hladno pivo,bez kojih Kate nebi bila Kate...I tako...kiss
GLORIJA LONGIN:
Ide u POMORSKU SKOLU ZADAR isto ko Cela i Kate,sve tri idu skupa u razred ,da se zna...Sve je dobro dok se ne pocne smijat,jer ima gromovit smjeh,haha....zubobeljblabla.....Voli nosit dekolteice,pa se ljudi moraju pazit da ih nebi cicom u okozubo...Ima plavu kosu,sto joj i lici...zajebavamo se..Pametna je ona cura....U posljednje vrime voli bizati malo previse,ali aj neka joj je....Uzivljenik je u matematiku...odjednom pametna...haharoflkiss
Voli biti glasna,nezna potiho pricat,tako da jadan onaj komu ona sapce...kissMa,volimo mi nju ovakvu kakva je...Nije ona jadna kriva sto je bolesna...haha salimo se...Ona je najvise od svih nas na svom mistu...Zna udijelit dobre savjete,kad ti je najteze prva ce ti doci i obrisat suzu sa lica....cryKroz zajebanciju pokazuje ljudima koliko ih voli,pomalo neobican nacin,ali takva je....kiss









10 ZENSKIH PRAVILA!!!!!!!


1.) Kad ti se svidi,zavedi ga,a kad ti se priblizi odjebi ga!
2.)Nikad,ali bas nikad nemoj nu dati do znanja da ga volis!
3.)Ne daj mu sve jer ce se brzo zasititi!
4.)U drustvu mu nikad nemoj dopustiti da govori da je glavni!
5.)Budi spremna na prekid,ali kad krene prekiniti,prekini ti s nim!
6.)Odma nadi drugoga da ne pomisli da tugujes za njim!
7.)Ignoriraj ga,budi svoja,kao da ne postoji!
8.)Ne govori mu previse dok ste skupa jer kad prekinete nece moci blatiti tvoju losu stranu-jer ti je naravno nemas!
9.)Zadaj mu nekoliko prepreka,da vidis sto je spreman napraviti za tebe!
10.)Nikad nemoj zaboraviti da si ti SEF!!!!!


TI MISLIS DA SAM SRETNA,
JER TO MOJ POGLED KAZE,
ALI SRCE POTAJNO PLACE,
A POGLED UVJEK LAZE...
DA NISAN NIKAD TE SRELA,
MA DA TE NISAN TAKO SILNO HTJELA,
TEK SAD ZNAN:
PUNO BOLJEBI TIVILA...
ONA TE IMA,
JA CU TE PREOTETI,
NJOJ SI OTISAO,
MENI CES SE VRATITI,
TI CES ME PONOVO TRBATI,
A JA CU TE: O D J E B A T I !!!!!!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 14.11.2007.

napokon i ja.....

ovako.....moja ljubljena gloria mi je naredila da opisen kako nam je bilo u preku.........malo kasnin,al nema veze......

znaci......datuma 2.11.2007. ekipa se skupila i krenula u preko na put bez povratka...bile ja i gloria,NARAVNO,heniko,pare,stinky,vule i brane......dogovorili se mi da idemo trajekton u 1:30....da......i naravno ekipa sa bb-a kasni.......i nasa draga gloria digne panikuheadbang...nista novo......ubiti...da skratin pricu dosli mi u preko...bravo za nas...hahaha...
gloriina nona nam skuvala rucak...e da....ZIVIA GULASparty.....ja,vule i stinky se lipo najilinjami dok je ostatak rulje sidia isprid kafica i pija pivu.......
dosli doli i ostatak dana se zajebavali po preku.....bia je sowwwwww.....
posli otisli na palacinke kod gloriie......lipo se najilinjami i napiliparty.......
e onda slijedi dogadaj dana......u gloriin kafic je uletia vrlo poznat covac pod imenom MUTIC...HAHAHHAHAHAHHA....ljudi moji.....kad je on pocea govoriti pata,pata.pata.....mi grunuli.....ja san se zamalo upisala u gace os smiha.......i tako mi laganini krenulu nazad u nas voljeni zadar.....bez glorie,ona nas je odjebala i ostala u preku......a na trajektu bia jos veci sowww....stinky se jadan smrza..a bizi......ubiti bilo nam je prva liga..... i vec sad slijede nova dogovaranja za jos jedan put bez povratka......thumbup

e to gloria,nadan se da si zadovoljna sa mojim izvjestajem.......
pozzam EKIPU SA SFINGEpartysmokinwave,moju gloriicukiss,ivu,anitu,tenu,ekipu sa bb-a,ekipu iz jazza,moga bracu,i naravno moga dragogcerekcerekcerekcerekkisskisskiss
i to bi bilo to..........
by:katawavewavewave

P.S. ispricavam se na greskama,ako ih ima uopce.......



| Just Say SomeThiNg (3) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.