SvAšTaRa

Ime:Laura
God:13
Volim:frendove,coca-colu,zabavu,
smijeh,puno komentara na blogu
U ovom blogu čitat ćete o svemu i svačemu

Zašto srbi ne mogu igrati šah?
-"Kralj i kraljica u Londonu."
-"Topovi na kosovu."
-"Konji u Haagu."
-"A Šahovnica u Hrvatskoj!"beljnaughtynut

Pred vjenčanje:
On:"Yes!To!Napokon sam dočekao!
Ona:"Hoćeš da idem?"
On:"Ne,niti pomislio nisam na to!"
Ona:"Da li me voliš?"
On:"Naravno!"
Ona:"Jesi li me kad prevario?"
On:"Ne!Zašto ikako pitaš?"
Ona:"Da li me želiš poljubiti?"
On:"Još kako!"
Ona:"Da li me želiš udariti?!
On:"Nema šanse!Nisam takav čovijek!"
Ona:"Mogu li ti vjerovati?"

PRIJE VJENČANJA OBAVEZNO PROČITATI
OVAJ TEKST OD DOLE PREMA GORE!!!

sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswink

-Što znači windows NT?
-Nice Trythumbup

-Kako inžinjer elektroničke priča viceve?
-100110001110001110001000011nut

-Obraća se informatičar svome sinu:
-"Kako se glasa pas?"
-"Vau,vau!"
-"Bravo,a maca?"
-"Mjau,mjau!"
-"A,miš?"
-"Klik,klik!"zaliven

-Kako kompjuteraš popravlja auto?
-Izađe iz njega pa opet uđe!lud

Upita Mujo Fatu:
-"Fato jesi li slobodna slijedeći ples?"
-"Jesam!"
-"Super!Možeš li mi pridržati pivu?"partysmokin

Došao Mujo u upravu za zapošljavanje i na porti ga tip pita:
-"Ime i prezime"
-"Mujo Mujić
-"Kada ste rođeni?"
-"23.6.1965."
-"Jeste li oženjeni?"
-"Da,za ženu"
-"Pa znam da ste za ženu,jeste li vidili ikog da je oženjen
za muškarca?!"
-"Da!Svoju sestru!!!"wink

Razvode se djed i baka u stotoj godini života.Sudac i čudno
promatra pa kaže:
-"Dobro,nema problema ali što ste do sada čekali?"
-"Čekali da nam djeca pomru da se ne sekiraju!"lud

Kad telefon zazvoni, ti ćeš reći molim, a od mene češ čuti PA LJUBAVI JA TE VOLIM!!!!

Kada sam u kjevetu,
sjetim se tebe,
pa umjesto tebe
zagujim sebe
pa od tuge i tejeta
padnem s kjeveta
kad misjim da te jubim...
uh, tada se pjobudim.....

Ružo moja,
smirila si nemire
u meni.
Kraj mene si
procvjetala,
kraj mene
uveni.

-SVATKO-
Svatko nešto ima,
Nešto što drugi nema,
Svatko želi ono što nema,
Nešto što drugi ima.

Blago budalama,
njima je lako
jer ne misle tako.

Kad ideš cestom,
pogledaj nebo plavo
sjeti se mene
a sad CIAO.

Par lijepih riječi

*Vidjela sam čovjeka bez osmijeha pa sam mu poklonila jedan

*Neki ljudi se šeću po kiši, drugi se samo smoče

*Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego trenucima koji nam oduzmu dah

*Vjerovanje vidi nevidljivo, osjeća nedodirljivo i postiže nemoguće

*Ljubaznost je jezik kojeg jednostavno čuju gluhi i čitaju slijepi

*Najljepši dio ljepote je onaj kojeg slika ne može prikazati

*Budućnost pripada onima koji vjeruju u ljepotu svojih snova

*Tajna sreće je sloboda, a tajna slobode hrabrost

*Ukoliko si nešto možeš vizualizirati, lako to i dostigneš. Ako o tome lako sanjaš, jednostavno to i postaneš

Prijateljsku ruku pruži svima, ali srce samo iskrenima.

Kad te život zamori i srce zaboli, sjeti se da te netko još uvijek voli.

Kada te bujica odnese nekud daleko, sjeti se dvije riječi "NEKAD I NETKO".

-DJETINJSTVO-
Možda ti život bude tužan, možda ćeš da dugo patiš, tada ćeš prvi put zaželjeti sretno DJETINJSTVO da vratiš.

Slušaj savjet roditelja,
pa ćeš sretan biti,
u životu nikad nečeš
gorke suze liti.

Put do ljubavi
je posut
sa mnogo trnja.

Prva ljubav kao
prvi zubi,
ispadnu ti
ali ti dojdu drugi.

U noći dubokoj
kad srce strijepi
sjeti se mene
Anđele lijepi.

Can't stop - Marron 5

All alone in my room thinking of you at a rate that's truly alarming
I keep looping my memories of you in my head
I pretend that you want me
And I fall asleep and dream of alternate realities
And I put myself at ease by pretending that she still loves me

And I can't stop thinking about you
And I can't stop thinking about you
You never call, what do I do?
And I can't stop thinking about your love

Ohh yeah

Can't believe, I could think that she would just follow me everywhere I go
I just wrestle with you in my dreams and wake up making love to a pillow

And I fall asleep and dream of alternate realities
And I put myself at ease by pretending that she still loves me

And I can't stop thinking about you
And I can't stop thinking about you
You never call, what do I do?
And I can't stop and I can't stop

What I would give to have you look in my direction
And I'd give my life to somehow attract your attention
And I touch myself like it's somebody else
Thoughts of you are tattooed, on my mind, let me show you

And I can't stop thinking about you
And I can't stop thinking about you
You never call, what do I do?
And I can't stop thinking about you
And I can't stop thinking about you
And I can't stop thinking about you
You never call, what do I do?
And I can't stop thinking about you

Slušaj savjet roditelja,
pa ćeš sretan biti,
u životu nikad nečeš
gorke suze liti.

Put do ljubavi
je posut
sa mnogo trnja.

Prva ljubav kao
prvi zubi,
ispadnu ti
ali ti dojdu drugi.

U noći dubokoj
kad srce strijepi
sjeti se mene
Anđele lijepi.

Primjetila je da plače. Tihe suze- skupljale su se u kutovima njezinih očiju. U sebi je osječala prazninu. Tuga je nestala, a zamijenio ju je hladan, tup osječaj ništavila....

Znali su se 6 mjeseci prije nego sto su prohodali.
Posvadjali su se i
poslije te svadje zblizili se jos vise.
Jednog dana mu je rekla da je
bolesna i kako ima bolest srca.
U trenutku ju je
zagrlio i poceo plakati.
Ubrzo kad je
trebala ici na operaciju,na aerodromu
kad je trebala uci u avion,nije joj rekao ni bok.
Kad je dosla oporavljena sa operacije,nije ga ni vidjela.
Pitala je mamu gdje je on.
Mama ju je cudno pogledala i upitala
"Zar ne znaš tko ti je srce dao?"

HERE COMES THE SUN-The Beatles
Here comes the sun
Here comes the sun, and I say
It's all right

Little darling, it's been a long cold lonely winter
Little darling, it seems so long since it's been here
Here comes the sun
Here comes the sun, I say
It's all right

Little darling, I see those smiles returning to the faces
Little darling, it seems so long since it's been here
Here comes the sun little darling
Oh, here comes the sun, I say
It's all right

Sun, sun, sun, here it comes
Sun, sun, sun, here it comes
Sun, sun, sun, here it comes
Sun, sun, sun, here it comes
Sun, sun, sun, here it comes
Sun, sun, sun, here it comes

Little darling, It seems the ice is slowly melting
Little darling, it seems so long since it's been clear
Here comes the sun
Here comes the sun, little darling
Here comes the sun, and I say
It's all right

Here comes the sun, little darling
Here comes the sun, and I say
It's all right
It's all right

Where the wild roses grow
They call me The Wild Rose
But my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know
For my name was Elisa Day

From the first day I saw her I knew she was the one
As she stared in my eyes and smiled
For her lips were the colour of the roses
They grew down the river, all bloody and wild

When he knocked on my door and entered the room
My trembling subsided in his sure embrace
He would be my first man, and with a careful hand
He wiped the tears that ran down my face

CHORUS

On the second day I brought her a flower
She was more beautiful than any woman I'd seen
I said, 'Do you know where the wild roses grow
So sweet and scarlet and free?'

On the second day he came with a single rose
Said: 'Will you give me your loss and your sorrow?'
I nodded my head, as I layed on the bed
He said, 'If I show you the roses will you follow?'

CHORUS

On the third day he took me to the river
He showed me the roses and we kissed
And the last thing I heard was a muttered word
As he stood smiling above me with a rock in his fist

On the last day I took her where the wild roses grow
And she lay on the bank, the wind light as a thief
As I kissed her goodbye, I said, 'All beauty must die'
And lent down and planted a rose between her teeth


FILM- VALOVI
Sezdeset osme pobjegoh od kuce,
Bila je jesen i bilo je vruce.
Nisam bio zreo ni za brijanje,
Stari rece: Hajde na sisanje!
Sezdeset osme pobjegoh od kuce,
Bila je jesen i bilo je vruce.
Sezdeset osme pobjegoh od kuce,
Govorim stvari od juce.

Deset godina kasnije,
Sve mi je bilo jasnije,
Kosu dugu pola metra,
Skratio sam na dva centimetra.
Stari rece: Hvala ti Boze!
Ukrao sam mu jaknu od koze,
Nakon samo 52 tjedna,
Dosla je sedamdeset sedma.

Sve nas nosi isti val,
Nasa su vesla gitare,
Imamo neke nove snove
I pjesme stare.

Deset godina sam proveo u dimu,
Nove odluke su donjeli u SIV-u,
Dolazi netko, ja neznam tko,
Ali jako, jako osjecam to.
Osamdeset sedma mi se smije,
Sve sam ovo vidio prije.



JEM-THEY
And who are they
And where are they
And how can they
know all this
And I'm sorry so sorry
I'm sorry we do this
Who made up all the rules
We follow them like fools
Believe them to be true
Don't care to think them through

And I'm sorry so sorry
I'm sorry it's like this
I'm sorry so sorry
I'm sorry we do this

And it's ironic too
Coz what we tend to do
Is act on what they say
And then it is that way

And I'm sorry so sorry
I'm sorry it's like this
I'm sorry so sorry
I'm sorry we do this

Who are they
And where are they
And how can they possibly
know all this
Who are they
And where are they
And how can they possibly
know all this

Do you see what I see
Why do we live like this
Is it because it's true
that ignorance is bliss

Who are they
And where are they
And how do they
know all this
And I'm sorry so sorry
I'm sorry it's like this

Do you see what I see
Why do we live like this
Is it because it's true
that ignorance is bliss

OneRepublic- come home
Hello world
Hope you're listening
Forgive me if I'm young
For speaking out of turn
There's someone I've been missing
I think that they could be
The better half of me
They're in their own place trying to make it right
But I'm tired of justifying
So i say you'll..

[Chorus]
Come home
Come home
Cause I've been waiting for you
For so long
For so long
And right now there's a war between the vanities
But all i see is you and me
The fight for you is all I've ever known
So come home
Oooh

[Verse 2]
I get lost in the beauty
Of everything i see
The world ain't as half as bad
As they paint it to be
If all the sons
If all the daughters
Stopped to take it in
Well hopefully the hate subsides and the love can begin
It might start now..Yeahh
Well maybe I'm just dreaming out loud
Until then

[Chorus]
Come home
Come home
Cause I've been waiting for you
For so long
For so long
And right now there's a war between the vanities
But all i see is you and me
The fight for you is all I've ever known
Ever known
So come home
Oooh

[Interlude]
Everything i can't be
Is everything you should be
And that's why i need you here
Everything i can't be
Is everything you should be
And that's why i need you here
So hear this now

[Chorus]
Come home
Come home
Cause I've been waiting for you
For so long
For so long
And right now there's a war between the vanities
But all i see is you and me
The fight for you is all I've ever known
Ever known
So come home
Come home
[Come Home Lyrics on

Voze se cura i dečko na motoru.
Cura: "Nemoj tako brzo,smanji!!!!!"
Dečko: "Ne, baš je ludo..."
Cura: "Ne, nije...molim te uspori"
Dečko: "Reci da me voliš!"
Cura: "Znaš da te volim!"
Dečko:"Zagrli me" (cura ga zagrli)
Dečko: "Molim te uzmi moju kacigu sa glave, meni je tijesna i stavi je sebi na glavu!!!"

Sljedeće jutro u novinama: Motor imao nesreću, jer su kočnice popustile, dvije osobe su bile na motoru-jedna je preživjela, a druga poginula.

ISTINA JE: Da je dečko ustanovio na pola puta da su kočnice popustile, a to nije htio reći svojoj curi...želio je posljednji put čuti njene rijeći-" VOLIM TE!" Želio je posljednji put osjetiti njen ZAGRLJAJ! Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu, jer je želio da ona preživi, iako je to značilo da će on poginuti!

Just a castaway
An island lost at sea
Another lonely day
With no one here but me
More loneliness
Than any man could bear
Rescue me before I fall into despair

I'll send an SOS to the world
I'll send an SOS to the world
I hope that someone gets my
I hope that someone gets my
I hope that someone gets my
Message in a bottle

A year has passed since I wrote my note
But I should have known this right from the start
Only hope can keep me together
Love can mend your life
But love can break your heart

I'll send an SOS to the world
I'll send an SOS to the world
I hope that someone gets my
I hope that someone gets my
I hope that someone gets my
Message in a bottle

Walked out this morning
Don't believe what I saw
A hundred billion bottles
Washed up on the shore
Seems I'm not alone at being alone
A hundred billion castaways
Looking for a home

I'll send an SOS to the world
I'll send an SOS to the world
I hope that someone gets my
I hope that someone gets my
I hope that someone gets my
Message in a bottle

Ljudi ja fkt više neznam kaj da napišem u box pa evo vam par slikica:

Michelle Tanner

MICHELLE TANNER

michelle tanner icon

michelle tanner icon

michelle tanner icon

michelle tanner icon

michelle tanner

Michelle Tanner

michelle tanner

olsen1

Olsen sisters

sisters

sis

sisters

twin

olsen sisters

Avril

michelle tanner

Michelle Tanner
















I will always love you

If I shold stay,
I would only be in your way.

So I`ll go,but I know
I`ll think of you every step
of the way.

And I will always love you.
I will always love you.
You,my darling you.
Hmm.

Bittersweet memories
that is all I`m taking with
me.

So,goodbye.Please,
don`t cry.

We both know I`not
what you,you need.

And I will always love you
I will always love you

I hope life treats you kind.

And I hope you have all
you`ve dreamd of.

And I wish you,joy and
happiness.

But above all this,I wish
you love.

And I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I,I will always love you.

You,darling,I love you.
Ooh,I`ll always,I`ll always
love you.


yeskisscerek




< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (9)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

CaRtOoN sLiČiCe

Kakav vam je moj blog????
Odlican?
Zabavan?
OK?
Glup?
Dosadan?
  
pollcode.com free polls


pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace glitter

myspace glitter



myspace layouts

myspace layouts





myspace layouts

myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace glitter

myspace glitter



myspace layouts

myspace layouts



myspace comments

myspace comments



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout images

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics



myspace layout

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



pimp myspace profile

pimp myspace profile



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layout images

myspace layout



myspace comments

myspace comments



myspace glitter

myspace glitter



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



layouts myspace

layouts myspace



pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace graphics

myspace graphics



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace comments

myspace comments



myspace graphics

myspace graphics





Love Bunny E-Cards



Fantastic Free Electronic Postcards



Cool Friend Greetings



Hilarious Flash Movie Greeting Cards



Valentines Day Cards









Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 30.04.2008.

nAtJeCaNjE

E ljudi mojiwave sutra vam ja idem na jedno lijepo natjecanjethumbup.
Jedva čekamparty i kaj da vam kažem step formaciju smo tek
naučili tak da neznam kak ćemo proć al mislim da će bit dobrothumbup.
Sa show formacijom smo na kupu bili 3. ali to je jedva da smo bili treći
jer nismo baš bog zna kaj otplesalinamcornobang.E sad.....došli
smo na show malu grupuno.......to smo na kupu bili 8. a prvih 7
je išlo u finalezaliven nadam se da ćemo sad bit bolji i da ćemo
ući u finaleyes.Ak nećemo uć u finale bit će nam to zadnji put da
plešemo tu malu grupunocry.No dobroyes.Ima tu i puno tih kostima
koje treba sve pazit da se ne izgubeyes jer ak se izgube onda će nas
trenericabang.Al imamo mi tu jedan mali problemčićbang imamo
dvije cure koje samnom plešu malu grupu al se one mjenjaju jedna zna
bolje plesat a druga slabije i sad će nakraju ispast da će ova kaj slabije
pleše plesat na natjecanju umj. ove kaj pleše boljenononamcornocry.
A ja znam da ćemo mi možda proć u finale ali i znam da nećemo bit
1.2. ili 3.tuzan.To je sigurno.Zato kaj onaj ko je osvojio 1.2. ili 3.
mjesto ide na europsko al nema šanse da to budemo bili mi al dobrowave.
Komajte mi i javim vam se kad se vratim jer je natjecanje u čet i pet i
tam smo cijeli dan pa.........napišem post u sub ok????????
PPPPPPOOOOOOOOZZZZZZZZ&&&&&KKKKKKKIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSS



| KoMeNtIrAj (16) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

subota, 26.04.2008.

nIsAm BiLa VeĆ dUžE vRiJeMe

Bok ljudi kaj ima kod vas?waveKod mene niš novo osim
kaj me boli zubnamcorcry.Evo da vam kažem kaj je bilo
ovh danablabla.Ponedjeljak je bio ono normalno ko i svaki
ponedjeljak ali je utorak bio malo drukčijiyesbang.Išli smo
sa školom u Tehnički muzejthumbupsmokin.Bilo je super
jedino mi je glupo kaj smo morali zapisivati sve kaj smo vidlibangzijev.
Npr. kad smo bili u rudniku morali smo zapisivati kaj nam je
onaj tam tip pričao i tak za sve ostalonamcor.Imali smo i tri
predavanja od kojih je samo jedno bilo zanimljivoyessmijeha
to je o morskim gmazovimazubo.I tak uglavnom bilo je okthumbup.
E a ovo kaj ću vam sad reć je.......tj. sami odlučite jer je vama to
smiješno il tužnoyes.Isto ovaj tjedan (nesjećam se točno koji dan)
moja frendica iz razreda Kristina,Matea i ja smo pod odmorom
otišle u wc da pričamo.I sad.........zujoKristina se naslonila na
lavabo u wc-u i njoj Matea kaže daj Kikica nemoj se tu naslanjat
puknut ćeyes.A dođe Kristina pa nek puknebang i taman kad
je Matea izašla iz wc-a Kristina se još više naslonila i lavabo je tak
puknuo da je cijeli pao na pod i razbio seludzalivenrofl.Cura (kristina)
se tak usrala (i ja skupa s njom) da je skočila van iz wc-a ko da će
nekaj eksplodirat, a ja sam ostala tam ukipljena stajateek.Kikica si je
tak razrezala ruku i jako joj je išla krva al nije ni skužilaludnut.
A ovaj jedan Branimir onak dođe do wc-a i počne tam pljeskat a
mi se tam trgamo od smijeharofl.A jjjjjjoooooooooooooojjjjjjjjjjjjjj....................
I dobro idemo sad na drugu stvaryes.Moj zubcry.........U srujedu
sam išla kod zubara jer me užasno bolio zub (i još uvijek me boli)
koji su mi već popravljali al mi se sad upalio živacbangmadheadbang
pa mi moraju opet nekaj popravljatbang.Dođem ja njima da bi htijela izvadit
taj zub kad se nemože popravit jer me već boli po 2. put a dođu oni meni
nećemo ti izvadit zub jer ti je taj zub vašan za žvakanjelud.Mislim D
ko da ja nemam druge zube kak su mutavilud.I kaj sad će mi ga popravit
pa će me opet bolit pa će mi opet popravit pa će me opet bolit i tak još
50 puta umj. da mi ga odmah ne izvadelud.A mene tak boli da više nemrem
trpit a sljedeći put kad idem kod zubara je u srijedu 1 dan prije natjecanja
mislim D.Još će me tam na natjecanju bolitbang.Joooooooooooooooj tak ono.....
neznam kaj da radimnamcor.Tak bi se sad zaderala iz petnih žila da me prestane
bolit a nemrem se derat jer će me stara nalupatrolleyes.Joooooooooooooj.
Ma znate kaj ja ću se ovak zaderat preko kompa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Evo.E sad bi ja mogla ić i dajte mi komajte pozzzz svim blogerimawave.



| KoMeNtIrAj (22) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

nedjelja, 13.04.2008.

eVo MaLo O mAtEiNoM rOčKaSu

Bokić ljudovi evo mene opetwave.Dosadno mi je i neznam kaj da
radimnamcorzijev.E i da vam još nekaj kažem,imala sam tu na
prošlom postu 12 komova al sam 12.-ti komentar izbrisala jer je
neka glupačica tu napisala kao:" joj jadna magdalenica šta ćemo sad
s njom kaj sad vrtilo joj se pa kaj,meni se povraća i šta sad"lud.E
cura ne da je glupa nego mutava i neznam kaj da još kažemnamcor.
To moraš bit panj da tak nekaj napišešyes.Curi je bilo loše jer joj je
pao tlak tj. imala je jako niski tlak i za razliku od te glupače bilo joj je
užasno loše i srce joj je lupalo 100 na sat i sad ta glupača napiše pa
meni je sad zlo i nikom nišludnamcor.E curo ak sad ovo čitaš fakat
si takva glupača yesyesyesyesyes nije isto kad ti se užasno vrti
da nemreš ni stajat i kad ti je zlo i BUDI SRETNA kaj se tebi to nije dogodilo
jer ti bi se tak usrala ko........zato šuti!!!!!!!!!!!!!!!yesyesyesyesyes
I sad da prijeđem na glavnu stvar(napokon) jučer sam bila na ročkasu kod
naj frendice Matee(imam puno naj frendica to ste već skužili) i bilo je predobrothumbup.
Prvo kad smo došli kod nje malo smo pričali i zezali se i kad su došle još
dvije cure onda smo gledale step up 2party.Ali ima tu i ali na pola filma
cd je stao jer nije dobro sprženheadbang.Al nakraju smo pogledali neki
drugi film koji je bio superthumbupyesnutsmijeh.Kad je završio film
navinuli smo muziku do daske i plesalipartynaughtyrofl.A kaj je najbolje
bile smo nas 6 cura same domathumbupbelj.Kasnije smo naručile
pizzu koja je bila prefinanjamipartysmokin i tak.Fkt je bilo predobroyes.

EvO vAm JeDaN vIdEo !!!!!



I nema novog posta dok nebude PREKO 100 komovayes.



| KoMeNtIrAj (32) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

petak, 11.04.2008.

OvAj PoSt Je PoSvEćEn MoJoJ nAj FrEnDiCi

Ey evo i menemah.Danas je cijeli dan bio superthumbup osim
sada ovoga kaj se dogodilo na treningunotuzan.Mojoj naj frendici
Magdaleni nije bilo dobro nakon treningaeeknamcor.I vrtilo joj se u
glavi itd. dalje neću pisat.....no uglavnom bilo joj je jako lošetuzancry.
Svi koji žele da joj bude dobro te da se to ne ponovi MOLIM VAS
komajte za MAGDALENU te joj dajte podršku neka joj bude dobro
te da je nebude strahyes.Ok,onda još neznam kaj da vam kažemnamcor....
mi smo se svi tam usrali jer nismo znali kaj joj je i to je nešto pregroznotuzan
i strašno i......ja stvarno ljudi neznam kaj da vam kažem.Ja sam još uvijek u šoku
i nemogu vjerovatnamcor.Joj kaj će se sve još izdogađat......mene sad
strah svega.Dobro....idem ja sad i samo komajte za MAGDALENU mah.



| KoMeNtIrAj (21) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

petak, 04.04.2008.

Ljudi evo vama još jedan video



| KoMeNtIrAj (12) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

A joj kakav grozan dan u školi...

Bokmah.Evo mene nakon groznog dana u školibangheadbang.
Prva dva sata imali smo tehničkinamcor i naravno baba nam
mora dat testrolleyes.Kao i svaki put kad pišemo kaže:evo vam
mala kontrolnaeek.A pitamo mi nju:profesorice kolko ima pitanja?
A dođe ona:30!!!!!!!!!!ludMislim kakva ti je to mala kontrolna od
30 pitanjaludnamcor.I tako.Poslje smo imali hrvatskizijev,a nakon
toga vjeronaukyes.Al ja nisam bila na vjeronauku jer me počeo bolit
trbuh pa sam išla domasretansmijeh.Sad idem radit jedan glupi
plakat iz engleskogludrolleyes,a onda...idem gledat korak po korak,
pa punu kuću,pa malcolm u sredini,pa dadiljupartysmijeh.
A sutra imam treningsmijeh.Ja mislim da ću ić jer me trbuh više ne
boli tak jako.smijehJeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!fino
I to će mi bit super trening jer ga imam od 10:45 do 14h.partysretanbeljzubocool
I kaj sad?
Ajde evo pozdravit ću vas kad tak navaljujetemah.
Ma zezam seyes.
Ajde sad za pravo pozzzzzzzzz svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mahmahwavewave



| KoMeNtIrAj (10) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

utorak, 01.04.2008.

Dosadno mi je,a sad je još počela i ta glupa škola

Joj ljudi ja neznam kaj da radimheadbangnocry.Fakat mi je dosadnozijevzaliven.
A onda mi još počne i ta glupa školaburninmadmadbang.A na prvi dan dobim 1
iz matišecry.Al taj test smo pisali prije praznika i dođem prvi dan u školu i dobim 1.
Mislim baš sam dobro počelapuknucu.A sad stvarno neznamnamcor.
Tak je dosadno a još moram učit kaj mi se opće nedanono.Ovih tjedan dana mi je
bilo premalo praznikaeek.Mogli su još bar 3 dana dat praznike il malo više 5yes.
No dobro,ja ću se sad dosađivat a vi mi uživajteyes,makar znam da nećete zbog
škole samo zbog školeheadbang.Ajde komajte ak vam se da i...neznam pisat ću vam
i daljemah.



| KoMeNtIrAj (40) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.