¤...MY FR!€ND§...¤

...Vlatka a.k.a. Trajkica...

moja najjjj frendica...
zckn,luda & kul curka,da
je nema trebalo bi je
izmislit...xD informejšon
za boyse: trenutno je ZAUZETA!!!
Image and video hosting by TinyPic

...Ivana a.k.a. Ćelomerovićka

ona je također samnom i Vlatkom
BFF...jakooo je crazy,voli se glupirat,
jedna jakooo kul rukometashicaaa...
Image and video hosting by TinyPic

...Petra a.k.a. Lovrakica...

Trenira samnom...hm...voli jednog
slatkog...xD...ona je zckn,funny,
ma sveeee najjj
Image and video hosting by TinyPic

...Katarina a.k.a. Kata...

Jedna zkn golmanica...ko Petra..
voli mlađeg od sebe..hh..ma supp je...
Image and video hosting by TinyPic

...Andrea a.k.a. Ercegica...

Hmm...šta za nju reć?
Zkn,luda curkaa...trenira rukomet,
ma the best je...
Image and video hosting by TinyPic


Ovak,doći će još fotka od mojih
frendova i frendica: Andree,Anje,Lale itd...
i Fleke,Luke..itd..
Al moram nać malo više vremena za
sve to...al obećajem uskoro...

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Listopad 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by

JA

MALO O MENI.........

*...ime: Maja...*
*...prezime: nope...*
*...grad: Bjelovar...*
*...škola: 2.oš (ludnica)...*
*...razred: _.b...*
*...godine: 13 i pol...*
*...ljubav: complicated...*
*...bavim se: rukometom...*
*...slušam: rock,metal,punk...*
*...naj frendice: Vlatka,Ivana,Ana,
Morena,Anja,Petra,Andrea
Kata,Lala,Sarah,Marina,
Željka,Goljakica,Mare,Anja...*
*...naj frendovi: Ringo,Vuja,Fleka,
Čulo,Luka,Boris,Stjepko,
Dominik,Igor,Viktor,Dandić,Turky...*
*...naj sport: rukomet,nogomet,
snowboard...*


Image and video hosting by TinyPic

*...ovo sam ja...*
Image and video hosting by TinyPic

*...ja prije škole...*
Image and video hosting by TinyPic

*...dost mene,evo neke baš zcnk šljikice...*



ŠŁjłK!C€


...koristan savjet...
Image and video hosting by TinyPic

...good or bad...
Image and video hosting by TinyPic

...zckn emo šljika...
Image and video hosting by TinyPic

...drolja or kurva...
Image and video hosting by TinyPic

...sexy bitch...
Image and video hosting by TinyPic

...ja sam princeza...
Image and video hosting by TinyPic




...ovoliko vas je bilo na mom blogu....



US open ticket



Texans tickets Belmont stakes tickets


*...maj nejm...*





MMischievous
AAdventurous
JJealous
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com







Blogovi koje ja posjećujem....

thumbup*...TUTI..*.
thumbup*...€MO QU€€N...*
thumbup*...M!M!...*
thumbup*...€ŁA...*
thumbup*...KATRIN...*
thumbup*...§ANDRA...*
thumbup*...LUKA...*
thumbup*...SARA...*
thumbup
*...BJELOVARSKI DECKI...*


cerek....LJUBAV JE....cerek

Zvijezde mogu pasti,
sunce može nestati,
ali te voljeti,
nikad neću prestati.
Mogu pasti planine,
i stati rijeke,
ali ce te moje srce,
voljeti u vjeke!!!


Znaš li koliko oči peku,
znaš li koliko suze teku,
kad gubiš onog kog ljubiš,
i kad moliš onog kog voliš!!!


Zašto sam baš tebe srela,
zašto kad to nisam smejla,
zašto me zanio poled oka tvog,
i zašto sad moram patit zbog tog?!


VOLI ME-voljet ću te,
LJUBI ME-ljubit ću te,
VARAJ ME-ubit ću te!!!


Svi su mi rekli,
da te zaboravim,
ali mi nitko nije,
rekao kako?!


VOLIM TE-kao skitnica daljine,
VOLIM TE-kao sanjar snove,
VOLIM TE-kao zora sunce,
VOLIM TE-kao pjesnik kiše,
reci jel te netko volio više?!


Ne želim ti biti
prva koje ćeš se sjetiti,
već zadnja,
koju ćeš zaboraviti!!


Pogledom pratit ću te,
dodirom hrabrit ću te,
zagrljajom branit ću te,
poljupcima hranit ću te,
suzama tješit ću te,
zauvijek VOLJET ĆU TE!!!!


Sama sam i nemam gdje,
čekam te ali nema te,
vrati se VOLIM TEE!!!!


Ako te gnjavim zovi 92,
ako te prestrašim zovi 93,
ako te povrijedim zovi 94,
ako me želiš nazovi moj broj!!!!


Eh...da imam zlatan nož,
da rasjećem srce svoje,
sa svakom bi kapi krvi,
napisala ime tvoje!!!


Ljubav je kada srce prestane,
kucati i drhtati,
a to moje čini,
kada si ti u blizini!!!


cerek...ovo je za moju simpu...cerek

Slovo V najljepše slovo na svijetu,
slovo V je kao ptica u letu,
slovo V je urezano u srce moje,
jer na slovo V počinje ime tvoje!!!



*...još malo slikica,mojih of korz...*

Photobucket
*...Vlatka & ja na tekmi,kad je
Bjelovar igro protiv Zagreba...*

subota, 16.02.2008.

BIRTHDAY PARTY

Heeej ljudeki!!! Kak ste vi meni?! Ste dobro? Šta ima novog kod
vas??? Hvala vam što ste mi "punooo" komali,mogli ste vi to i
bolje... I više neću pisat post dok neskupim barem 150 komića...
Zato punoo komajte,jer vam definitivno vraćam komiće...
Ovaj tjedan smo pisali test iz matke... I dobila sam 5 yesss!!!
Al znam da iz sljedećeg testa neću dobit neku bolju ocjenu,jer
ovo šta sad učimo ništ nekužim. Issse,u školi cijeli tjedan
učiteljice pitaju gradivo....mislim...šta one msile da mi to možemo
za 45 min naučit nešt...?? E sad.... U četvratk je bilo jebeno
valentinovo. Imali smo tombolu. Ja sam dobila nekakav magnet,
tehnjičku i nekakvu gumicu za pastele...lol... Taj dan se ništ
posebno nije dogodilo,osim što je moja sipma dobila pismo od
mene,preko njenogve mame,moje raske... I moje najfrendice(neću reć
koje,da nebi bilo svega) su poslale pisma svojim simpama,isto
preko naše raske... Ona je taj dan bila poštar. Ugl.,jučer smo s
raskom pričale o našim simpama itd,itd... E danas smo ja i
Vlatka išle na Elin ročkas... Bilo je GENIJALNO!!! Na početku je
bilo malo dosadno,al kao i na početku svakog ročkasa. Bilo nas je
5,pa je Iva otišla na nastup s folklorom,pa smo ostale samo ja,Ela,
Vlatka i Užarevička. Kasnije se Iva opet vratila,pa smo igrale
ubojice i detektiva. Onda smo išle jest pizzu... Pa smo malo sjedile
i igrale istinu i izazov. Zatim su došli Elini bratić i sestrićna. Jbt...
ja sam smjela ostat samo do 20:00 h,a kad sam došla kuć starci
su mi rekli da sam prije ročkasa pitala jel mogu ostat dulje,da
bi smjela. A šta sam ja znala jel će bit dosadno il zabavno...
Ah....dosta za danas... Idem sad... Punooo mi komajtee,i pišem
novi post nakon 150 komića....I da... preklinjem vas držite mi fige
za nešt(opet),al nije važno za šta!!!

wave...pozz od Mine...mah

...slikica...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.