< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na mom blogu ce se raditi o svemu i svacemu...
Vidit cete i sami...

Linkovi


Friendster

Friendster



Posjetite ove blogove
Moja best frendica Hancha-luda je totalno
Emka bedemka
Zakon cura zakon blog
Odlicna cura tako je zakon isuse pre odlican blog
THDodi pogledaj i iznenadi se
Mia-novi blog...cura iz mog razreda
Cagajmo
image hosting for myspace

image hosting for myspace



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ej pogledajte ovo obavezno




daj da vidimo koliko vas ima...
Free Website Counter
Get a Free Website Counter
hm...pa nije vas malo
Par smjesnih stvari kaj sam nasla
image hosting file

image hosting file


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace images

MySpace images


Kaj moje ime znaci
MMeek
AAmbivalent
RRelaxed
IInsane
EExtreme
LLovable
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



subota, 12.05.2007.

MRZIM TEEEE...-dopuna na prosli post

Mrzim te su a moje rjeci koje sad upotrebljavam za svoju simpatiju...
Ugl...Moja simpa je kao sto znate bio Luka..
Bila sam u njega 2 mjeseca zacopana i kao inace bilo je dobro,ali sada nakon njegove zadnje poruke sam shvatila da ga mrzim...Da je "bezosjecajna" pizda i da mu je stalo samo do njegovog "coolerskog" imida ponasanja ili kak vec ocete...
Trebala sam slusat hanu i ostale frendice kad su mi rekli da je on cooler i da mu nije stalo do niceg...:(
Ah ali nisam bila sam ziher da je on drukciji ali ipak nije....Tak da ovo su moje posljednje rjeci za njega...
Luka od danas si za mene nitko...Mrzim te i nadam se da te vise necu vidjet(nazalost to je tesko zato jer ide u istu skolu ko jadead)i ps: odjebi!!! ali ipak...u slucaju da nade ovaj blog nadam se da ce ovo procitat i saznat sto sada mislim o njemu
Hana sorry kaj te nisam slusala znala sam da si nekak u pravu ali ipak...
Tnx ljudi na svim komentarima koji ste mi ikad ostavili...
Love ya i bye :D...
PS:Dan brzo ozdravi:)
SICK OF TRYING, TIRED OF CRYING, YEAH-I'M SMILING, BUT INSIDE I'M DYING...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.