12.08.2006. / subota

jučerašnji show

išle ja i nikolina u panorame na piće kod ovog jednog frenda,i kiša je lila ka iz kabla,a ja u japankama i suknji,...............baš se slaže,i išli ti mi tako na piće i kad smo ga ispilepartypartyparty,išle smo ga otpratit do doma da se jadnik ne smoči,a kad sam ja počela klizat po pločicama u onim japankama ka da me vrazi gone,i to još pred hrpom komada,za lupat glavom od zidheadbangheadbangheadbang,a nina krepiva od smiharoflroflrofl,poludila sammadmadmad
ali sad je sve okthumbupthumbupthumbup
i nadam se da mi se takav crnjak u životu više neće dogoditi,iako znam da nisam te sriće,ali jebiga,
ok, till my next post.................................mahwave

- 13:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.