13.08.2006. / nedjelja

Živa dosada

aajjjjjjjjjjmmmmmmmeeeeeeeeeee,što mi je dosadno,
ode po cile dane pada kiša,za ubit sebangbangbang
sad sam upravo zapalila s materom smokin
pa neman što radit nego sama sebi dosađujen,popela san si se na vrh glave,više neznan di mi je glava a di su mi noge,samo zujin po kući ka luđak teški,ma ja san otišla na kvasinuludludlud
a mogla bi poslat nini poruku da dođe u moj kvart navečer da se zajebavamo...........
eksplodirat ću od dosadepuknucupuknucupuknucu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaajjjjjjjjjjtte ljudi,da vam više ne dosađujen jer će te i vi zamnom lupat glavon od zidheadbangheadbangheadbang
alright then,till my next post,and hope that i wont be deaddeaddeaddead
goodbye and hang on wellwavewavewave

- 12:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.