CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAZY !

ponedjeljak, 11.07.2005.

koji mi je kurac ?????????????

ja nean pojma šta mi je. danas cili dan slušan muziku i jedva san čekala da dođen iz vanka doma . došla san danas ranije jer mi je prija digla živce .pas joj jeba mater u pičku onako šugavu ,ljigavu , pušioničarku ...inače kad mi neko digne živce počnen se svađat ,a danas san jednostavno otišla ko da ništa ni bilo . dva prijatelja su otišla za menon i kad su me vidili uplakanu pitala su šta mi je ,ja san rekla ništa i oni su me otpratili do doma .i totalno san se istresla na njima i oni su to svatili .a sutra tu malu ...ajme šta će joj bit ! čut će me cila brda kako ću je osramotit .to će joj bit najveći crnjak u životu !!!!!!!!!!!!!!i ako se bude tila pomirit (šta oće) ja ću pristat al ću joj reć da neću prić priko onoga šta je napravila ,a kamoli joj se ispričat . ja nikad nisan plakala radi jednog običnog possssstupka koji je moja prija ( bilo koja ) napravila.al ova je prekršila svaku miru .baš san u kurcu i ne mogu virovat da san prvi put otišla ća ,ako je nešto bilo posridi ,a da se nisan posvađala .al za sve postoji prvi put !!!!!kisssssssssssssssssssssssssss
P.S.ajme malo me oraspoložite !!!!!!!!!!!!!!!!!

- 22:24 - Komentari (11) - Isprintaj - #