< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na mom blogu ce se raditi o svemu i svacemu...
Vidit cete i sami...

Linkovi


Friendster

Friendster



Posjetite ove blogove
Moja best frendica Hancha-luda je totalno
Emka bedemka
Zakon cura zakon blog
Odlicna cura tako je zakon isuse pre odlican blog
THDodi pogledaj i iznenadi se
Mia-novi blog...cura iz mog razreda
Cagajmo
image hosting for myspace

image hosting for myspace



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ej pogledajte ovo obavezno




daj da vidimo koliko vas ima...
Free Website Counter
Get a Free Website Counter
hm...pa nije vas malo
Par smjesnih stvari kaj sam nasla
image hosting file

image hosting file


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace images

MySpace images


Kaj moje ime znaci
MMeek
AAmbivalent
RRelaxed
IInsane
EExtreme
LLovable
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



subota, 21.04.2007.

Evo nakon dugooo vremena novi post...PARANORMALNO

Ok ovaj post je malo scary tak da sam nasla punoo stvari kao npr...demoni-"fallen angel" ufo,sirene,locness monster,cudna bica,El chupacabra i ostale uzasno strasne stvari preporucujem vam da pogledate...
Prvo je demo"fallen angel in the woods"
ja sam se tak "prepala kad se okrenuo" ili la...

ovo o duhovima...

nadopunim post kasnije chaooo



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.